Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Dlaczego nie dziaÅ‚a jazda na zamek? - mo je wnioski

Dlaczego nie działa jazda na zamek? - mo je wnioski

Data: 2010-10-21 08:23:37
Autor: ToMasz
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - mo je wnioski
Tomasz Pyra pisze:

Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioski?
Dlatego ze przy zwężeniu w śród kilku(-nastu) znaków zabrakło jednego: z
 ryskunkiem jak ów zamek robić i kiedy go rozpocząć. Być niedouczonym to
jedno, a burakiem to drugie
ToMasz

Data: 2010-10-21 06:42:46
Autor: Myjk
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wniosraQ=
2010-10-21 08:23:37 ToMasz

Dlatego ze przy zwężeniu w śród kilku(-nastu) znaków zabrakło
jednego: z  ryskunkiem jak ów zamek robić i kiedy go rozpocząć.
Być niedouczonym to jedno, a burakiem to drugie

OMG Czy na wszystko muszą być przepisy i rysunki pilotażowe?

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-10-21 10:37:33
Autor: J.F.
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioNraQ=
Użytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisał w wiadomości news:i9ond6$2gi$2news.onet.pl...
2010-10-21 08:23:37 ToMasz
Dlatego ze przy zwężeniu w śród kilku(-nastu) znaków zabrakło
jednego: z  ryskunkiem jak ów zamek robić i kiedy go rozpocząć.
Być niedouczonym to jedno, a burakiem to drugie
OMG
Czy na wszystko muszą być przepisy i rysunki pilotażowe?

Praktyka dowodzi ze trzeba nauczyc, zeby cos dobrze dzialalo.

Tylko nie jakies znaki, ktorych w przepisach nie ma, tajemnicze tablice pomyslu dyrektora krakowskiego wordu, tylko prosty tekts "prosimy ustawiac sie w kolejce na obu pasach".
A najlpiej zmiana przepisow na niemiecki wzor.

J.

Data: 2010-10-21 11:27:45
Autor: Myjk
Dlaczego nie dziala jazda na zamek
2010-10-21 10:37:33 J.F.

> > Dlatego ze przy zwężeniu w śród kilku(-nastu) znaków
> > zabrakÅ‚o jednego: z  ryskunkiem jak ów zamek robić i kiedy go
> > rozpocząć.  Być niedouczonym to jedno, a burakiem to drugie
> OMG
> Czy na wszystko muszą być przepisy i rysunki pilotażowe?
Praktyka dowodzi ze trzeba nauczyc, zeby cos dobrze dzialalo.

No tak, w końcu mózg służy tylko do wklepania danych pod egzamin -- to dlatego parkować uczyli na ilość obrotów kierownicy i ustawienie pachołka w oknie. Ludzie podejmujący dyskusję np. na CB siłą rzeczy muszą się zastanawiać czy i jak to działa, tylko nie potrafią logicznie pomyśleć -- to jest problem.
 
Tylko nie jakies znaki, ktorych w przepisach nie ma, tajemnicze
tablice pomyslu dyrektora krakowskiego wordu, tylko prosty tekts
"prosimy ustawiac sie w kolejce na obu pasach".  A najlpiej zmiana

Co komu po znakach, przepisach, skoro każdy sobie interpretuje jaki lubi? Patrz np. niedawny wątek
o motycyklistach i "linia ciągła to nie ściana",
"można jeździć pomiędzy samochodami, bo przepisy tego _wprost_ nie zabraniają".

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-10-21 19:01:00
Autor: BrunoJ
Dlaczego nie dzia³a jazda na zamek? - moje wnioski
J.F. <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³(a):
A najlpiej zmiana przepisow na niemiecki wzor.
Byloby najprosciej i najskuteczniej. Chociaz warto zauwazyc pewna zaleznosc, ktora tam dziala. Owszem zamek i
wpuszczaja sie naprawde plynnie (oczywiscie zawsze sa jakies wyjatki, pewnie
to nasi ;-), ale i tak zawsze na tym "wlasciwym" pasie jest dluzsza kolejka,
jak ktos chce jechac szybciej to w zasadzie zawsze lepiej jechac tym pasem
ktory sie konczy. Tak wiec nie jest problemem to ze wszyscy wczesniej
ustawiaja sie na jednym pasie, problemem jest to ze nie wpuszczaja tych z
drugiego pasa. W Bydg tez jest pare takich fajnych miejsc, w szczegolnosci przejazd
Planu6letniego-Leczycka, 2 paski ze zwezeniem do jednego zeby przejechac przez
most. Z obu stron mostu moze 150m od skrzyzowania ze swiatlami. I regularnie
barany wylapuja 'dziure' i zmieniaja pas, czesto nawet na srodku skrzyzowania,
zostawiajac te 150m puste przed soba, a blokujac innych, nierzadko do
nastepnej zmiany swiatel. Przy czym ja upatruje problemu nie tylko w bezmozgowosci tych zmieniajacych
pas. Problemem samym w sobie jest u nas ruszanie ze swiatel, "poszukiwacze
pierwszego biegu". Naprawde nie sztuka jest patzec na swiatla i zachowanie kilku samochodow z
przodu, i _jednoczesne_ ruszanie spod swiatel. A u nas kazde auto pare sekund
sie namysla, i w ten sposob przejezdza 5 sztuk zamiast 15. jesli do tego trafi
sie jeszcze zmieniacz pasa, bo na tym obok ktos zaspal, to w ogole zamet sie
robi, i o plynnosci ruchu mozna zapomniec. Zreszta, duskutujemy tutaj o tym od bardzo dawna, a ludki wyraznie
niereformowalne sa...

pozdrawiam
Bruno, Bydg, Citroeny.

--


Data: 2010-10-22 11:41:27
Autor: Bydlê
Dlaczego nie dzia³a jazda na zamek? - moje wnioski
   BrunoJ wrote:
> (...)ami. I regularnie
> barany wylapuja 'dziure' i zmieniaja pas, czesto nawet na srodku skrzyzowania,
> zostawiajac te 150m puste przed soba, a blokujac innych, nierzadko do
> nastepnej zmiany swiate(...)
> Zreszta, duskutujemy tutaj o tym od bardzo dawna, a ludki wyraznie
> niereformowalne sa...


Wystarczy³by patrol drogówki i po 500 z³ od ka¿dego debila, który próbuje bawiæ siê w ormowca.
A nawet - gdyby pyskowa³ - odebranie prawa jazdy i skierowanie na egzamin ze znajomo¶ci pord.

Nie trzeba zmieniaæ prawa - trzeba zmusiæ policjantów do uczciwej pracy...



--
Bydlê

Data: 2010-10-22 15:52:58
Autor: J.F.
je wnioski
U¿ytkownik "Bydlê" <bydle@bydle.com> napisa³ w
Wystarczy³by patrol drogówki i po 500 z³ od ka¿dego debila, który próbuje bawiæ siê w ormowca.

Jest co najmniej kilka metod zeby sie od tego wylgac/zabezpieczyc.

A nawet - gdyby pyskowa³ - odebranie prawa jazdy i skierowanie na egzamin ze znajomo¶ci pord.
Nie trzeba zmieniaæ prawa - trzeba zmusiæ policjantów do uczciwej pracy...

Ale nie mozna za to zabrac PJ. Za to mozna wyleciec ze sluzby.

A w ogole - myslisz ze od tego polepszy ? Bedzie piekny zamek, gdzie wszyscy beda sie kulturalnie wpuszczali ?
Nie bedzie, niby czemu nie ma juz dzisiaj  :-)

J.

Data: 2010-10-21 22:40:20
Autor: Tomasz Pyra
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - mo je wnioski
W dniu 2010-10-21 10:37, J.F. pisze:

A najlpiej zmiana przepisow na niemiecki wzor.

Tylko jak podejrzewam niemieckie przepisy też nie zakazują zmiany pasa z lewego na prawy w dużej odległości od zwężenia.

Więc to raczej nie prawa tu brakuje, a po prostu kultury. Konkretnie odczucia tego że zmiana pasa w takiej sytuacji właśnie jest przejawem braku kultury.
Bo wielu kierowców uważa dokładnie odwrotnie - że oni będą najbardziej w porządku jeżeli zmienią pas szybciej.

A potem się okazuje że ponieważ tak zrobiła 1/3 kierowców w korku, to lewym można lecieć, a prawym jedynie stać.

Data: 2010-10-22 00:14:17
Autor: J.F.
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioNraQ=
Użytkownik "Tomasz Pyra" <hellfire@spam.spam.spam> napisał w
W dniu 2010-10-21 10:37, J.F. pisze:
A najlpiej zmiana przepisow na niemiecki wzor.
Tylko jak podejrzewam niemieckie przepisy też nie zakazują zmiany pasa z lewego na prawy w dużej odległości od zwężenia.

Wydaje mi sie ze kiedys cos takiego bylo zapisane.

Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet w pelni zrozumiec aktualnego zapisu

4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen, daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können (Reißverschlußverfahren).

Ale cos tam pisza ze bezposrednio przez zwezeniem.

Oczywiscie kierowca ma prawo zmienic pas zawsze i co mu zrobisz :-)

Więc to raczej nie prawa tu brakuje, a po prostu kultury. Konkretnie odczucia tego że zmiana pasa w takiej sytuacji właśnie jest przejawem braku kultury.
Bo wielu kierowców uważa dokładnie odwrotnie - że oni będą najbardziej w porządku jeżeli zmienią pas szybciej.

No wiesz - jedziesz sobie nieznana droga, na prawym pasie tlok, lewy pusty, przyciskasz gaz .. i zauwazasz ze tam gdzies przeszkoda, wszyscy grzecznie czekaja w kolejce, a Ty sie wpychasz.

Po prostu Niemcy czasem mysla systemowo i odpowiednio zmieniaja swoj kodeks drogowy. Zamek, ronda.
Przeanalizowali, rozwiazali, zapisali - i teraz kazdy wie jak powinien jechac.
A u nas nie ma takiego zwyczaju i ciagle sa "wazniejsze rzeczy" do uchwalenia.

J.

Data: 2010-10-21 22:24:50
Autor: masti
Dlaczego nie dzia³a jazda na zamek? - moje wnioski
Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 00:14:17 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet w
pelni zrozumiec aktualnego zapisu

4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das
durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein
Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der
Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen,
daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im
Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug
einordnen können (Reißverschlußverfahren).

Jeśli na drodze o wielu pasach ruchu w jednym kierunku nie jest możliwy
przejazd na wprost jednym z pasów lub kończy się on należy umożliwić
pojazdom, które nie mają możliwości dalszej jazdy, zmianę pasa ruchu tak
aby mogły wjechać tuż przed zwężeniem, na zmianę, za pojazdem znajdującym się na pasie ruchu posiadającym przejazd (zasada suwaka)

PS: jak ja nie cierpię tłumaczyc prawniczego :)

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett





--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-10-22 00:57:00
Autor: Tomasz Pyra
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - mo je wnioski
W dniu 2010-10-22 00:24, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 00:14:17 +0200 osobnik zwany J.F. wystukał:

Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet w
pelni zrozumiec aktualnego zapisu

4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das
durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein
Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der
Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu ermöglichen,
daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der Verengung jeweils im
Wechsel nach einem auf dem durchgehenden Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug
einordnen können (Reißverschlußverfahren).

Jeśli na drodze o wielu pasach ruchu w jednym kierunku nie jest możliwy
przejazd na wprost jednym z pasów lub kończy się on należy umożliwić
pojazdom, które nie mają możliwości dalszej jazdy, zmianę pasa ruchu tak
aby mogły wjechać tuż przed zwężeniem, na zmianę, za pojazdem znajdującym
siÄ™ na pasie ruchu posiadajÄ…cym przejazd (zasada suwaka)

PS: jak ja nie cierpię tłumaczyc prawniczego :)

No czyli tam w zasadzie nakaz dotyczy tylko jadących prawym pasem i mówi że mają wpuścić pojazdy z lewej przed zwężeniem.
Ani nie jest tam napisane ani że 1:1, ani innych szczegółów.

Reszta to już jedynie kultura i dobre zwyczaje.

Data: 2010-10-22 00:03:46
Autor: PJ
Dlaczego nie dzia³a jazda na zamek? - moje wnioski
// No czyli tam w zasadzie nakaz dotyczy tylko jad±cych prawym pasem i
mówi ¿e maj± wpu¶ciæ pojazdy z lewej przed zwê¿eniem.Ani nie jest tam
napisane ani ¿e 1:1, ani innych szczegó³ów Reszta to ju¿ jedynie
kultura i dobre zwyczaje.

nie przesadzajmy, przepis jest do¶æ precyzyjny:

"na zmianê, za pojazdem znajduj±cym siê na pasie ruchu posiadaj±cym
przejazd (zasada suwaka)"

poza tym zamek b³yskawiczny zazwyczaj oznacza 1:1 (wyj±tek: zamek z
sygnalizacja ¶wietln±)

a reszta to skuteczna praca Polizei wal±cej mandaty zarówno gamoniom,
którzy nie stosuj± siê do znaków jak i ormowcom, którzy bior± siê za
kierowanie ruchem

P.

Data: 2010-10-22 11:03:15
Autor: J.F.
Dlaczego nie dzia³a jazda na zamek? - moje wnioski
U¿ytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisa³ w
// No czyli tam w zasadzie nakaz dotyczy tylko jad±cych prawym pasem i
mówi ¿e maj± wpu¶ciæ pojazdy z lewej przed zwê¿eniem.Ani nie jest tam
napisane ani ¿e 1:1, ani innych szczegó³ów Reszta to ju¿ jedynie
kultura i dobre zwyczaje.

nie przesadzajmy, przepis jest do¶æ precyzyjny:
"na zmianê, za pojazdem znajduj±cym siê na pasie ruchu posiadaj±cym
przejazd (zasada suwaka)"

Oraz "bezposrednio przed zwezeniem".

poza tym zamek b³yskawiczny zazwyczaj oznacza 1:1 (wyj±tek: zamek z
sygnalizacja ¶wietln±)
a reszta to skuteczna praca Polizei wal±cej mandaty zarówno gamoniom,
którzy nie stosuj± siê do znaków jak i ormowcom, którzy bior± siê za
kierowanie ruchem

Ale po co tam maja jacys "ormowcy" stac ? Zlikwidowali przyczyny, znikneli ormowcy.

Predzej sie wychowali wzajemnie wypadkami - tam chyba jak u nas z autobusami - trzeba umozliwic, ale nie ma obowiazku ustapienia pierwszenstwa. Pare nieporozumien, pare obcietych odszkodowan i wszyscy sa nauczeni.

Za to guglajac wczoraj nad przepisem trafilem na ciekawostke - dopiero sad najwyzszy musial wyklarowac ze przepis nie dotyczy wjezdzania na autostrady. A przeciez wszystko pasuje - sa dwa pasy ruchu, jeden zanika itp :-)

J.

Data: 2010-10-22 15:36:50
Autor: MichałG
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - mo je wnioski
W dniu 2010-10-22 11:03, J.F. pisze:
Użytkownik "PJ" <przemek.jedrzejczak@gmail.com> napisał w
// No czyli tam w zasadzie nakaz dotyczy tylko jadÄ…cych prawym pasem i
mówi że mają wpuścić pojazdy z lewej przed zwężeniem.Ani nie jest tam
napisane ani że 1:1, ani innych szczegółów Reszta to już jedynie
kultura i dobre zwyczaje.

nie przesadzajmy, przepis jest dość precyzyjny:
"na zmianÄ™, za pojazdem znajdujÄ…cym siÄ™ na pasie ruchu posiadajÄ…cym
przejazd (zasada suwaka)"

Oraz "bezposrednio przed zwezeniem".

poza tym zamek błyskawiczny zazwyczaj oznacza 1:1 (wyjątek: zamek z
sygnalizacja świetlną)
a reszta to skuteczna praca Polizei walącej mandaty zarówno gamoniom,
którzy nie stosują się do znaków jak i ormowcom, którzy biorą się za
kierowanie ruchem

Ale po co tam maja jacys "ormowcy" stac ? Zlikwidowali przyczyny,
znikneli ormowcy.

Predzej sie wychowali wzajemnie wypadkami - tam chyba jak u nas z
autobusami - trzeba umozliwic, ale nie ma obowiazku ustapienia
pierwszenstwa. Pare nieporozumien, pare obcietych odszkodowan i wszyscy
sa nauczeni.

Za to guglajac wczoraj nad przepisem trafilem na ciekawostke - dopiero
sad najwyzszy musial wyklarowac ze przepis nie dotyczy wjezdzania na
autostrady. A przeciez wszystko pasuje - sa dwa pasy ruchu, jeden zanika

Tym niemniej dział równiez w takiej sytuacji. Tylko na Sośnicy musiałem hamowac na koncu pasa... ;)


--
Pozdrawiam
michał

Data: 2010-10-22 06:01:58
Autor: masti
Dlaczego nie dzia³a jazda na zamek? - moje wnioski
Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 00:57:00 +0200 osobnik zwany Tomasz Pyra
wystukał:

W dniu 2010-10-22 00:24, masti pisze:
Dnia pięknego Fri, 22 Oct 2010 00:14:17 +0200 osobnik zwany J.F.
wystukał:

Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet w
pelni zrozumiec aktualnego zapisu

4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das
durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet ein
Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen der
Ãœbergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu
ermöglichen, daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der
Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden
Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können
(Reißverschlußverfahren).

Jeśli na drodze o wielu pasach ruchu w jednym kierunku nie jest możliwy
przejazd na wprost jednym z pasów lub kończy się on należy umożliwić
pojazdom, które nie mają możliwości dalszej jazdy, zmianę pasa ruchu
tak aby mogły wjechać tuż przed zwężeniem, na zmianę, za pojazdem
znajdujÄ…cym siÄ™ na pasie ruchu posiadajÄ…cym przejazd (zasada suwaka)

PS: jak ja nie cierpię tłumaczyc prawniczego :)

No czyli tam w zasadzie nakaz dotyczy tylko jadących prawym pasem i mówi
że mają wpuścić pojazdy z lewej przed zwężeniem. Ani nie jest tam
napisane ani że 1:1, ani innych szczegółów.

1:1 i że tuż przed to jest. Ale masz rację, że do tego nie trzeba przepisów tylko kultury



--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2010-10-26 23:12:38
Autor: Rafal Ciesielski
je wnioski
On 21 Pa¼, 18:14, "J.F." <jfox_xnosp...@poczta.onet.pl> wrote:
U¿ytkownik "Tomasz Pyra" <hellf...@spam.spam.spam> napisa³ w

>W dniu 2010-10-21 10:37, J.F. pisze:
>> A najlpiej zmiana przepisow na niemiecki wzor.
> Tylko jak podejrzewam niemieckie przepisy te¿ nie zakazuj± zmiany
> pasa z lewego na prawy w du¿ej odleg³o¶ci od zwê¿enia.

Wydaje mi sie ze kiedys cos takiego bylo zapisane.

Niestety - moja kiepska znajomosc niemieckiego nie pozwala mi nawet
w pelni zrozumiec aktualnego zapisu

4) Ist auf Straßen mit mehreren Fahrstreifen für eine Richtung das
durchgehende Befahren eines Fahrstreifens nicht möglich oder endet
ein Fahrstreifen, so ist den am Weiterfahren gehinderten Fahrzeugen
der Übergang auf den benachbarten Fahrstreifen in der Weise zu
ermöglichen, daß sich diese Fahrzeuge unmittelbar vor Beginn der
Verengung jeweils im Wechsel nach einem auf dem durchgehenden
Fahrstreifen fahrenden Fahrzeug einordnen können
(Reißverschlußverfahren).

Ale cos tam pisza ze bezposrednio przez zwezeniem.

Oczywiscie kierowca ma prawo zmienic pas zawsze i co mu zrobisz :-)

> Wiêc to raczej nie prawa tu brakuje, a po prostu kultury.
> Konkretnie odczucia tego ¿e zmiana pasa w takiej sytuacji w³a¶nie
> jest przejawem braku kultury.
> Bo wielu kierowców uwa¿a dok³adnie odwrotnie - ¿e oni bêd±
> najbardziej w porz±dku je¿eli zmieni± pas szybciej.

No wiesz - jedziesz sobie nieznana droga, na prawym pasie tlok,
lewy pusty, przyciskasz gaz .. i zauwazasz ze tam gdzies
przeszkoda, wszyscy grzecznie czekaja w kolejce, a Ty sie wpychasz.

Po prostu Niemcy czasem mysla systemowo i odpowiednio zmieniaja
swoj kodeks drogowy. Zamek, ronda.
Przeanalizowali, rozwiazali, zapisali - i teraz kazdy wie jak
powinien jechac.
A u nas nie ma takiego zwyczaju i ciagle sa "wazniejsze rzeczy" do
uchwalenia.

J.

W Niemczech przed zwê¿eniem zawsze jest linia ci±g³a (zaznaczona te¿
na znaku) co uniemo¿liwia zmianê pasów. Dziêki temu nie ma sytuacji ¿e
jeden pas jest zat³oczony a jeden pusty. Korek rozk³ada siê
równomiernie na oba pasy. To naprawdê dzia³a. Nie zgadzam siê tylko z
tym, ¿e sama zmiana przepisów co¶ zmieni. W Polsce brakuje edukacji
kierowców. Ka¿dy kto ma prawo jazdy d³u¿ej ni¿ 6 miesiêcy uwa¿a siê za
geniusza.

pozdrawiam

R

Data: 2010-10-21 11:27:12
Autor: kamil
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioNraQ=


"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:i9ond6$2gi$2news.onet.pl...
2010-10-21 08:23:37 ToMasz

Dlatego ze przy zwężeniu w śród kilku(-nastu) znaków zabrakło
jednego: z  ryskunkiem jak ów zamek robić i kiedy go rozpocząć.
Być niedouczonym to jedno, a burakiem to drugie

OMG
Czy na wszystko muszą być przepisy i rysunki pilotażowe?

Na pewno nie, w koncu polacy to inteligentny narod, nie to co glupi amerykanie jezdzacy na zamek bez problemow.


Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-10-21 22:34:50
Autor: J.F.
Dlaczego nie działa jazda na zamek? - moje wnioNraQ=
Użytkownik "kamil" <kamil@spam.com> napisał w
Na pewno nie, w koncu polacy to inteligentny narod, nie to co glupi amerykanie jezdzacy na zamek bez problemow.

Bo tam jak zdenerwujesz innego kierowce, to mozesz otrzymac kulke :-)

J.

Data: 2010-10-22 16:50:28
Autor: BrunoJ
Dlaczego nie dzia³a jazda na zamek? - moje wnioski
kamil <kamil@spam.com> napisa³(a):


"Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> wrote in message news:i9ond6$2gi$2news.onet.pl...
> 2010-10-21 08:23:37 ToMasz
>
>> Dlatego ze przy zwÄ&#65533;żeniu w Å&#65533;ród kilku(-nastu) znaków zabrakÅ&#65533;o
>> jednego: z  ryskunkiem jak ów zamek robiÄ&#65533; i kiedy go rozpoczÄ&#65533;Ä&#65533;.
>> ByÄ&#65533; niedouczonym to jedno, a burakiem to drugie
>
> OMG
> Czy na wszystko muszÄ&#65533; byÄ&#65533; przepisy i rysunki pilotażowe?

Na pewno nie, w koncu polacy to inteligentny narod, nie to co glupi amerykanie jezdzacy na zamek bez problemow.
wiesz, amerykanie to nawet skrzyzowania maja na zamek, a u nas sprobuj
posmigac lokalnymi nieoznakowanymi uliczkami, patrzac tylko w prawo (bo wg
przepisow wystarczy). Wbrew pozorom nie o kulke chodzi, tylko - podobnie jak u Niemcow - o mandaty.
Przeskrobiesz pare razy i nie masz prawka, a tam bez prawka to jak bez prawej
reki. Jasne przepisy, czytelne oznakowanie i nieuchronnosc kary. Wystarczy. --
pozdrawiam
Bruno, Bydg, Citroen

--


Dlaczego nie działa jazda na zamek? - mo je wnioski

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona