Co jeszcze dzisiaj zobaczyłem?

Data: 2010-05-07 16:15:38
Autor: cirrus
Co jeszcze dzisiaj zobaczyłem?
# Dyrektor Radia Maryja znowu trysnął jadem a jego celem stał się premier Donald Tusk. Według Rydzyka premier niepotrzebnie tonował nastroje i teorie spiskowe po katastrofie pod Smoleńskiem.Po Tusku na "warsztat" nawiedzonego zakonnika poszła minister zdrowia Ewa Kopacz.Szefowej resortu zdrowia oberwało się za zapewnienia, że miejsce katastrofy prezydenckiego samolotu zostało dokładnie zabezpieczone a wszystkie rzeczy zebrane i opisane.Redemptorysta zakwestionował wysiłki min.Kopacz podczas jej pobytu w Moskwie i stwierdził, że jej zapewnieniom przeczą relacje uczestników wycieczek do miejsca katastrofy, którzy widzieli niepozbierane pozostałości samolotu.

Wzburzony Rydzyk pytał na antenie swojego Radia:, "Co jeszcze dzisiaj zobaczyłem? Zobaczyłem, jak oni kłamią! W oczy kłamią! Minister zdrowia kłamała!W oczy kłamała, że tam szczegół po szczególiku bardzo badali, do jednego metra w głąb, cały teren.No tak, to wydaje się po prostu, że pani minister... ".W tym momencie w wypowiedź Rydzyka wtrącił się zamieszkujący ostatnio w Radiu Antoni Macierewicz, który dokończył jego wypowiedź słowami: "..że wszystko jest zabezpieczone i wszystko, co było jest już w Polsce! Ja wiem, że to są specjaliści od kłamania, jak ja ich widzę, to kłamstwo na kłamstwie". #
Ze strony:

http://tiny.pl/htxl9

Karność nie spotykana:
- cel Kopacz- salwą agoń
- cel Klich- salwą agoń

stevep

Data: 2010-05-07 17:16:46
Autor: cyc

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:hs14ct$rn1$1news.vectranet.pl...
[...]

Mysle , ze ta rydzykowo-macierewiczowo-pisowska  holota w koncu jednak doprowadzi do wojny domowej ! .
Najtragiczniejsze jest to , ze doprowadza do tego ludzie z rozchwiana psychika a rzad bezczynnie patrzy jak eskaluja glupote epatujac spoleczenstwo idiotyzmami . Nic to , ze wiekszosc tych , ktorzy poddaja sie tej histerycznej prowokacji to polanalfabeci , niestety tych jest wystarczajaco duzo aby moc Polsce zaszkodzic nie zdajac sobie nawet z tego sprawy . Dopuszczanie do takiej sytuacji , to nie demokracja to cywilizacyjny upadek  . Wszystko musi miec jakis koniec , jakies granice ..Kiedy wreszcie rzad wezmie sie za ta holote !. Jesli dojdzie do wojny domowej bedzie za pozno ale wtedy mam nadzieje , ze wsrod pierwszych ofiar tej tragedii bedzie Rydzyk , Macierewicz i jeszcze kilku co mocniejszych w gebie a slabych w glowie idiotow , ktorzy do niej doprowadzili .
I niech nikt nie probuje starym zwyczajem koscielnych robic potem z Rydzyka meczennika za wiare i Polske stawiajac mu pomniki bo na jego mogile pies tylko narobi .

cyc

Data: 2010-05-07 19:25:47
Autor: Krzysztof
[...]

To byłoby niebezpieczne - jeden taki męczennik z czasów Bolesława Śmiałego nam juz wystarczy.

K.

Co jeszcze dzisiaj zobaczyłem?