Data: 2009-07-22 22:01:14 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Hi,
no to troche fotek z pierwszej sesji zdjeciowej, Niezbyt udanej ze wzgledu na nieodseparowane otoczenie http://www.bikepics.com/members/laphroaig/ -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-22 22:17:17 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Laphroaig pisze:
Hi, A to nie import z USA przypadkiem ? Bo swiadcza o tym czerwone odblaski na tylnym blotniku. U nas nie da sie teoretycznie zarejestrowac z tym motocykla. Na Europe te odblaski musza byc pomaranczowe albo wcale. Licznik masz w kmh ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 22:20:50 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Kuczu wrote:
Tak. licznik w km, w salonie HD, gdzie kupilem go utrzymuja, ze poprzedni wlasciciel kupil go u nich, Mam swiadectwo homologacji, w Karcie Pojadu jest wpisany dealer i ten gosciu poprzedni -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-22 22:50:57 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Laphroaig pisze:
Tak. licznik w km, w salonie HD, gdzie kupilem go utrzymuja, ze poprzedni wlasciciel kupil go u nich, Mam swiadectwo homologacji, w Karcie Pojadu jest wpisany dealer i ten gosciu poprzedni No to moze poprzednik chcial byc bardziej amerykanski i stad te odblaski :) Zreszta to latwo sprawdzic. Wszystkie szkla kierunkow i tylna lampa na USA maja oznaczenie DOTxxxx a nia Europe Exx. Bo bywaly drzewiej przypadki ze dealer sciagal tanio z USA nowy sprzet, dostosowywal go na szybko do naszych wymogow (lampa, licznik) i pchal z wiekszym zyskiem jako model europejski :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 22:59:03 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Kuczu wrote:
Sprawdze to, zaintrygowaly mnie te ewentualne kombinacje dealera. Ale tylko na zasadzie ciekawosci, wazne ze da sie zarejestrowac, jest gwarancja itp. A propos gwarancji. Czy wymiana tlumikow to operacja powodujaca utrate tejze? Mowie o wymianie poza serwisem autoryzowanym. Wlasciwie mozna sie spodziewac co na to serwis. W koncu ioni z tego zyja wiec beda utrzymywali, ze przerobki poza serwisem powoduje utrate gwarancji :( -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-22 23:10:29 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Laphroaig pisze:
A propos gwarancji. Czy wymiana tlumikow to operacja powodujaca utrate tejze? Mowie o wymianie poza serwisem autoryzowanym. Wlasciwie mozna sie spodziewac co na to serwis. W koncu ioni z tego zyja wiec beda utrzymywali, ze przerobki poza serwisem powoduje utrate gwarancji :( HGW. Zapytaj. Kazdy producent traktuje te kwestie inaczej. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 23:20:20 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Kuczu wrote:
Laphroaig pisze: Chyba mi nie pozostaje nic innego niz zdac sie na serwis :(. Nie znam w okolicy nikogo , komu moglym zaufac w temacie "przerobki mojego sportstera" a Ty mieszkasz daleko (BTW, "grzebiesz" sie w HD tylko dla przyjaciol czy tez swiadczysz uslugi? (zabrzmialo oficjaanie z tym swiadczeniem uslug ;) ) Poprzegladalem katalog, popatrzylem na ebay.co i ebay.de i widze, ze nie mam szans sie w tym polapac :(. Zbyt malo sie znam na budowie motocykla (ale zasade ssanie-sprezanie itp pamietam :) ) zeby samemu cos "wyhaczyc" na ebayach :( -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-22 23:39:55 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Laphroaig pisze:
Poprzegladalem katalog, popatrzylem na ebay.co i ebay.de i widze, ze nie mam szans sie w tym polapac A w czym tu sie polapywac ? Potrzeba Ci tlumiki albo kompletny wydech do Sporciaka od 2007 w gore. I to wszystko :) Gwarantuje Ci ze obojetne czy to 883 czy 1200 i obojetnie jaki model. I tak bedzie pasowac. A jesli bedziesz wymieniac same koncowki wydechu to beda posowac od rocznikow 04 w gore. Tyle ze te starsze moge nie miec katalizatorow ale to Cie chyba malo interere :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 23:49:40 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Kuczu wrote:
Laphroaig pisze:A ja wiem czy caly czy tylko koncowki? Zeby lepiej gadalo to styknie koncowki wymienic? Z wczesniejszych postow wywnioskowalem, ze jesli tylko koncowki to nie trza calej tej zabawy z jakimis regulacjami? Zgadza sie? Reasumujac: 1) Dla poprawy "gadania" wystarczy zmienic koncowki? 2) Jesli punkt pierwszy to nie trzeba nic regulowac tylko przekrecic te koncowki? Dzieki za pomoc i przepraszam za upierdliwosc. Wkrotce mi przejdzie :). Bede musial sie pojawic na jakiejs preclowej imprezie coby sie zrewanzoawac soczkiem ;) -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-22 23:56:31 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Laphroaig pisze:
1) Dla poprawy "gadania" wystarczy zmienic koncowki? Zasadniczo tak. 2) Jesli punkt pierwszy to nie trzeba nic regulowac tylko przekrecic te koncowki? Tak. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 23:58:26 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Kuczu wrote:
1) Dla poprawy "gadania" wystarczy zmienic koncowki? Dzienks -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-23 21:57:19 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Kuczu wrote:
Bo bywaly drzewiej przypadki ze dealer sciagal tanio z USA nowy sprzet, dostosowywal go na szybko do naszych wymogow (lampa, licznik) i pchal z wiekszym zyskiem jako model europejski :) Hi, dokonalem ogladu i wniski takie: na kierunkach i tylnej lampie nie moge sie dopatrzec numerow. Ale ja stary jest :(. Natomiast podrejestracja jest taka odblaskowa listwa oznaczona "DOT". Wiec sugerowaloby to wersje hamerykanska. Jendka zajrzalem do manuala (polska wersja) i jest dokladny opis znaczenie pozycji w VIN'ie. I z numerow VIN wynika, ze jest to wersja na rynek poza USA. Wiec chyba jednak mozna przzyjac, ze jest to moto salonowe, kupione w Polsce , drugi wlasciciel :). Jeszcze raz dzieki dzieleni esie wiedza :) -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-24 07:46:58 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Siemka
***Kuczu wrote: Bo bywaly drzewiej przypadki ze dealer sciagal tanio z USA nowy sprzet,dostosowywal go na szybko do naszych wymogow (lampa, licznik) i pchal z wiekszym zyskiem jako model europejski :) Rajt ale kolega pisal ze ma homo na to moto...a zaden dealer nie pozwolil by sobie na homologacje pojedynczej sztuki (koszty + badania zniszczeniowe :) ) Taka partyzantke rejestruje sie na sprowadzona w ilosci jedniej szt rocznie - i nie podlega to homologacji... ***Uzytkownik "Laphroaig" Hi, dokonalem ogladu i wniski takie: na kierunkach i tylnej lampie nie moge sie dopatrzec numerow. Ale ja stary jest :(. Na szklo paczaj... ***Wiec chyba jednak mozna przzyjac, ze jest to moto salonowe, kupione w Polsce , drugi wlasciciel :). Jak masz homologacje jestes gosc i nie ma co sie pochylac wiecej nad tym... -- T i zólte (te najszypsze) |
|
Data: 2009-07-24 07:59:27 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Tytus z Fabryki pisze:
Rajt ale kolega pisal ze ma homo na to moto...a zaden dealer nie pozwolil by sobie na homologacje pojedynczej sztuki (koszty + badania zniszczeniowe :) ) A to nie jest tak ze sie homo jedna sztuke i dostaje sie papier na wiecej egzemplarzy ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-24 08:19:06 | |
Autor: Tytus z Fabryki | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Siemka
***Użytkownik "Kuczu" A to nie jest tak ze sie homo jedna sztuke i dostaje sie papier na wiecej egzemplarzy ? Tak dostaje sie papier na wiecej z tym, ze na konkretne nr VIN...t.j. przychodzi 500 szt od 001 do 500 i na to jest homologacja. Wiec przypadkowy import jest wykluczony. A sprzet z USA wyprodukowany na rynek USA ale zaadoptowany do wymogow EU latwo poznac po czarnej nalepce homologacyjnej. I to rzeczywiscie sa dostosowana europejskie a nie sciemka z naklejka. -- T i żółte (te najszypsze) |
|