Data: 2009-05-27 14:13:37 | |
Autor: Mariusz | |
Co się zepsuło w laptopie??? | |
W dniu 2009.05.26 20:22, Czeresniak pisze:
Do karty gwarancyjnej wpisano wymianę matrycy i karty graficznej. Laptop Czy nie jest tak, że skoro wymieniono cześci na nowe, to gwarancja na te nowe leci od początku ? Tj. wciaż możesz reklamować matrycę i kartę graficzną - czy inaczej: złożyć reklamację do reklamacji. -- Mar |
|
Data: 2009-05-27 16:10:32 | |
Autor: Nex@pl | |
Co się zepsuło w laptopie??? | |
Mariusz pisze:
W dniu 2009.05.26 20:22, Czeresniak pisze: Tak też bym zrobił - naprawiali - skopali, więc niech płacą. |
|
Data: 2009-05-27 17:55:38 | |
Autor: Czeresniak | |
Co się zepsuło w laptopie??? | |
Czy nie jest tak, że skoro wymieniono cześci na nowe, to gwarancja na te nowe leci od początku ? Mylisz dwa pojęcia tzn gwarancję i rękojmię. Gwarancja jest dobrowolnym świadczeniem producenta i może jej nie być. A wstępnie się dowiedziałem (nie mam przy sobie karty gwarancyjnej), że w F-S na wymienione części gwarancja jest do końca gwarancji na sprzęt lub miesiąc od daty wymiany. Niestety od zakupu minęło już ponad dwa lata więc nie mogę korzystać z rękojmi. Pozdrawiam Darek |