Data: 2009-07-21 13:42:57 | |
Autor: Jasio | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Uzytkownik "Laphroaig" napisal w wiadomosci news:h44cbk$d3o$1news.onet.pl...
Witka, Jakas wersja konkretnie? Ile musiales dolozyc? Zazdroszcze i gratuluje. -- Jasio vx etz Jesli wyszlo Ci raz, sprobuj raz jeszcze. FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj |
|
Data: 2009-07-21 14:49:24 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Jasio wrote:
XL883, czyli zaden Custom ani Iron. Ma za to przesuniete podnozki (forward control). 2008 rok, 305 km. Doplacilem 14k -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-21 22:45:28 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Laphroaig pisze:
XL883, czyli zaden Custom ani Iron. No i dobrze. Golasy sa najlepsze. Ma za to przesuniete podnozki (forward control). OEM czy jakis aftermarket ? 2008 rok, 305 km. Doplacilem 14k Szkoda ze na wytrysku. Niby zwinniejszy ale dzwiek juz nie ten. A generalnie to bedzie Pan zadowolony. Tylko nie wiem jak dlugo. Ide o zaklada ze za rok bedziesz go sprzedawal i szukal duzego :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-21 23:20:46 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Kuczu wrote:
Iron tez mi sie podobie, ma fajny krotki tylny blotnik i jest w macie OEM czy jakis aftermarket ?Hm, nie wiem. Sadzac po f-rze (faktura poprzednika) to chyba od HD , kosztowaly 2k (cena z fry) Szkoda ze na wytrysku. Niby zwinniejszy ale dzwiek juz nie ten. rzeczywiscie zwinny. Lepiej przyspiesza i lepiej hamuje niz DS650 :). A o wydechach bede musial pomyslec. Pare postow wczesniej pytalem o 883 vs. 1200 i wspominalem, ze w salonie maja wydechy z montazem za 2.5k. Zareagowales "o fack" :). Rozzumiem, ze cana wygorowana? Za ile mozna by je dostac , razem z regulacjami niezbednymi po ich wymianie? Tzn, poza salonem HD. A generalnie to bedzie Pan zadowolony. Tylko nie wiem jak dlugo. Ide o zaklada ze za rok bedziesz go sprzedawal i szukal duzego :) Zalozylem, ze musi styknac na ten i przyszly sezon. A potem bede myslal czy Dyna czy Softail :) Przejechalem sie dzisiaj na nightrodzie. Adrenalina wychodzi uszami. Nie ten rodzaj wrazen, o ktore mi chodzi. Wole sobie spokojnie pomykac obserwujac krajobraz a nie siedziec na pocisku. Ale wrazenia niezapomniane :) P.S. Jak ochlone troche finansowo (motor sobie kupilem przy okazji kupowania mieszkania) to pewnie nie raz zglosze sie do Ciebie z jakims pytaniem na temat usprawnien :) -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-22 08:22:33 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Laphroaig pisze:
Iron tez mi sie podobie, ma fajny krotki tylny blotnik i jest w macie Tyle ze golasa latwo przerobic na Irona, odwrotnie niekoniecznie :) Hm, nie wiem. Sadzac po f-rze (faktura poprzednika) to chyba od HD , kosztowaly 2k (cena z fry) Ja kupowalem aluminiowe frezowane podnozki DNA na ebay.com do TwinCama Softaila i z kosztami wyszlo jakies 1700 pln. Wiec 2 kola za oryginaly to nie tragedia. No chyba ze sa rezane pilnikiem z blachy to wtedy drogo :) Foty bys jakie pokazal lepiej :) Zareagowales "o fack " :). Rozzumiem, ze cana wygorowana? Za ile mozna by je dostac , razem z regulacjami niezbednymi po ich wymianie? Tzn, poza salonem HD. Wystarczy wymienic same tlumiki. Mozna tanio wyrwac oryginaly z rynku USA. One sa sporo glosniejsze niz w wersji na Europe. Zwlaszcza na niemieckim ebayu duzo tego bo Niemce tez potrafia liczyc i sciagaja motocykle zza oceany a potem musza wymienic wydechy zeby zarejestrowac to u siebie. Zalozylem, ze musi styknac na ten i przyszly sezon. A potem bede myslal czy Dyna czy Softail :) Powiem tak... Softail wyglada a Dyna jezdzi :) Mam okazje jezdzic i jednym i drugim i dla wygody bym bral Dyne, dla lansu Softaila. Przejechalem sie dzisiaj na nightrodzie. Adrenalina wychodzi uszami. Nie ten rodzaj wrazen, o ktore mi chodzi. Wole sobie spokojnie pomykac obserwujac krajobraz a nie siedziec na pocisku. Ale wrazenia niezapomniane :) No toc mowilem ze V-Rod to calkiem inna bajka. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 21:15:07 | |
Autor: Sil | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
On 7/22/09 8:22 AM, Kuczu wrote:
Oryginalne tlumiki w sporcie nie byly takie ciche, w dynie zupelnie do niczego. Po przygodzie ze screaming eagle (to jednak przypał odpalać toto na porządnym kempingu o 7 rano i na dluższą metę wkur...jąco hałasuje) zakupiłem oryginalne harleja takie z logo harley-davidson, można je znalezc w katalogu. To jest ta odpowiednia porcja basu i hałasu, jak dla mnie, są duzo dużo fajniejsze niz fabryczne, ale też sporo poniżej screaming eagle Uwielbiam moją dyne, ale sport ma charakter, nie chce wyjechac z garazu pod gorke nawet na ssaniu, jeskli sie nie pogrzeje ze 3 minuty, chociaz dzisiaj sporty to podobno jakies zniewiesciale są bo nawet silnik chyba elastycznie zawieszony... :-) sil |
|
Data: 2009-07-22 21:46:30 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Sil pisze:
Oryginalne tlumiki w sporcie nie byly takie ciche, w dynie zupelnie do niczego. A to zalezy od wersji i rocznika. Te z homologacja EU maja wydechy tragiczne. Zwlaszcza te nowsze. Po przygodzie ze screaming eagle (to jednak przypał odpalać toto na porządnym kempingu o 7 rano i na dluższą metę wkur...jąco hałasuje) o 7 rano sie spi :) zakupiłem oryginalne harleja takie z logo harley-davidson, można je znalezc w katalogu. To jest ta odpowiednia porcja basu i hałasu, jak dla mnie, są duzo dużo fajniejsze niz fabryczne, ale też sporo poniżej screaming eagle No my do kumpla Softaila Evo zalozylismy tlumiki firmy BUB. Maja idealne proporcje dzwieku i halasu. Slychac je ale jednoczesnie nie sa uciazliwe. Z kolei drugi kumpel w Dynie ma tlumiki z logo HD i sa to najglosniejsze i najbardziej upierdliwe wydechy w okolicy. Bardziej nawet upierdliwe od moich przelotowych rur. Uwielbiam moją dyne, ale sport ma charakter, nie chce wyjechac z garazu pod gorke nawet na ssaniu, jeskli sie nie pogrzeje ze 3 minuty, Ale masz stockowy gaznik ? chociaz dzisiaj sporty to podobno jakies zniewiesciale są bo nawet silnik chyba elastycznie zawieszony... :-) No juz od dawna. A za to TCB czyli silnik mocowany w Softailach nie drzy w ogole. Az tak glupio :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 22:15:39 | |
Autor: Sil | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
On 7/22/09 9:46 PM, Kuczu wrote:
w sporcie mam stockowy i jest ok, ale w dynie mam stockowy i nie jest ok, bo lubi kichać, ale ten pierwszy rocznik TC tak ma z tego co wiem, w tym roku juz sobie obiecalem dynojety.. sil |
|
Data: 2009-07-22 22:32:47 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Sil pisze:
w dynie mam stockowy i nie jest ok, bo lubi kichać, ale ten pierwszy rocznik TC tak ma z tego co wiem, w tym roku juz sobie obiecalem dynojety.. A "odplombowales" juz pilota i regulowales mieszanke ? Bo stockowe ustawienia sa slabe. A glowna dysze jaka masz ? Bo moze wystarczy zamontowac 185 i bedzie ganiac jak wsciekla. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 22:40:34 | |
Autor: Sil | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
On 7/22/09 10:32 PM, Kuczu wrote:
przez 10 lat nigdy w tym gazniku nic nie regulowalem poza obrotami biegu jałowego, ale uszczelka przy filtrze powietrza juz parcieje, stad wiec te dynojety i generalnie plany looknięcia w gaznik sil |
|
Data: 2009-07-22 22:47:16 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Sil pisze:
przez 10 lat nigdy w tym gazniku nic nie regulowalem poza obrotami biegu jałowego, I blad. Keihin CV ma duzy potencjal tylko fabrycznie jest zestrojony bardzio niefortunnie. Zwlaszcza jesli ensperymentowales z wydechami. ale uszczelka przy filtrze powietrza juz parcieje, To nie problem. Problemem bywa co najwyzej guma na portkach w ktorej siedzi gaznik. stad wiec te dynojety i generalnie plany looknięcia w gaznik No ja mam przygotowane do montazu Dynojet Thunderslide i Hyperchargera. Poki co wlasciciel motocykla pojechal na krotkie wakacje ale next week bede to montowal. Na razie ten Night Train chodzi slabo na zimnym i wymaga czestego operowania ssaniem. Zobacze co bedzie po grzebnieciu gaznika. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-18 22:55:22 | |
Autor: Sil | |
Cwale sie- kupilem sportster'a (OT) | |
On 09-07-22 22:47, Kuczu wrote:
Zobacze co bedzie po grzebnieciu gaznika. Interesowales sie wĂłzkami bocznymi do hd, czy Motorvation to dobra firma? sil |
|
Data: 2009-08-18 23:06:26 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a (OT) | |
Sil pisze:
Interesowales sie wĂłzkami bocznymi do hd, czy Motorvation to dobra firma? A po co komu wozek ? Do wozenia ziemniakow mam samochod :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-08-19 07:49:32 | |
Autor: Spider A.J. | |
Cwale sie- kupilem sportster'a (OT) | |
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote A po co komu wozek ? Do wozenia ziemniakow mam samochod :) Jak ktos sie zapyta o monstrualnie wysoka kierownice to odpowiesz, ze drazek do podciagania masz w drzwiach od sypialni? :-))) -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-07-22 22:06:00 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Sil wrote:
On 7/22/09 8:22 AM, Kuczu wrote: Po przygodzie ze screaming eagle (to jednak przypał odpalać toto na porządnym kempingu o 7 rano i na dluższą metę wkur...jąco hałasuje) Moze masz do sprzedania ;) zakupiłem oryginalne harleja takie z logo harley-davidson, można je znalezc w katalogu. To jest ta odpowiednia porcja basu i hałasu, jak dla mnie, są duzo dużo fajniejsze niz fabryczne, ale też sporo poniżej screaming eagle Masz jakis numer tych wydechow? I +/- za ile one byly? Te oryginalne to rzeczywiscie troche wykastrowane. -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-22 22:36:53 | |
Autor: Sil | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
On 7/22/09 10:06 PM, Laphroaig wrote:
luższą metę wkur...jąco hałasuje) dawno sprzedane
w katalogu z akcesoriami do h-d masz osobny dzial screaming eagle i tam znajdziesz te glośne wydechy SE z adnotacją NOT STREET LEGAL. Te o ktorych pisalem sa STREET LEGAL za wyjątkiem kalifornii czy jakoś tak, ale to było kilka lat temu. Te pierwsze wydechy mają na jednej z rur wytłoczone logo screaming eagle, a te drugie harley-davidson. Popatrzylem w katalog 2008 i cholera teraz to sie w tym trudno polapac. Ja mam w dynie 80366-99 i dla mnie sa super, tych do sporta nie moge teraz znalezc, ale wg mnie trzeba szukac tych z najnizsza liczbą -xx po kresce, jest to rok wprowadzenia czesci do obrotu i im glebiej w 20 wiek tym dalej od normy euro3 :-). Jesli bardzo ci zalezy sprawdze jutro te wydechy sporta na żywca jaki mają numer. sil |
|
Data: 2009-07-22 22:42:00 | |
Autor: Laphroaig | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Sil wrote:
Dzieki za wskazowki mogace mi pomoc w namierzeniu czegos sensownego. A jesli zerkniesz na zywca to tez bede wdzieczny. Sprawa nie jest pilna. A jesli zapomnisz to sie kiedys przypomne :) -- pozdr Laphroaig Sportster 883 |
|
Data: 2009-07-22 09:41:42 | |
Autor: huck | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Uzytkownik "Kuczu" <qczu666@gmail.com> napisal w wiadomosci news:h459d9$pqj$1news.onet.pl... /..../ Szkoda ze na wytrysku. Niby zwinniejszy ale dzwiek juz nie ten.kuczu tak baj de wej do którego byly bez ftrysku ? co bym wiedzial czego szukac pozdroo huck |
|
Data: 2009-07-22 10:17:10 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
huck pisze:
tak baj de wej do którego byly bez ftrysku ? co bym wiedzial czego szukac Sporciaki ? Gaznik montowano do 2006 roku. Potem wszedl definitywnie wytrysk. W duzych to juz nie ma reguly. Niby od 2004 jest wtrysk ale mialem u siebie Dyne 2005 z USA na gazniku. Z drugiej strony dressery Electra i RoadKing mialy juz wtrysk od 1996 roku. Ale nie wszystkie. Widzialem RoadKinga '04 na gazniku. Jednak wszystkie BT od 2006 maja juz wtrysk obligatoryjnie. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 10:43:54 | |
Autor: Kefir | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Elou!
"Kuczu" <qczu666@gmail.com> wrote in message news:h46hu7$c14$1news.onet.pl... huck pisze: Co znaczy BT? Bo gugle mowi ze british telekom. Nie czepiam sie, chcialbym wiedziec. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-07-22 10:49:00 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a | |
Kefir pisze:
Co znaczy BT? Bo gugle mowi ze british telekom. Nie czepiam sie, chcialbym wiedziec. Big Twin. Czyli to co wieksze od Sportstera i nie jest V-Rodem :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 20:54:11 | |
Autor: kocyk | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
Kuczu wrote:
huck pisze: Kucz, a tak mnie cos do glowy przyszlo ostatnio, jakby chciec zamienic wtryskowy motocykl na gaznikowy, nie hd, ale jakas japonie/bmw, dla uproszczenia dwugarkowy motor, sa jakies gotowe rozwiazania, czy trzebaby szczepic z czegos produkowanego kiedys? Mam na mysli, czy mozna kupic jakies sensowne baterie dwugaznikowych mikuni czy keihinow, wsadzic zamiast wtrysku i wyjebac polowe obwodow komputera? Costam musi zostac, zeby zegray nadal dzialaly, ale zeby nie sterowal silnikiem. K.14. |
|
Data: 2009-07-22 22:13:19 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
kocyk pisze:
Kucz, a tak mnie cos do glowy przyszlo ostatnio, jakby chciec zamienic wtryskowy motocykl na gaznikowy, nie hd, ale jakas japonie/bmw, dla uproszczenia dwugarkowy motor, sa jakies gotowe rozwiazania, czy trzebaby szczepic z czegos produkowanego kiedys? Mam na mysli, czy mozna kupic jakies sensowne baterie dwugaznikowych mikuni czy keihinow, wsadzic zamiast wtrysku i wyjebac polowe obwodow komputera? Costam musi zostac, zeby zegray nadal dzialaly, ale zeby nie sterowal silnikiem. Hmmm. Wejebal polowy obwodow kompa sie nie da. Mozna wyjebac kompa calkowicie, wymienic zaplon na autonomiczny i wlozyc gazniki. Tak sie to robi w TwinCamach. Ale w motocyklu gdzie jest caly MotorManagement to sie raczej nie uda. Komp zdurnieje z braku sygnalu z czujnikow przy wtrysku i sondy lambda. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-23 10:09:44 | |
Autor: kocyk | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
Kuczu wrote:
kocyk pisze: No wlasnie nie wiem, jakby nie mial sygnalu z lambdy to powinien za nia przyjac 1 i wyswietlic blad conajwyzej, a w sumie predkosc, obroty i bieg to komputer czujnikami powinien rozpoznawac niewazne czy mialby sygnaly z wtryskow czy nie. Ale w sumie sobie zgaduje. Jakby wyjebac kompa calkowicie, to traci sie w dzisiejszych motocyklach tez licznik, nie? K. |
|
Data: 2009-07-23 10:33:11 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
kocyk pisze:
Kuczu wrote:
I przejdzie Ci w tryb serwisowy albo nie odpali w ogole. Nie dostanie sygnalu z czyjnikow przepustnic, przeplywomierza i co on tam jeszcze moze miec i zdurnieje. Poza tym do gaznikow trzeba wywalic pompe paliwa i dosyc mocno przekonstruowac zbiornik. Jakby wyjebac kompa calkowicie, to traci sie w dzisiejszych motocyklach tez licznik, nie? A ja nie wiem, ja nie mam licznika bo i po co ? Czuje na gebie ile jade :) -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-23 11:18:31 | |
Autor: kocyk | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
Kuczu wrote:
kocyk pisze: Pytanie, czy jak przejdzie w tryb serwisowy przestanie wyswietlac predkosc i obroty. Bo ze zglupieje to w sumie niewazne. Poza tym do gaznikow trzeba wywalic pompe paliwa i dosyc mocno przekonstruowac zbiornik. Fakt, o tym zapomnialem. Jakby wyjebac kompa calkowicie, to traci sie w dzisiejszych motocyklach tez licznik, nie? Przebiegi mnie interesuja. Stan paliwa. Takie tam:) W sumie, w niektorych krajach, predkosci tez. A takie louisowskie liczniki i fabryczne czujniki - zagra to, czy musi byc dzialajacy komp? K. |
|
Data: 2009-07-22 22:17:05 | |
Autor: Monster | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
kocyk pisze:
Kucz, a tak mnie cos do glowy przyszlo ostatnio, jakby chciec zamienic wtryskowy motocykl na gaznikowy, nie hd, ale jakas japonie/bmw, dla uproszczenia dwugarkowy motor, sa jakies gotowe rozwiazania, czy trzebaby szczepic z czegos produkowanego kiedys? Mam na mysli, czy mozna kupic jakies sensowne baterie dwugaznikowych mikuni czy keihinow, wsadzic zamiast wtrysku i wyjebac polowe obwodow komputera? Costam musi zostac, zeby zegray nadal dzialaly, ale zeby nie sterowal silnikiem. Słyszałem o zamontowaniu Bingów 40 w R1100GS,ponoć działa,nie ma odcięcia obr i się wyżej kręci -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-07-22 22:41:38 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
Monster pisze:
Słyszałem o zamontowaniu Bingów 40 w R1100GS,ponoć działa,nie ma odcięcia obr i się wyżej kręci Ale w tych starych 1100 komp obslugiwal chyba jedynie zaplon i wtrysk ? Reszta czyli zegary i inne chuje muje chyba nie byly w to wpiete ? -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-22 22:47:35 | |
Autor: Monster | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
Kuczu pisze:
Monster pisze:Trudno mi powiedzieć jak jest z GSem,nie wiem jak go¶ć rozwi±zał sprawę "kompa pokładowego",ale chyba tam jest prosto,spotkałem się z opiniami globtrotterów chwal±cych 1100GS za nieprzeładowanie elektronik± -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2009-07-22 22:53:42 | |
Autor: Kuczu | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
Monster pisze:
Trudno mi powiedzieć jak jest z GSem,nie wiem jak go¶ć rozwi±zał sprawę "kompa pokładowego",ale chyba tam jest prosto,spotkałem się z opiniami globtrotterów No wlasnie. W starszych sprzetach z prostym zaplonem elektronicznym i nieskomplikowanym wtryskiem sie da. W tych nowszych z MotorManagement juz straszna rzezbe by trzeba odwalic. -- Kuczu LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! Harley Davidson FXR-C 666 Edition www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/ |
|
Data: 2009-07-23 10:46:33 | |
Autor: Kefir | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
Elou!
"kocyk" <kocyx@ZZZriders.pl> wrote in message news:h47n86$o54$1news.onet.pl... Kuczu wrote: Co prawda pytanie jest do Kucza jednak wydaje mi sie ze istnieje duze prawdopodobienstwo ze Ci Panowie: www.powerproject.pl maja pojecie o pojazdowej komputerologii. Zacytuje kolege ktory zwiedzil na bieliznie 955 nieco miejsc bez sukcesu, z paru wrecz wyjechal porazony indolencja by, zupelnie przypadkowo, trafic tam: "Chlopaki w szczegolnosci zdecydowanie ogarniaja temat komputerow, map zaplonow etc. Do tego, jakies dwa miesiace temu dostali autoryzacje od trjumfa -> maja wszelkie niezbedne narzedzia, komputer diagnostyczny. A co w gruncie rzeczy najwazniejsze: im sie chce. Cos, z czym walka trwala od zeszlego roku zajelo im jakies trzy dni. i nie musialem sie umawiac na za miesiac, tylko na ten sam dzien. I od razu sie za ten motocykl zabrali. Co mnie rozbroilo: dzis, czyli po jakichs dwoch tygodniach od odebrania moto, dostalem rano telefon z pytaniem, czy wszystko z moto w porzadku. Ogolnie to jestem zadowolony i polecam. Na marginesie: cale miejsce wyglada dosc imponujaco, bo jest niejako chyba fili± VTG, czyli gosci co fury tuninguja. Hamownia, corvetty, chromowane sprezarki wystajace na pol metra z maski etc. Dzieki temu chyba maja spore wsparcie merytoryczne, bo to powazna firma w sumie jest. Do tego w samym warsztacie motocyklowym pewne wrazenie robi liczba butli nitro pod sciana." Oczywiscie, czas pokaze czy doswiadczenie Sajgona bedzie powtarzalne. -- Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki ST955 / XT660X Znajdowanie slabych punktow jest moja najmocniejsza strona FAQ: http://www.riders.pl/wacko/wakka.php?wakka=MotocykloweFAQ&v=qvj NETYKIETA: http://www.grush.one.pl/article.php?id=netykieta |
|
Data: 2009-07-23 11:22:48 | |
Autor: kocyk | |
Cwale sie- kupilem sportster'a - OT | |
Kefir wrote:
Kucz, a tak mnie cos do glowy przyszlo ostatnio, jakby chciec zamienic wtryskowy motocykl na gaznikowy, nie hd, ale jakas japonie/bmw, dla uproszczenia dwugarkowy motor, sa jakies gotowe rozwiazania, czy trzebaby szczepic z czegos produkowanego kiedys? Mam na mysli, czy mozna kupic jakies sensowne baterie dwugaznikowych mikuni czy keihinow, wsadzic zamiast wtrysku i wyjebac polowe obwodow komputera? Costam musi zostac, zeby zegray nadal dzialaly, ale zeby nie sterowal silnikiem. O, dzieki. Do wywalenia mompa moze sie nie przydadza, poza tym to czysto teoretyczne rozwazania, natomiast moze wreszcie ktos zestroi mi powercommandera. K.14. |
|