Do ilu spadnie? Będzie się lała k rew?

Data: 2009-03-25 00:31:28
Autor: Joachim
Do ilu spadnie? Będzie się lała k rew?
Jan Werbiński pisze:
Do ilu spadnie podczas następnych zjazdów? Pogłębimy dno?
Co wynika z AT?
Mi wynika wszystko. Każdą przeciwstawną możliwość potrafię rozrysować i udowodnić.
;-)

Hmmmm... jakiś dziwny jesteś.

Przecież każdy wie, że prawidłowo wykonana analiza techniczna daje jednoznaczną odpowiedź na to czy wzrośnie, czy spadnie.

Prawidłowo wykonana analiza techniczna daje odpowiedź w stu procentach pewną, bez możliwości pomyłki.

Czy nie wiesz co to trend, opór, wsparcie, fale Eliotta, Fibonaci, fazy księżyca?

Wszystko zależy tylko od Twojej inteligencji.
J.

Data: 2009-03-25 08:52:14
Autor: Wojciech Frybyśu
Joachim pisze:
Jan Werbiński pisze:
[...]

Chyba nawet w niektórych książkach pisze , ze nie. Często mamy 2
albo i więcej możliwych trendów. Po prostu narzut błedów. Czasem
by określić trend trzeba zaczekać.

Data: 2009-03-25 08:56:25
Autor: Andrzej Adam Filip
Wojciech Frybyśu <wfru8548222@pocztaNO-SPAM.iUSUNTOnteria.pl> pisze:

Joachim pisze:
Jan Werbiński pisze:
[...]

Wersja uproszczona: Po fakcie to każdy głupi jest mądry :-)

--
Andrzej Adam Filip : Twoje pieniądze. Twoje ryzyko. Twój zysk *albo* strata.
Łatwo przywołać duchy, trudno je odegnać.

Data: 2009-03-25 09:07:19
Autor: Wojciech Frybyśu

Joachim pisze:
Jan Werbiński pisze:
[...]

Nie po fakcie, ale po dołku a przed połowa tredu.

Do ilu spadnie? Będzie się lała k rew?