Dzi¶ zasłyszane w serwisie

Data: 2012-06-05 12:08:02
Autor: Wilk
Dzi¶ zasłyszane w serwisie
To może podaj jaki to serwis, żeby ludzie wiedzieli co maj± omijać
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2012-06-05 21:29:57
Autor: szufla
Dzi¶ zasłyszane w serwisie
To może podaj jaki to serwis, żeby ludzie wiedzieli co maj± omijać

Ja moge podac jak mi kiedys zrobili w "Legion-Serwis" na Gorczewskiej (Wawa)
Nie mialem czasu przed wyjazdem wiec zrobili serwis chroboczacych piast. Na wyjazd jednak sie nie wybralem bo zalamala sie pogoda, wiec postanowilem sprawdzic. Rzeczywiscie nasmarowali tylko, ze kulki z wzerami zostawili. Po prostu rece i nogi mi opadly, nie mowiac juz, ze ceny podzespolow to maja z kosmosu. Wiecej do zadnego serwisu roweru nie oddalem.

sz.

Dzi¶ zasłyszane w serwisie