Data: 2020-02-22 10:23:16 | |
Autor: pueblo | |
Disel plus LPG | |
Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. Mało wad, dużo zalet. https://www.youtube.com/watch?v=cfWpe6zyvdM
|
|
Data: 2020-02-23 20:44:43 | |
Autor: T. | |
Disel plus LPG | |
W dniu 2020-02-22 o 11:23, pueblo pisze:
Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. MałoPrzecież już od dawna są dostępne instalacje do diesli. Żeby nie ingerować za bardzo w silnik stosuje się dotrysk LPG do ON. W przypadku transportu ciężarowego powala to osiągnąć znaczne oszczędności, zwiększa się też moc silnika. https://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-diesel.html Tu jest więcej informacji: https://gazeo.pl/informacje.html T. |
|
Data: 2020-02-23 20:59:58 | |
Autor: Budzik | |
Disel plus LPG | |
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...
https://gazeo.pl/lpg/kalkulator-lpg-diesel.html A cos nie bedacego reklamą? -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś. Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr. |
|
Data: 2020-02-24 09:22:19 | |
Autor: T. | |
Disel plus LPG | |
W dniu 2020-02-23 o 21:59, Budzik pisze:
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...Google Ci zamknęli? Ps. Kiedyś Stag robił takie instalacje. Nie siedzę w tym, nie wiem, poszukaj. T. |
|
Data: 2020-02-24 11:00:53 | |
Autor: Janusz | |
Disel plus LPG | |
W dniu 2020-02-22 o 11:23, pueblo pisze:
Jak ktoś nie śledzi kanału, to Profesor Chris zrobił eksperymenta. MałoJeśli chodzi o ekologię to ok, ale oszczędności żadne, na dodatek nie można zwiększyć ilości gazu ze względu na samozapłon więc możliwości zaoszczędzenia na ON sa kiepskie, lepiej już płynny gaz mieszać z ON i wtryskiwać do cylindra podobnie jak w benzyniakach z bezpośrednim wtryskiem. Tyle że przy cenie przeróbki i zużyciu ON robi się to opłacalne tylko dla dużych przebiegów rocznych, dla zwykłych dojazdów o pracy szkoda sobie tym głowę zawracać. -- Janusz |
|
Data: 2020-02-24 12:47:54 | |
Autor: T. | |
Disel plus LPG | |
W dniu 2020-02-24 o 11:00, Janusz pisze:
W dniu 2020-02-22 o 11:23, pueblo pisze: Jeśli mówimy o np. ciągniku siodłowym to oszczędności w ciągu 10 lat wynoszą ok. 150 tys. zł. Dla dostawczaków - odpowiednio mniej. Dla osoby prywatnej to raczej gra nie warta zachodu, chyba że dla jakiegoś przedstawiciela handlowego jeżdżącego 100 tys. km rocznie - zawsze na hamburgera zaoszczędzi... :-) T. |
|
Data: 2020-02-24 12:59:56 | |
Autor: Budzik | |
Disel plus LPG | |
Użytkownik T. kuki543@interia.pl ...
Jeśli mówimy o np. ciągniku siodłowym to oszczędności w ciągu 10 lat wynoszą ok. 150 tys. zł. Pod warunkiem ze nie wpłynie to w zadnym stopniu na awaryjnosc samochodu. -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;) |
|
Data: 2020-02-24 14:51:08 | |
Autor: Janusz | |
Disel plus LPG | |
W dniu 2020-02-24 o 12:47, T. pisze:
W dniu 2020-02-24 o 11:00, Janusz pisze:Dla nas maluczkich to dużo, pytanie jaki to procent kosztów eksploatacji ciężarówki i czy gra warta świeczki ze względu na dodatkowy osprzęt, obsługę i opłaty. No i ewentualne szybsze zużycie silnika. Dla dostawczaków - odpowiednio mniej. Dla osoby prywatnej to raczej gra nie warta zachodu, chyba że dla jakiegoś przedstawiciela handlowego jeżdżącego 100 tys. km rocznie - zawsze na hamburgera zaoszczędzi... :-)To samo napisałem :) -- Janusz |