Data: 2012-07-04 17:09:01 | |
Autor: xbartx | |
Debilizm Synca | |
Dnia Wed, 04 Jul 2012 16:25:54 +0200, kowtow napisał(a):
a za połączenie tel nie zamierzam płacić Skoro szkoda Ci pieniędzy na telefon a nie spełniasz warunków technicznych dla połączeń audio/video do banku to do kogo masz pretensje? Bank ma Ci szybsze łącze zafundować, bo założyłeś u nich konto dla 100 zł? -- xbartx |
|
Data: 2012-07-04 19:31:53 | |
Autor: kowtow | |
Debilizm Synca | |
Bank ma Ci szybsze łącze zafundować, bo założyłeś u nich konto dla 100 zł? Nie wymagam tylko odpowiedzi na email i nic więcej |
|
Data: 2012-07-04 19:41:25 | |
Autor: osa | |
Debilizm Synca | |
W dniu 2012-07-04 19:31, kowtow pisze:
Na dwie wiadomości przesłane pocztą wewnętrzną w dniu 20.06 odpowiedzieli na razie na jedną, dziś... tylko 2 tygodnie im zajęło ;) |
|
Data: 2012-07-04 21:21:37 | |
Autor: xbartx | |
Debilizm Synca | |
Dnia Wed, 04 Jul 2012 19:31:53 +0200, kowtow napisał(a):
Bank ma Ci szybsze łącze zafundować, bo założyłeś u nich konto dla 100 Widocznie mail nie jest dla nich żadnym wiążącym kanałem w takim przypadku i musisz złożyć reklamację. Takie mają procedury i pewnie wszystko masz w regulaminie i umowie, który przecież dokładnie przeczytałeś jak podpisywałeś umowę. Nieprawdaż? ;) -- xbartx |
|
Data: 2012-07-04 23:27:17 | |
Autor: Akarm | |
Debilizm Synca | |
Użytkownik "kowtow" napisał:
Nie wymagam tylko odpowiedzi na email i nic więcej Skoro nie wymagasz odpowiedzi to kiego ... się ciskasz? -- Akarm http://www.bykom-stop.avx.pl |