Data: 2011-02-06 12:14:07 | |
Autor: Michał Gut | |
Corolla '98 - po odpaleniu niskie obroty | |
jak masz gaz to sprawdz kolektor dolotowy i filtr powietrza
jak nie masz gazu to tez sprawdz kolektor dolotowy i filtr powietrza;) najlepiej wymien ów filtr i upewnij sie ze nie masz popekanych zatrzaskow od jego obudowy. bardzo pdoobne obajwy mialem przy takiej samej carolce z lpg jak byl uszkodzony kolektor dolotowy |
|
Data: 2011-02-06 12:23:57 | |
Autor: Adam 'Adak' Kępiński | |
Corolla '98 - po odpaleniu niskie obroty | |
jak masz gaz to sprawdz kolektor dolotowy i filtr powietrza Ok, sprawdze. Mam gaz, nawet kilkanascie miesiecy temu jak sie poprzednie kable WN konczyly to sobie kilka(nascie?) razy strzelil, ale to bylo 1.5 roku temu i od tamtej pory nie bylo problemow. Ale tym bardziej przejrze kolektor dolotowy (filtr wymieniony jesienia). Dziekuje za pierwszy trop :-) -- Adam 'Adak' Kępiński adak61@tlen.pl GG: 1004327 "Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło" |
|
Data: 2011-02-06 21:29:55 | |
Autor: Adam 'Adak' Kępiński | |
Corolla '98 - po odpaleniu niskie obroty | |
Ok, oczywiście namierzyłem.
Piecio-gwiazdkowe śruby (czym to odkręcić? na allegro nawet takich kluczy nie ma) ale jak to sie czysci? Troche szukalem, ale na forum corolli poradnika niestety nie ma ;-) -- Adam 'Adak' Kępiński adak61@tlen.pl GG: 1004327 "Nie ma dobrych wyborów, może być tylko mniejsze zło" |
|
Data: 2011-02-06 22:34:20 | |
Autor: Dykus | |
Corolla '98 - po odpaleniu niskie obroty | |
Witam,
W dniu 2011-02-06 21:29, Adam 'Adak' Kępiński pisze: Troche szukalem, ale na forum corolli poradnika niestety nie ma ;-) Nie wiem, czy odpisujesz w sprawie zaworu ISC, ale jeśli tak, to np. tu coś znajdziesz: http://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=236997&c=118&f=23 http://forum.corollaclub.org/viewtopic.php?t=14248 Do tego oczywiście sztandarowa lektura: Martynn Randall - Toyota Corolla Owners Workshop Manual. :) Oczywiście poradnika nie ma. Podobno na ToyoDIY coś można znaleźć, ja nie znalazłem. Trochę informacji na temat czyszczenia można znaleźć na forach, ale mocno rozproszone (m.in. posty Bigelektron). No i cała masa ludzi, którym wydaje się, że wiedzą. ;) Ja w podobnej sprawie planuję zawitać do mechanika na wiosnę (oczywiście specjalizacja - Toyota). Ktoś na forum pisał, że kosztuje to ok. 50zł... ile naprawdę - się okaże. Spuszczanie płynu chłodzącego (choć to nie do końca), jednorazowe uszczelki (przy przepustnicy), dziwne klucze - trochę zabawy jest. I podobno trzeba umieć to dokładnie wyczyścić (to może być zaleta robienia tego samemu)... -- Pozdrawiam, Dykus. |
|
Data: 2011-02-06 15:00:34 | |
Autor: Mateusz | |
Corolla '98 - po odpaleniu niskie obroty | |
On 6 Lut, 22:34, Dykus <dykus.gr...@spamy.wp.pl> wrote:
Do tego oczywi¶cie sztandarowa lektura: Martynn Randall - Toyota Corolla http://www.ropro.net/phocadownload/toyota_corolla_e11_manual.pdf Je¿eli chodzi o bigelektrona, to go¶æ nie jest tani (z tego co wiem pracuje w aso toyoty w katowicach) ale to mega mózg. Na motonews mo¿na go spotkaæ. |
|