Data: 2009-06-17 15:39:43 | |
Autor: slaweks | |
Citroen C5!! | |
On 17 Cze, 22:42, "Kris" <kropa1...@poczta.onet.pl> wrote:
Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlego wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna) trzeba się nagimnastykować aby zmienić zarowke (H7) zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku, staly przeswit niezalezny od obciązenia, mozliwosc zwiększania/ zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h) przyjemniejsze przejazdy przez nierówności. otwierana tylnia szyba (ale to chyba juz standard w kombii) maska ponoszona na silownikach (nie potrzenme kijek) - aluminiowa podwozie praktycznie plaskie, żadnych wystających elementów Jeśli chodzi o ładną stylistykę to została ona spaprana w wersji X7 i wygląda jak jakiś pasat albo insze audi - takie niemieckie (fe) |
|
Data: 2009-06-18 08:27:54 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citroen C5!! | |
Dnia Wed, 17 Jun 2009 15:39:43 -0700 (PDT), slaweks napisał(a):
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna) tylko jak ktoś olał akcję serwisową zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku, tylko w breaku (kombi) zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h) to jest trzeci rodzaj prawdy -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-18 09:31:25 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Citroen C5!! | |
slaweks pisze:
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna) byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI |
|
Data: 2009-06-18 08:32:48 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citroen C5!! | |
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:31:25 +0200, Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI to też jest trzeci rodzaj prawdy - uszczelniali główną złączkę kablową -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-18 09:39:15 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Citroen C5!! | |
Waldek Godel pisze:
byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI oo dokladnie. ale skutkiem tego woda nie zalewala bsi ;> |
|
Data: 2009-06-18 09:48:21 | |
Autor: Waldek Godel | |
Citroen C5!! | |
Dnia Thu, 18 Jun 2009 09:39:15 +0200, Marcin J. Kowalczyk napisał(a):
oo dokladnie. ale skutkiem tego woda nie zalewala bsi ;> Nie, skutkiem tego woda nie zalewała tej złączni, przez nie dochodziło do zwarć i różnych dziwnych pojemnościowych hocków-klocków przez które BSI głupiał. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info, awago.maupa.telekomunikacja.org "Marka TP na skutek utarczek z regulatorem rynku bardzo się zdewaluowała" - Maciej Witucki, prezes. |
|
Data: 2009-06-18 09:23:29 | |
Autor: Samotnik | |
Citroen C5!! | |
Dnia 18.06.2009 Marcin J. Kowalczyk <kowalma@kowalma.kom> napisał/a:
slaweks pisze: To było w innym celu (samochód podskakiwał góra-dół) -- Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/ |
|
Data: 2009-06-18 13:59:56 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Citroen C5!! | |
Samotnik pisze:
wady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna)byla na to akcja serwisowa. Uszczelniali BSI ten sam powod o ktorym Waldek pisal |
|
Data: 2009-06-18 11:49:41 | |
Autor: xcihy | |
Citroen C5!! | |
Użytkownik "slaweks" <slaweks@seznam.cz> napisał w wiadomości news:e0e11603-bf0a-48a5-a530-808d96b5cb70e21g2000yqb.googlegroups.com... On 17 Cze, 22:42, "Kris" <kropa1...@poczta.onet.pl> wrote: Co mozecie napisac o tym samochodzie dobrego i zlegowady: wczesne egzemplarze mialy problemy z elektryką (szalejące okna) trzeba się nagimnastykować aby zmienić zarowke (H7) zalety: hydrozawieszenie - możliwość obnizenia tylu przy zaladunku, staly przeswit niezalezny od obciązenia, mozliwosc zwiększania/ zmiejszania przeswitu pod czas wolnej jazdy (10/40 km/h) przyjemniejsze przejazdy przez nierówności. otwierana tylnia szyba (ale to chyba juz standard w kombii) maska ponoszona na silownikach (nie potrzenme kijek) - aluminiowa podwozie praktycznie plaskie, żadnych wystających elementów Jeśli chodzi o ładną stylistykę to została ona spaprana w wersji X7 i wygląda jak jakiś pasat albo insze audi - takie niemieckie (fe) To i ja dorzuce do powyższego, mam 2.2 hdi combi: 125km wady: złamana klamka:-) mają w każdym aso bo to ponoć często się dzieje. Co + - 80 kkm dolanie płynu dopalającego spaliny (400zł) i wymiana filtra cząstek stałych na zregenerowany (coś koło 1200zł.) ale ponoć można i ze 120 000 przejechać jak się go co jakiś czas czyści na trasie. Ostatnio czytałem , że można umyć karczerem ale ile w tym prawdy nie wiem. Pilnować parkowania. Wolno się podnosi i można urwać przedni chlapacz jak koło stanie w dziurce. Koło pasowe metalowo gumowe przy pasku klinowym co 90 000, 350zł. Dziura mocy do około 1800 obrotów. Olej tylko w sprawdzonych stacjach. Przy wysokim wzroście mały minus dla oparcia fotela. To chyba wszystko Zalety : Wieeeeelki. Wygodny, nie trzęsie. 9.1 l miasto lato , 9,7 l zima. non stop klima. wygląd na zewnątrz jak i wewnątrz ok. Cicho , skrętny, CD firmowe ok nawet przy 4 głośnikach. Spore lusterko podświetlane dla żony;-) Właściwie bez drobnych awarii pomijając klamkę. xc |
|
Data: 2009-06-18 12:37:44 | |
Autor: Klaus | |
Citroen C5!! | |
xcihy pisze:
skrętny, z tym bym się akurat nie zgodził, promień skrętu ma dość duży jednak |
|
Data: 2009-06-18 15:32:03 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Citroen C5!! | |
Klaus pisze:
z tym bym się akurat nie zgodził, promień skrętu ma dość duży jednak wg mnie I tez ma duzy, wersja II jeszcze wiekszy. Za jakies 21-22 tysiece firma sprzedala moje poprzednie C5 - 2002 rok, 2.0 benzyna, kombi i calkiem sporo wyposazenia, bardzo zadbany. Za okolice 20 tysi to bedzie ciezko znalezc zadbane auto, bo ono jednak miedzy 100 a 140 tys km wymaga wymiany paru rzeczy okolosilnikowych i niektorzy moga przyoszczedzic. C5 wg mnie nie ma wiekszych klopotow z awaryjnoscia, ale wiekszosc C5 I i II ma klopot z kablem idacym do tylnej klapy. C5 za okolo 20 tys wg mnie jest sens kupc tylko zadbany i dobrze serwisowany. W strone podzwonnych to nawet nie patrz, to nie jest auto ktore kowal naprawi chocby troche dobrze, a zrobienie dobrze to mnostwo kasy (czesto brak zamiennikow). To wielka kanapa - bez silnika 2 litry HDI czy benzyny to juz w ogole nie jedzie, w dodatku na benzynie po wawie palila okolo 13 na 100. Na koniec - w zakresie aut uzywanych nie da sie kupic wiecej komfortu za kazda wydana zlotowke jak tylko w C5. KJ |
|
Data: 2009-06-18 21:26:21 | |
Autor: Marek P. | |
Citroen C5!! | |
klinowym co 90 000, 350zł. Dziura mocy do około 1800 obrotów. A co ty chcesz robi poniżej 1800 obr/min? - wyprzedzac ? |