Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   Citroen C5!!

Citroen C5!!

Data: 2009-06-17 15:39:43
Autor: slaweks
Citroen C5!!
On 17 Cze, 22:42, "Kris" <kropa1...@poczta.onet.pl> wrote:
Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlego

Zastanawiam sie nad nim w wersji Kombi z powodu duzej przestrzeni ladunkowej
oraz ladnej stylistyki
zakres cenowy do 20 tys

Wady
Zalety

wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna)
trzeba się nagimnastykować aby zmienić zarowke (H7)

zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku,
staly przeswit niezalezny od obciązenia, mozliwosc zwiększania/
zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h)
przyjemniejsze przejazdy przez nierówności.
otwierana tylnia szyba (ale to chyba juz standard w kombii)
maska ponoszona na silownikach (nie potrzenme kijek) - aluminiowa
podwozie praktycznie plaskie, żadnych wystających elementów

Jeśli chodzi o ładną stylistykę to została ona spaprana w wersji X7 i
wygląda jak jakiś pasat albo insze audi - takie niemieckie (fe)

Data: 2009-06-18 08:27:54
Autor: Waldek Godel
Citroen C5!!
Dnia Wed, 17 Jun 2009 15:39:43 -0700 (PDT), slaweks napisał(a):

wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna)

tylko jak ktoś olał akcję serwisową

zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku,

tylko w breaku (kombi)

zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h)

to jest trzeci rodzaj prawdy



--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-18 09:31:25
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Citroen C5!!
slaweks pisze:
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna)

byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI

Data: 2009-06-18 08:32:48
Autor: Waldek Godel
Citroen C5!!
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:31:25 +0200, Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI

to też jest trzeci rodzaj prawdy - uszczelniali główną złączkę kablową

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-18 09:39:15
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Citroen C5!!
Waldek Godel pisze:
byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI

to też jest trzeci rodzaj prawdy - uszczelniali główną złączkę kablową

oo dokladnie. ale skutkiem tego woda nie zalewala bsi ;>

Data: 2009-06-18 09:48:21
Autor: Waldek Godel
Citroen C5!!
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:39:15 +0200, Marcin J. Kowalczyk napisał(a):

oo dokladnie. ale skutkiem tego woda nie zalewala bsi ;>

Nie, skutkiem tego woda nie zalewała tej złączni, przez nie dochodziło do
zwarć i różnych dziwnych pojemnościowych hocków-klocków przez które BSI
głupiał.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org
"Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" -
Maciej Witucki, prezes.

Data: 2009-06-18 09:23:29
Autor: Samotnik
Citroen C5!!
Dnia 18.06.2009 Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.kom> napisał/a:
slaweks pisze:
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna)

byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI

To było w innym celu (samochód podskakiwał góra-dół)
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2009-06-18 13:59:56
Autor: Marcin J. Kowalczyk
Citroen C5!!
Samotnik pisze:
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna)
byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI

To było w innym celu (samochód podskakiwał góra-dół)

ten sam powod o ktorym Waldek pisal

Data: 2009-06-18 11:49:41
Autor: xcihy
Citroen C5!!

Użytkownik "slaweks" <slaweks@seznam.cz> napisał w wiadomości news:e0e11603-bf0a-48a5-a530-808d96b5cb70e21g2000yqb.googlegroups.com...
On 17 Cze, 22:42, "Kris" <kropa1...@poczta.onet.pl> wrote:
Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlego

Zastanawiam sie nad nim w wersji Kombi z powodu duzej przestrzeni ladunkowej
oraz ladnej stylistyki
zakres cenowy do 20 tys

Wady
Zalety
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna)
trzeba się nagimnastykować aby zmienić zarowke (H7)
zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku,
staly przeswit niezalezny od obciązenia, mozliwosc zwiększania/
zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h)
przyjemniejsze przejazdy przez nierówności.
otwierana tylnia szyba (ale to chyba juz standard w kombii)
maska ponoszona na silownikach (nie potrzenme kijek) - aluminiowa
podwozie praktycznie plaskie, żadnych wystających elementów
Jeśli chodzi o ładną stylistykę to została ona spaprana w wersji X7 i
wygląda jak jakiś pasat albo insze audi - takie niemieckie (fe)

To i ja dorzuce do powyższego, mam 2.2 hdi combi: 125km
wady: złamana klamka:-) mają w każdym aso bo to ponoć często się dzieje. Co + - 80 kkm dolanie płynu dopalającego spaliny (400zł) i wymiana filtra cząstek stałych na zregenerowany (coś koło 1200zł.) ale ponoć można i ze 120 000 przejechać jak się go co jakiś czas czyści na trasie. Ostatnio czytałem , że można umyć karczerem ale ile w tym prawdy nie wiem.
Pilnować parkowania. Wolno się podnosi i można urwać przedni chlapacz jak koło stanie w dziurce. Koło pasowe metalowo gumowe przy pasku klinowym co 90 000, 350zł. Dziura mocy do około 1800 obrotów.
Olej tylko w sprawdzonych stacjach.
Przy wysokim wzroście mały minus dla oparcia fotela.
To chyba wszystko

Zalety :
Wieeeeelki. Wygodny, nie trzęsie.
9.1 l miasto lato , 9,7 l zima. non stop klima.
wygląd na zewnątrz jak i wewnątrz ok. Cicho , skrętny, CD firmowe ok nawet przy  4 głośnikach. Spore lusterko podświetlane dla żony;-) Właściwie bez drobnych awarii pomijając klamkę.
xc

Data: 2009-06-18 12:37:44
Autor: Klaus
Citroen C5!!
xcihy pisze:
skrętny,

z tym bym się akurat nie zgodził, promień skrętu ma dość duży jednak

Data: 2009-06-18 15:32:03
Autor: KJ Siła Słów
Citroen C5!!
Klaus pisze:

z tym bym się akurat nie zgodził, promień skrętu ma dość duży jednak

wg mnie I tez ma duzy, wersja II jeszcze wiekszy.

Za jakies 21-22 tysiece firma sprzedala moje poprzednie C5  - 2002 rok, 2.0 benzyna, kombi i calkiem sporo wyposazenia, bardzo zadbany.

Za okolice 20 tysi to bedzie ciezko znalezc zadbane auto, bo ono jednak miedzy 100 a 140 tys km wymaga wymiany paru rzeczy okolosilnikowych i niektorzy moga przyoszczedzic.

C5 wg mnie nie ma wiekszych klopotow z awaryjnoscia, ale wiekszosc C5 I i II  ma klopot z kablem idacym do tylnej klapy.

C5 za okolo 20 tys wg mnie jest sens kupc tylko zadbany i dobrze serwisowany.  W strone podzwonnych to nawet nie patrz, to nie jest auto ktore kowal naprawi chocby troche dobrze, a zrobienie dobrze to mnostwo kasy (czesto brak zamiennikow).

To wielka kanapa - bez silnika 2 litry HDI czy benzyny to juz w ogole nie jedzie, w dodatku na benzynie po wawie palila okolo 13 na 100.

Na koniec - w zakresie aut uzywanych nie da sie kupic wiecej komfortu za kazda wydana zlotowke jak tylko w C5.

KJ

Data: 2009-06-18 21:26:21
Autor: Marek P.
Citroen C5!!

klinowym co 90 000, 350zł. Dziura mocy do około 1800 obrotów.


A co ty chcesz robi poniżej 1800 obr/min? - wyprzedzac ?

Citroen C5!!

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona