Użytkownik "Czapla" <kumie1WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:2201.00000071.49a72e98newsgate.onet.pl...
Witam,
pytanie jak w temacie. Mam drobne problemy, ewidentnie zasilanie lub zapłon.
Wiem jak sprawdzić kody błędów, mam ich opisy, ale nigdy tego nie
praktykowałem. Na różnych forach często spotykam sie z tekstami, że usterki
miały się nijak do tego co pokazywał komputer a uszkodzenie było zupełnie gdzie
indziej i wykryto je dopiero po wymianie połowy samochodu. Czy tak jest
rzeczywiście, czy też problem dotyczył tylko niefachowego serwisu? Interesuje
mnie tylko praktyczna strona zagadnienia a nie teoria. Konkretnie: jeśli znam
kody błędów, jaka jest procentowa szansa, że wskazania są właściwe?
Być może wynik zależy od pojazdu, w mnie jest to Polonez Atu Plus, monowtrysk.
Kurde coś czytałem kiedyś o poldku że dostawały czkwaki jakby, objaw przerywanie silnika. Nie pamietam co dokładnie to było ale objaw był dość częsty w poldkach z monowtryskiem. Jak poszukam to dam znac
|