Cos dla p. boukuna

Data: 2010-05-07 15:00:41
Autor: brat_olin
Cos dla p. boukuna
http://www.tvn24.pl/-1,1655104,0,1,pod-lodzia-istnieje-polania-_-antysemickie-panstwo,wiadomosc.html

WSI24: Pod Lodzia istnieje Polania - antysemickie panstwo
PROKURATURA: NIE BYLO ZNAMION POPELNIENIA PRZESTEPSTWA

Czy na plocie prywatnej posesji mozemy wieszac szyldy z rasistowskimi i antysemickimi sloganami? Tak uznal mieszkaniec miejscowosci pod Lodzia, z którego podwórka powiewaja tez obrazliwe transparenty pod adresem Lecha Walesy i Aleksandra Kwasniewskiego, a na dachu domu bialo-czerwona flaga ze swastyka. - To nawolywanie do nienawisci i ma charakter publiczny - ocenia karnistka. - Nie doszukalismy sie znamion popelnienia przestepstwa - komentuje prokuratura.
Mieszkaniec wsi Antoninów (lódzkie) Stanislaw B. proklamowal na wlasnej posesji panstwo - Polanie. Jej granice wyznacza plot. Na bramie widnieje godlo z orlem bez korony i zakaz wstepu ksiezom.

Na plocie od strony ulicy wisza na wyciagniecie reki przechodniów szyldy: "Nielegalna, zbrodnicza, pomroczna, mafijna 3 RP to sracz szwabskich, zydowskich i brukselskich paserów", "Edwardzie Gierek, przepraszamy Cie za nasza niezawiniona ciemnote i robotniczo-chlopska przerazajaca glupote. A teraz za to poniewiera nami zlodziejski kapital, zydowski HIV i kolaboranckie sprzedajne swinie - Slowianin", "Zydowska syfilistyczna lafirynda 3 RP wel. Jueopolonia to obóz koncentracyjny masowej zaglady dla zniewolonych polskich idiotów. Komendantem obozu kazni w 3 RP jest zbrodniarz, oszust, klamca i wazeliniarz, tlusty swinski ryj, rezydent Zyd Olo Sztolcman ksywa Kwasniewski".

W ogrodzie B. staroslowianskie swastyki i pomniki bozków. Jedna ze swastyk zostala wszyta w bialo-czerwona flage, a po tragedii w Smolensku opasana kirem.

Autor wspomina tez o "pasozytniczym agresorze z Watykanu" a kolejne rzady i wysokich urzedników panstwowych nazywa "kolaborantami, sprzedawczykami, kanaliami, zloczyncami i zdrajcami".

- Nie mam watpliwosci, ze tresc tych szyldów wypelnia znamiona czynów z artykulu 256 i 257 k.k. Mamy tu do czynienia m.in. z rasizmem, antysemityzmem i nawolywaniem do nienawisci - komentuje dr Monika Zbrojewska z Instytutu Prawa Karnego w Lodzi.

"Nie bylo przestepstwa"

- Dwa lata temu otrzymalismy zgloszenie o popelnieniu przestepstwa. Sprawa trafila do prokuratury - informuje ml. asp. Elzbieta Tomczak, oficer prasowy Komendy Policji w Poddebicach. Zgloszenie zlozyl dziennikarz Ekspresu Ilustrowanego.

30 stycznia 2008 roku Prokuratura Rejonowa w Poddebicach umorzyla sledztwo. - Prokurator, która prowadzila te sprawe nie dopatrzyla sie znamion popelnienia przestepstwa - informuje Marek Wojtysiak, zastepca prokuratora w Poddebicach. - Pól roku pózniej zrezygnowala z pracy i zostala radca prawnym w Lodzi - dodaje.

W uzasadnieniu decyzji prokuratury przeczytamy, ze swastyki nie nawiazywaly do faszyzmu i ze sa symbolem slonca - bóstwa. Ani slowa o antysemickich tresciach.

- To nie jest swastyka faszystowska - przyznaje heraldyk Grzegorz Chachula, twórca portalu Polska flaga. - Kolor krzyza jest zólty, a nie czarny. Symbol ten byl niezmiernie popularny takze wsród naszych slowianskich przodków. To symbol solarny majacym zagwarantowac przychylnosc bogów - tlumaczy Chachula. I zaraz dodaje: - Ale swastyka, jako kontrowersyjny znak, zawsze kojarzy nam sie negatywnie. Autor nie powinien umieszczac zadnych takich znaków na fladze narodowej. Jest to zakazane.
Wszechpolacy przemaszerowali przez stolice

Kolejny szyld: rysunek z zacisnietymi piesciami i podpis: "A to spontaniczne i perwersyjne szczere gesty wdziecznosci zbrodniczego zydowskiego HIV-a, za tysiacletnie darmowe komorne na slowianskiej ziemi. Zlodzieje! Zydowscy! Zaplaccie! Z nalezytymi odsetkami i won!".

- Jesli szyldy sa umieszczone po zewnetrznej stronie plotu, przy drodze, to znaczy, ze sa dostepne dla nieograniczonej ilosci osób. Maja wiec charakter publiczny - ocenia mecenas Zbrojewska.

"To ekscentryczny czlowiek"

Mieszkancy wsi Antoninów przyzwyczaili sie do kontrowersyjnych zachowan ich sasiada. Zastrzegaja jednak anonimowosc.

- To ekscentryczny czlowiek. Nie wchodze z nim w polemike. Kiedys nas bulwersowal, teraz go ignorujemy - mówi sasiadka.

- Ma kolo szescdziesiatki, jest lysy, dobrze sie prowadzi, nie pije. Czesto jezdzi na rowerze - mówi inny mieszkaniec wsi. - Zawsze pomoze jak trzeba, ale na tematy polityczne nie dyskutujemy, bo sie wscieka - dodaje.

- Stanislawowi odbilo po smierci zony. To bedzie jakies dziesiec lat jak wiesza te szyldy - dodaje tynkarz z Antoninowa.

Próbowalismy sie skontaktowac z B. - niestety bezskutecznie.

- Wyjechal. Nie wiadomo kiedy wróci - mówi sasiadka.

Za przestepstwa z artykulu 256 grozi do 2 lat wiezienia, a z artykulu 257 - do 3 lat wiezienia.

Maciej Wasielewski/ola/k

Data: 2010-05-07 15:36:06
Autor: boukun
Cos dla p. boukuna

Użytkownik "brat_olin" <brat_olin@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hs12tn$svp$1news.onet.pl...
[...]

Bardzo dobry pomysł, też kiedyś o tym myślełem, żeby u mnie na posesji wywiesić wielki transparent, "Tu się zaczyna i kończy wolne państwo polskie"...

Może przyjdzie taki czass, że ruszę naród do tego rodzaju protestów pokojowych, niczym Mahatma Gadhi... i oswobodzimy się w ten sposób...

boukun

boukun

Data: 2010-05-07 15:38:22
Autor: Neko
Cos dla p. boukuna
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał

Może przyjdzie taki czass, że ruszę naród do tego rodzaju protestów pokojowych, niczym Mahatma Gadhi... i oswobodzimy się w ten sposób...

Rany boskie! Bokun porownuje sie do Gandhiego !

Data: 2010-05-07 06:58:10
Autor: Leszczur
Cos dla p. boukuna
On 7 Maj, 15:38, "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> wrote:
Użytkownik "boukun" <bou...@neostrada.pl> napisał

> Może przyjdzie taki czass, że ruszę naród do tego rodzaju protestów
> pokojowych, niczym Mahatma Gadhi... i oswobodzimy się w ten sposób....

Rany boskie! Bokun porownuje sie do Gandhiego !

Znaczy dzisiaj znowu leki się spóźniają. Ach ta nasza ochrona
zdrowia...

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2010-05-07 15:46:16
Autor: Heniek Skalimowski
Cos dla p. boukuna
Użytkownik... he he - Neko raczył napisać:
[...]

I gada do licznika gazowego. :o))))))))))))))))))))))))))))

Data: 2010-05-07 15:54:27
Autor: wind
Cos dla p. boukuna
W dniu 2010-05-07 15:46, Heniek Skalimowski pisze:
[...]

Jakoś nie mogę sobie wyobrazić Mahatmy Boukuna z tą oślinioną mordą i karabinem w łapie...

Rince

Cos dla p. boukuna