Data: 2015-04-21 19:41:22 | |
Autor: Piotr Rezmer | |
Dt 125 | |
W dniu 2015-04-21 o 19:22, Loncin 125 pisze:
kupić sobie Yamahy DT 125. Czytałem o niej i piszą że ma chyba Te 25 KM to jest na początku. Z czasem użytkowania, realna moc spada. Myślę, że na dzień dzisiejszy przeciętny DT 125 ma pewnie coś w okolicy 15 KM. Właściwie dlaczego chcesz zmienić motocykl, żeby zdążyć przed zepsuciem się chińczyka? -- pozdrawiam Piotr XLR250&bmw_f650_dakar |
|
Data: 2015-04-21 19:05:24 | |
Autor: Loncin 125 | |
Dt 125 | |
Piotr Rezmer napisal
W dniu 2015-04-21 o 19:22, Loncin 125 pisze: kupić sobie Yamahy DT 125. Czytałem o niej i piszą że ma chyba Te 25 KM to jest na początku. Z czasem użytkowania, realna moc spada. Właściwie dlaczego chcesz zmienić motocykl, żeby zdążyć przed zepsuciem Ale ja myślałem o takiej z 97-20 rocznik i wszędzie pisze ża mają po 22 konie zablokowane a odblokowane po 32 konie i nie wiem czy to prawda Już w tego chińczyka za dużo kasy włożyłem i nie chce mi się wkładać więcej bo za to to już bym kupił tą Yamaszkę i jest już po prostu za mały moc nawet nawet ale za mały i ta jego awaryjność to już masakra -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2015-04-23 12:47:17 | |
Autor: pk | |
Dt 125 | |
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 21:05:26 UTC+2 użytkownik Loncin 125 napisał:
Ale ja myślałem o takiej z 97-20 rocznik i wszędzie pisze ża mają po 22 konie zablokowane a odblokowane po 32 konie i nie wiem czy to prawda se piszą bo by chcieli żeby miała, miałem odblokowaną i 20+ KM to maks. Już w tego chińczyka za dużo kasy włożyłem i nie chce mi się wkładaći słusznie, natomiast w terenie to DT da Ci więcej ale bez przesady - to też miękkie moto i za rok będziesz chciał zmienić. KJ |
|
Data: 2015-04-25 18:01:33 | |
Autor: Loncin 125 | |
Dt 125 | |
pk@benefitit.pl napisal
W dniu wtorek, 21 kwietnia 2015 21:05:26 UTC+2 użytkownik Loncin 125 napisał: Ale ja myślałem o takiej z 97-20 rocznik i wszędzie pisze ża mają po 22 se piszą bo by chcieli żeby miała, miałem odblokowaną i 20+ KM to maks. Już w tego chińczyka za dużo kasy włożyłem i nie chce mi się wkładać i słusznie, natomiast w terenie to DT da Ci więcej ale bez przesady - to teżmiękkie moto i za rok będziesz chciał zmienić. KJto dobrze bo zbyt mocna to tez nie dobrze ale jak miałeś to powiedz jak z awaryjnością i jakie wrażenia polecasz ten sprzęt bo już chce kupić crossa a nie taką popierdólke jakim jest chinczyk i przy moim wzroście ( 160 ) to dam rade i co to znaczy miękki moto -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2015-04-25 21:57:38 | |
Autor: Magic | |
Dt 125 | |
W dniu 2015-04-25 o 20:01, Loncin 125 pisze:
to dobrze bo zbyt mocna to tez nie dobrze ale jak miałeś to powiedz jak Jak to czytam, to mi się przypomina "Sekundnik Kiklopa". Acz tam chyba jednak występowały znaki przestankowe. -- Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250 (były rc24/rc46/pc40/xj600/k11). FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|
Data: 2015-04-28 09:13:55 | |
Autor: pk | |
Dt 125 | |
W dniu sobota, 25 kwietnia 2015 20:01:34 UTC+2 użytkownik Loncin 125 napisał:
to dobrze bo zbyt mocna to tez nie dobrze ale jak miałeś to powiedz jak z awaryjnością i jakie wrażenia polecasz ten sprzęt bo już chce kupić crossa a nie taką popierdólke jakim jest chinczyk i przy moim wzroście ( 160 ) to dam rade i co to znaczy miękki motoW dobrym stanie nie ma z tym moto problemów, wiadomo to dwusuw i jako taki ma swoje przebiegi miedzyremontowe typu naście kkm. Może paść moduł w starszym egzemplarzu. Klocki z przodu strasznie szybko się kończą, taki urok. 160 cm wydaje się trochę mało na DT125 ale się przymierz. Miękki zawias, co nieco w terenie może, ale buja tam gdzie pełne enduro jedzie jak po stole. KJ |