Dostałem dwa kredyty - który wy brać ?

Data: 2009-11-26 22:47:33
Autor: buraxta
Dostałem dwa kredyty - który wy brać ?
Marek K wrote:
Mam pozytywne decyzje na kredyt hipoteczny z dwóch banków.
W PLN i EUR, różnica w racie oczywiście spora, ale w tej chwili
bardziej mnie interesuje bezpieczeństwo całej operacji i ew. ryzyko,
czy pułapki kredytu walutowego.

Kredyt 420 tys na 35 lat, mam zamiar spłacić wcześniej (powiedzmy w
6-10 lat)
Ktoś poradzi ?

Generalnie to za 10 lat raczej na pewno będziemy w strefie euro, albo cała UE się rozpadnie ;)

--
|=> GG: 421503
|=> buraxta@gmail.com

Data: 2009-11-27 12:23:29
Autor: MarekZ
Użytkownik "buraxta" <buraxta@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hemt1j$sf9$1@news.onet.pl...

Generalnie to za 10 lat raczej na pewno będziemy w strefie euro, albo cała UE się rozpadnie ;)

Najgorsze, że to wcale nie musi być alternatywa rozłączna. Możemy być w strefie euro w momencie rozpadu UE. :)

Data: 2009-11-29 22:42:05
Autor: Mithos
MarekZ pisze:
Najgorsze, że to wcale nie musi być alternatywa rozłączna. Możemy być w strefie euro w momencie rozpadu UE. :)

UE to ma być wspólnota gospodarcza (wolny handel, brak ceł, wspólny rynek, otwarte granice), a nie polityczna, militarna i mentalna. Niestety różnej maści decydenci jakoś tego nie widzą.

--
Mithos

Data: 2009-11-29 22:47:00
Autor: Krzysztof Halasa
Mithos <fake@adres.pl> writes:

[...]

Ale przeciez wolny handel, brak cel, wspolny rynek, i chyba co
najbardziej widoczne, otwarte granice to jest wlasnie wspolnota
polityczna. Mentalna w pewnym stopniu takze, w pewnym nie. Natomiast
jesli chodzi o militarna, to to wcale nie musi byc nic zlego - ale
przyznaje ze ja nie jestem jakims przesadnym militarysta.
--
Krzysztof Halasa

Dostałem dwa kredyty - który wy brać ?