Data: 2010-05-21 11:24:18 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html
Dlatego piloci nie zdawali sobie sprawy, Ĺźe lecÄ bardzo nisko. Zdaniem specjalistĂłw to przypuszczenie potwierdza ujawniony wczoraj przez prokuraturÄ fakt, Ĺźe piloci do ostatniej chwili korzystali z tzw. autopilota. Gdyby mieli prawidĹowe dane z satelity i wiedzieli, Ĺźe sÄ tuĹź nad ziemiÄ , sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, ktĂłry â na podstawie (byÄ moĹźe faĹszywych) danych z satelity â sterowaĹ wysokoĹciÄ maszyny, wyĹÄ czyli dopiero piÄÄ sekund przed katastrofÄ . PrawidĹowo wyciÄ gniÄte wnioski. Tylko debil lecialby tak nisko na autopilocie, Ci piloci debilami nie byli. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 11:32:30 | |
Autor: Bombelek | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf65144$0$2606$65785112news.neostrada.pl... http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu! |
|
Data: 2010-05-21 03:01:28 | |
Autor: Hans Kloss | |
Ciekawe o Katastrofie | |
On 21 Maj, 11:32, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote:
Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieliTakim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok" 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widzącWniosek zaiste godny debila, albo nawet gorzej- platfonsa. J-23 |
|
Data: 2010-05-21 12:16:40 | |
Autor: CeSaR | |
Ciekawe o Katastrofie | |
>Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie >wiedzieli Intrygujące. Idąc dalej tym tokiem myślenia brak widocznosci w zasadzie nie powinien niczemu przeszkadzać. Skoro i tak się nie ląduje na wzrok to włączamy magiczny pstryczek-elektryczek, kawka, herbatka, i czekamy aż schody pod drzwi podstawią. Pełny looz... C |
|
Data: 2010-05-21 10:38:43 | |
Autor: Hans Kloss | |
Ciekawe o Katastrofie | |
CeSaR <adres@mail.com> napisał(a):
> >Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie > >wiedzieli I nie przeszkadza. Możliwe jest lądowanie nawet na 0% widoczności, pod warunkiem odpowiedniego wyposażenia (na lotnisku i w samolocie). Przy wyposażeniu gorszej jakości do lądowania wymagane są jednak dodatkowo odpowiednie warunki widoczności (mimo że lądowanie i tak odbywa się na podstawie wskazań przyrządów) których wówczas na lotnisku smoleńskim ponoć nie było. Jest jeden drobny szkopuł- prezydencki samolot nie rozbił się w czasie lądowania (wtedy katastrofę można by wytłumaczyć niepotrzebną brawura pilota) tylko W CZASIE PODCHODZENIA DO LĄDOWANIA a to czyni wszelkie bredzenia o zmuszaniu pilota gówno wartymi palikocizmami. -- |
|
Data: 2010-05-21 12:47:24 | |
Autor: Bombelek | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht5nrj$rup$1inews.gazeta.pl... CeSaR <adres@mail.com> napisał(a): Ot znawca pilotażu się odezwał! Twoja wiedza o lotnictwie pewnie sprowadza się do puszczania latawców w dzieciństwie. Brak logiki w tym co piszesz: pilot podchodził do lądowania bo mu kazano lądować! Idź na spacer dziadziuś. |
|
Data: 2010-05-21 12:55:21 | |
Autor: CeSaR | |
Ciekawe o Katastrofie | |
>Takim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok" Kiedy kończy się podchodzenie a zaczyna lądowanie? Na dupnym lotnisku powinna być ta widoczność czy nie powinno jej być? C |
|
Data: 2010-05-21 13:44:29 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht5opk$k2v$1news.onet.pl...
Kiedy kończy się podchodzenie a zaczyna lądowanie? Na dupnym lotnisku powinna być ta widoczność czy nie powinno jej być? Katastrofy przy lądowaniu kończą się rozbiciem na płycie pasa lub ZA nim. Tutaj było podejście do lądowania ... które nie zmusza pilota do lądowania, może nie widzac pasa polecieć dalej na następne kolo nad lotniskiem. Czasami lata się godzinę i dłużej wykonując co jakiś czas "przymiarkę do lądowania". Zależy to od tłoku nad lotniskiem i szybkości zmian pogody. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 14:06:28 | |
Autor: PaPi | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Tutaj było podejście do lądowania ... które Yhy. A skad to wiesz ? Jestes pilotem ? Czy znow - znajomy pilot, jak z tymi znajomymi ankieterami OBOPu ? http://bi.gazeta.pl/im/3/7765/m7765863.jpg I tak sie sobie robi kola nad lotniskiem na podejsciu do pasa ? :-) |
|
Data: 2010-05-21 15:37:20 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf6774e$1news.home.net.pl... Tutaj było podejście do lądowania ... które Latam samolotami. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 15:42:51 | |
Autor: CeSaR | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Latam samolotami. Ja chodzę do kościoła. Ale mszy bym nie odprawił. C |
|
Data: 2010-05-21 15:44:29 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf68c92$0$2587$65785112news.neostrada.pl...
Latam samolotami. Jako pasażer. Ale różnymi ... wlącznie z helikopterem, sterowcem, AN'em Wilgą itp. np. w przyszłym tygodniu mam sesję fotograficzną z AN'a :-) Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 12:32:15 | |
Autor: Bombelek | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:c168739a-3ff4-4db7-8f7c-012a6101d426o15g2000vbb.googlegroups.com... On 21 Maj, 11:32, "Bombelek" <bombe...@o2.pl> wrote: Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieliTakim samolotem tylko podobni tobie geniusze lądują "na wzrok" 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widzącWniosek zaiste godny debila, albo nawet gorzej- platfonsa. J-23 Jesteś psychopatą człowieku! Nie masz argumentów więc stajesz się wulgarny. |
|
Data: 2010-05-21 10:41:29 | |
Autor: Hans Kloss | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a):
Jesteś psychopatą człowieku!Jesteś durniem człowieku. Jakich argumentów (oprócz bezpośrednich bodźców fizycznych) można użyć wobec durnia, w dodatku bredzącego i złośliwie trollującego na grupie palikociarskiego durnia jakim bez wątpienia jesteś? J-23 -- |
|
Data: 2010-05-21 12:44:36 | |
Autor: Bombelek | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ht5o0o$sbd$1inews.gazeta.pl... Bombelek <bombelek@o2.pl> napisał(a): Jesteś psychopatą człowieku! Nie masz argumentów więc machasz łapkami? Pewnie dzieci.wnuki też bijesz kiedy nie zgadzają się z twoim zdaniem. idź na spacer dziadek. Dotleń swój stetryczały mózg. |
|
Data: 2010-05-21 11:54:14 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
Wniosek jest prosty: mgła była tak zajebista, że piloci nawet nie wiedzieli gdzie są. 2-gi wniosek: ktoś im kazał lądować wieć sami nic nie widząc włączyli autopilota. Trzeba będzie weryfikować krypty na Wawwelu! Pilotem to Ty nie zostaniesz na pewno. Piloci nie latają nawet na 200 metrach na autopilocie! Żadni piloci! Na takich wysokościach nie lata się na autopilocie. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 12:31:10 | |
Autor: Bombelek | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf65849$0$17092$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl... Nie mam zamiaru latać nawet na szybowcu! Skoro piloci nie włączyli autopilota to kto go włączył? Nie mów!?! ON? |
|
Data: 2010-05-21 12:41:42 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf660f0$0$2594$65785112news.neostrada.pl...
Nie mam zamiaru latać nawet na szybowcu! Skoro piloci nie włączyli autopilota to kto go włączył? Nie mów!?! ON? Lata się na autopilocie jednak nie podchodzi do lądowania. To urządzenie być może pilot chcial wykorzystać do przelotu NAD LOTNISKIEM. Ciekaw jestem czy to automat jako pierwszy "zwiększył ciąg silników" na ziemią czy też zrobił to dopiero pilot...(?) Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 12:51:10 | |
Autor: Bombelek | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf66368$0$17097$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf660f0$0$2594$65785112news.neostrada.pl... Jeżeli kiedykolwiek zaliczyłem cię do psychopatów typu hans,raff czy awe to przepraszam. Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu? Cała sprawa jest tajemnicza. Zastanawiam się czym było podyktowane orędzie Jarosława Kaczyńskiego do przyjaciół Moskali? Propaganda wyborczą, a to oznacza, że ten cały tekst w orędziu to lipa. Strachem, że będzie następny? |
|
Data: 2010-05-21 13:30:40 | |
Autor: CeSaR | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu? Czemu zakładasz że byli? Bo ja zakładam, że niestety pomylili się. Jestem mówiąc szczerze daleki od jakichś teorii spiskowych. 1. Byli za nisko - OK. O ile za nisko? Pamiętajmy że prędkość opadania została oceniona na ok. 8m/s. Gdyby byli wyżej o 50m to dało by to 6s więcej. Czy wyłączenie autopilota o 11s a nie o 5s przed lądowaniem jest OK? 2. Brak widoczności we mgle, wg teorii spiskowych mgła była spreparowana przez Rosjan po to, żeby można było zakłócać wysokość i doprowadzić do katastrofy. Więc powraca pytanie nr 1. 3. Skoro Rosjanie zrobili mgłę to po kiego ch..ooja przed nią ostrzegali? Polscy piloci z jaka też przed nią ostrzegali... 4. Skoro lotnisko wg teorii spiskowych też było nieprzygotowane to po cholerę wysyłali TU na inne lotniska? Mnie się to jakoś lekko w zamach nie układa. C |
|
Data: 2010-05-21 13:41:34 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht5qrt$r9n$1news.onet.pl... Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu? Wszyscy CZTEREJ? 1. Byli za nisko - OK. O ile za nisko? Pamiętajmy że prędkość opadania została oceniona na ok. 8m/s. Gdyby byli wyżej o 50m to dało by to 6s więcej. Na autopilocie można przelecieć nad lotniskiem, na bezpiecznej i stałej wysokości. 2. Brak widoczności we mgle, wg teorii spiskowych mgła była spreparowana przez Rosjan po to, żeby można było zakłócać wysokość i doprowadzić do katastrofy. Więc powraca pytanie nr 1. Kto wysyłał? Nie myślisz chyba że organizując taki zamach wtajemnicza się w plany "chłopaków z lotniska pod Smoleńskiem" ?!!! Jak myslisz ilu ludzi wykonywalo zamach na Litwinienkę? Myslisz że pół knajpy było "w temacie"? O takim zamachu, za pomocą zakłócania GPS wiedziało prawdopodobnie tylko kilka osób. Nie potrzeba do tego sztabu ludzi. Poczytaj opinię fachowców z KGB/GRU, lepszego od Suworowa nie ma. http://www.fakt.pl/Suworow-Rosjanie-chcieli-utrudnic-ladowanie-Kaczynskiemu,artykuly,72346,1.html Suworow nie dopuszcza nawet możliwości że nie próbowano przeszkadzać w podróży Kaczyńskiego do Katynia... pytanie czy faktycznie chcieli puścić bąka ... a wyleciało więcej. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 14:20:14 | |
Autor: CeSaR | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Wszyscy CZTEREJ? Czterech siedzi i w okna patrzy? Przecież mają podzielone zadania i każdy pilnuje swego. Oni się nie dublują całą czwórką. Na autopilocie można przelecieć nad lotniskiem, na Wysokość spadała. Dość skutecznie. Kto wysyłał? Lotnisko pod Smoleńskiem. Piloci z Jak-a. Istotny jest fakt, że byli ostrzegani o mgle i proponowano im inne lotniska. Kupy się nie trzyma ta teoria spiskowa. Skoro GRU/KGB i inne gówna chcieli pierdnąć to albo byli wielkimi frajerami albo sam już nie wiem co. Przy dobrej widoczności gówno by im dało zakłócanie wysokościomierzy i innych przyrządów. Do tego, żeby zadziałało zakłócanie potrzebna była mgła. I mgła była. Tylko po kiego wała w takim razie były ostrzeżenia przed mgłą? I to kilkukrotne? Żeby zmylić przeciwnika? Na co liczyli? Że Polacy nie uwierzą w ostrzeżenia? Po kiego były sugestie o innych lotniskach? Po cholerę ten autopilot? Jedyne rozwiązanie jest takie, że piloci byli w zmowie...... Na grupę lotniczą ktoś wrzucił taki link; http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7913858,Wina_zalogi__ale_nie_tylko_.html Jak myslisz ilu ludzi wykonywalo zamach na Litwinienkę? Poczytaj opinię fachowców z KGB/GRU, lepszego od Suworowa nie ma. " Nie mam dowodów na potwierdzenie tezy, że samolot strącili agenci rosyjskich służb specjalnych, ale jest rzeczą pewną, że byliby do tego zdolni - mówi kategorycznie Suworow." No i? Jestem przekonany, że mógłbym w określonych warunkach zrobić komuś kuku. Czy już powinienem za to siedzieć? C |
|
Data: 2010-05-21 14:55:25 | |
Autor: PaPi | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Lotnisko pod Smoleńskiem. Piloci z Jak-a. Istotny jest fakt, że byli Ty chyba nie znasz podstawy podstaw wszystkich teorii spiskowych ? Jesli cos nie pasuje do misternie ulozonej "logicznej" lamiglowki jest do wlasnie DOWODEM na jej prawdziwosc. A dlaczego jest to koronny dowod ? Bo ci knujacy robi wszystko by uwiarygodnic ich wersje przez co logiczny wywod nie jest 100% ciagly. |
|
Data: 2010-05-21 15:12:23 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht5toq$5o9$1news.onet.pl... Wszyscy CZTEREJ? Dublują, w wielu zadaniach. Co najmniej dwóch z nich dubluje się całkowicie. Obsługa pilotowania tego samolotu składa się w/g producenta z TRZECH OSÓB. Wysokość spadała. Dość skutecznie. Przeczytaj temat wyżej: RADIOWYSOKOŚCIOMIERZ Lotnisko pod Smoleńskiem. Piloci z Jak-a. Istotny jest fakt, że byli ostrzegani o mgle i proponowano im inne lotniska. Kupy się nie trzyma ta teoria spiskowa. Jaka teoria? O DEBILACH PILOTACH czy o tym że ktoś Kaczyńskiemu życzył śmierci? Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 15:38:35 | |
Autor: CeSaR | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Jaka teoria? O DEBILACH PILOTACH czy o tym że Ktoś tu pisał o debilach pilotach? I to dużymi literami? Nie przypominam sobie. A gdyby KGB/GRU chciało spuścić Kaczyńskiego po brzytwie to zrobiliby to w znacznie bardziej bezpieczny dla siebie sposób. C |
|
Data: 2010-05-21 06:46:45 | |
Autor: Hans Kloss | |
Ciekawe o Katastrofie | |
On 21 Maj, 15:38, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
A gdyby KGB/GRU chciało spuścić Kaczyńskiego po brzytwie to zrobiliby to w No to wyjaśnij nam nieuczonym jakie niebezpieczeństwo groziłoby szefowi gru/kgb (obecnie FSB) gdyby choćby dziś zwołał konferencję prasowa i oznajmił "tak, to ja wydałem polecenie zlikwidowania Kaczyńskiego. A teraz możecie mi skoczyć". No i oczywiście na czym polega rzekome "niebezpieczeństwo" załatwienia polskiej delegacji w sposób taki jak to zostało zrobione. Czarne skrzynki w Moskwie,miejsce po katastrofie zryte spychaczami, szczątki samolotu wywiezione na śmietnik, dochodzenie (a raczej jego parodia) prowadzone WYŁĄCZNIE przez głównych podejrzanych czyli samych Rosjan... gdzie ty tu choćby ślad jakiegoś "niebezpieczeństwa" widzisz dla ewentualnych zamachowców czy zleceniodawców zamachu? J-23 |
|
Data: 2010-05-21 16:00:59 | |
Autor: CeSaR | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Skup się i zdecyduj - chce się przyznać że rozwalił polska delegacje czy ryje spychaczami pole żeby to ukryć?
C |
|
Data: 2010-05-21 07:02:28 | |
Autor: Hans Kloss | |
Ciekawe o Katastrofie | |
On 21 Maj, 16:00, "CeSaR" <ad...@mail.com> wrote:
Skup się i zdecyduj - chce się przyznać że rozwalił polska delegacje czy Robi to drugie- ale jakby zrobił to pierwsze to i tak można by mu jedynie naskoczyć. J-23 |
|
Data: 2010-05-21 15:42:48 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht62bn$lhd$1news.onet.pl...
A gdyby KGB/GRU chciało spuścić Kaczyńskiego po brzytwie to zrobiliby to w znacznie bardziej bezpieczny dla siebie sposób. Może to akcja "życzliwych Putinowi" ... Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 13:33:30 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf665a0$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
Jeżeli kiedykolwiek zaliczyłem cię do psychopatów typu hans,raff czy awe to przepraszam. Nie jestem i nie byłem psychopatą, odpowiadam dyskutantom na takim samym poziomie na jakim oni dyskutują. Masz rację, najtrudniejsza jest odpowiedź na pytanie: dlaczego piloci byli zaskoczeni, że znaleźli się właśnie w tym miejscu? Byli, musieli być zaskoczeni, naprawdę, bo to byli PILOCI. W tym środowisku nie ma nowicjuszy, świerzaków ledwo po kursie na symulatorze. Kurs pilotarzu to nie kurs prawa jazdy. Coś ich CZTERECH wprowadziło w błąd, może to przypadek ... a może celowe działanie. Dużo niestety przemawia za tym drugim. Sprawa podobnie tajemnicza jak śmierć Politkowskiej czy Litwinienki, dla jednych tajemnicza ... dla innych baaaaaardzo oczywista. Zauważ że nikt z amatorów "teorii spiskowych" nie zastanawia się skąd zabójcy Litwinienki wzięli POLON ... bo nad czym się tutaj zastanawiać? Cała sprawa jest tajemnicza. Zastanawiam się czym było podyktowane orędzie Jarosława Kaczyńskiego do przyjaciół Moskali? Chęcia "wyprostowania obrazu rusofila" który stworzyły media. Ten CZŁOWIEK najzwyczajniej się wzruszył gdy zobaczył jak tysiące Rosjan skladało kwiaty przy miejscu katastrofy, on tam był i to widział. Widział nieudawaną manifestację szczerego współczucia. Z pewnością bolała go stronniczość mediów i przedstawianie go również w Rosji jako rusofoba. Co Rosyjskie miedia czyniły przecież kierując się opinią WIS24, GW i innych. Wiem że trudno jest oddzielić NARÓD od RZĄDU ... pamietaj jednak że amerykanie czy niemcy podczas gdy byliśmy okupowani przez ZSRR potrafili to robić i robili. Propaganda wyborczą, a to oznacza, że ten cały tekst w orędziu to lipa. Strachem, że będzie następny? Nie ... to były słowa człowieka który stracił najbliższą rodzinę i który nie wiedział nawet jak to powiedzieć własnej matce... a co dopiero rosjanom. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 13:58:06 | |
Autor: Bombelek | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf66f8c$0$19181$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf665a0$0$19167$65785112news.neostrada.pl... Postaraj się nie robić błędów ortograficznych w tekście. ;-) A teraz po kolei. Moim zdaniem sytuacja była pełnym zaskoczeniem dla pilotów. Nagle znaleźli się tam gdzie być nie powinni. Jeżeli weźmiemy pod uwagę zamach czy jakby się to nie nazywało to sami jesteśmy sobie winni. Tylu VIP-ów na pokładzie to gratka dla każdego wywiadu. Kancelaria ś.p. prezydenta (bo to ona zapraszała) przez swoją bezmyślność i głupotę stworzyła idealną sytuację do pozbycia się za jednym zamachem wielu rusofobów. Przypominam, że na czek-liście był też Jarosław Kaczyński, a ta była powszechnie znana!!!. Takiej okazji żaden wywiad czy tzw. służby nie przegapią! Nie sugeruję, że to dzieło Rosjan. Może ich też wrobiono? Twierdzisz, że rusofobów (nie rusofili) zrobiły z Kaczyńskich media? Przypomnij sobie loty do Gruzji. Ten "czlowiek" nie byl wzruszony, Jarosław Kaczyński po prostu się przestraszył. Zrozumiał, że to mogłyby być jego szczątki obok szczątków brata. Zaczął obawiać się o swoje zycie. To dlatego teraz się nigdzie nie pokazuje. Jarosław Kaczyński po prostu się boi. Boi się losu n.p. Litwinienki czy Juszczenki. Moim zdaniem odezwa do przyjaciół Moskali była prośbą o darowanie mu życia. Niczym innym. Co do straty najblizszej rodziny; wypychanie na trybuny wyborcze córki ś.p. Lecha było czyms obrzydliwym. Z tą matką to też jakaś podejrzana historia. Trafia do szpitala wtedy kiedy sytuacja tego wymaga. Moim zdaniem Jarosław Kaczyński gra zarówno żałobą jak i chorobą matki. To cynik. |
|
Data: 2010-05-21 17:35:52 | |
Autor: cirrus | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf665a0$0$19167$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4bf66368$0$17097$65785112news.neostrada.pl... Nie przepraszaj, to też psychol. -- stevep |
|
Data: 2010-05-22 18:59:23 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-21 11:54, Tomy M. pisze:
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości to malo wiesz, sa autopiloty ktore nawet same laduja! "Autopilots in modern complex aircraft are three-axis and generally divide a flight into taxi, takeoff, ascent, level, descent, approach and landing phases. Autopilots exist that automate all of these flight phases except the taxiing. An autopilot-controlled landing on a runway and controlling the aircraft on rollout (i.e. keeping it on the centre of the runway) is known as a CAT IIIb landing or Autoland, available on many major airports' runways today, especially at airports subject to adverse weather phenomena such as fog. Landing, rollout and taxi control to the aircraft parking position is known as CAT IIIc. This is not used to date but may be used in the future. An autopilot is often an integral component of a Flight Management System." http://en.wikipedia.org/wiki/Autopilot Poza tym prezydencki samolot nie lecial na autopilocie tylko na automatycznym obnizaniu wysokosci a to jest zupelnie co innego. To tak jakby tempomat w samochodzie nazywac autopilotem. -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 19:18:27 | |
Autor: u2 | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 18:59, the_foe pisze:
to malo wiesz, sa autopiloty ktore nawet same laduja! Oczywiście, nikt temu nie zaprzecza.
Lecieli na automacie, bo mieli złe dane o wysokości. Dlaczego lecieli tak nisko nikt tego nie wyjaśnił, a to powinno być priorytetem MAK. Widocznie prawda może być niewygodna dla ruskich skoro nie ogłaszają dotychczasowych wyników śledztwa. |
|
Data: 2010-05-22 19:27:11 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 19:18, u2 pisze:
Lecieli na automacie, bo mieli złe dane o wysokości mieli dobre dane o wysokosci. Problemem bylo to ze nie zdawali sobie sprawy gdzie sa. 50m nad Kanionem Kolorado to nie to samo co 50m nad tafla oceanu. -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 19:32:12 | |
Autor: u2 | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 19:27, the_foe pisze:
Lecieli na automacie, bo mieli złe dane o wysokości Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado. |
|
Data: 2010-05-22 19:57:11 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 19:32, u2 pisze:
W dniu 2010-05-22 19:27, the_foe pisze: serio? ale nad osia lotniska takze jakby nie lecieli. Myle sie? -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 20:52:38 | |
Autor: u2 | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 19:57, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado. A skąd wiesz ? Prowadzisz niezależne dziennikarskie śledztwo jak GWno onegdaj ? :) |
|
Data: 2010-05-22 21:18:51 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 20:52, u2 pisze:
W dniu 2010-05-22 19:57, the_foe pisze: ze zdjec. -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 21:28:11 | |
Autor: u2 | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 21:18, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado. Jakich zdjęć ? |
|
Data: 2010-05-22 21:38:58 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 21:28, u2 pisze:
W dniu 2010-05-22 21:18, the_foe pisze: Smolenskiej katastrofy -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 21:42:27 | |
Autor: u2 | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 21:38, the_foe pisze:
Ściemniasz, nie lecieli nad kanionem Kolorado. A gdzie je widziałeś ? |
|
Data: 2010-05-23 23:35:07 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 21:42, u2 pisze:
W dniu 2010-05-22 21:38, the_foe pisze: w Internecie -- the_foe |
|
Data: 2010-05-21 12:33:36 | |
Autor: awe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf65330$0$19174$65785112news.neostrada.pl... -- -- -- -- -- - zeby weryfikowac to trzeba byc polakiem, patriota, a nie gumowym kaloszem awe |
|
Data: 2010-05-21 12:41:43 | |
Autor: PaPi | |
Ciekawe o Katastrofie | |
zeby weryfikowac to trzeba byc polakiem, patriota A moze zwyczajnie wystarczy byc specjalista w dziedzinie o jakiej zabiera sie glos ? Bo wiesz juz takiego jednego patriote co to do Katynia latal jak byly wybory wcisneli na Wawel... |
|
Data: 2010-05-21 15:50:41 | |
Autor: awe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf6636e$1news.home.net.pl... -- -- -- -- -- -zeby weryfikowac to trzeba byc polakiem, patriota jestes grabarzem? awe |
|
Data: 2010-05-21 15:49:11 | |
Autor: PaPi | |
Ciekawe o Katastrofie | |
A moze zwyczajnie wystarczy byc specjalista w dziedzinie o jakiej zabiera-- -- -- -- -- - Tak |
|
Data: 2010-05-21 12:45:22 | |
Autor: Bombelek | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ht5nc8$f4k$1news.onet.pl...
Nie wiedziałem, że prezes nosi kalosze! Może wiesz jak je wiąże? |
|
Data: 2010-05-21 15:51:10 | |
Autor: awe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "Bombelek" <bombelek@o2.pl> napisał w wiadomości news:4bf66445$0$17102$65785112news.neostrada.pl... -- -- -- -- -- to juz jestes prezes? awe |
|
Data: 2010-05-21 13:26:51 | |
Autor: jadrys | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-21 11:24, Tomy M. pisze:
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html Dlatego piloci nie zdawali sobie sprawy, Ĺźe lecÄ bardzo nisko. Zdaniem specjalistĂłw to przypuszczenie potwierdza ujawniony wczoraj przez prokuraturÄ fakt, Ĺźe piloci do ostatniej chwili korzystali z tzw. autopilota. Gdyby mieli prawidĹowe dane z satelity i wiedzieli, Ĺźe sÄ tuĹź nad ziemiÄ , sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, ktĂłry â na podstawie (byÄ moĹźe faĹszywych) danych z satelity â sterowaĹ wysokoĹciÄ maszyny, wyĹÄ czyli dopiero piÄÄ sekund przed katastrofÄ . Chyba masz racjÄ, - musieli zostaÄ wprowadzeni w bĹÄ d... nie ma innego wytĹumaczenia. Ale istnieje jeszcze moĹźliwoĹÄ Ĺźe ich ktoĹ rozproszyĹ - zdekoncentrowaĹ. Np. ten generaĹ, co to byĹo sĹyczaÄ jego nagrany gĹos w kabinie pilotĂłw.. A swoja drogÄ kto wĹazi do kabiny pilotĂłw gdy samolot gotuje siÄ do lÄ dowania? -- Kapitalizm jest chorobÄ (zarazÄ ) z ktĂłrÄ naleĹźy walczyÄ.. InstalujÄ c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-21 13:46:33 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
UĹźytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:ht5qm4$qig$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-21 11:24, Tomy M. pisze: Chyba masz racjÄ, - musieli zostaÄ wprowadzeni w bĹÄ d... nie ma innego wytĹumaczenia. Ale istnieje jeszcze moĹźliwoĹÄ Ĺźe ich ktoĹ rozproszyĹ - zdekoncentrowaĹ. Np. ten generaĹ, co to byĹo sĹyczaÄ jego nagrany gĹos w kabinie pilotĂłw.. A swoja drogÄ kto wĹazi do kabiny pilotĂłw gdy samolot gotuje siÄ do lÄ dowania? DO JAKIEGO LÄDOWNIA?!!!!!!!!!! Nie ... Gdy general z nimi rozmawiaĹ to byli jeszcze nad BiaĹorusiÄ i nie mieli pojÄcia jaka faktycznie jest pogoda nad SmoleĹskiem. PrzypomnÄ raz jeszcze, ten samolot to najszybszy pasaĹźerski samolot Ĺwiata. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 14:42:30 | |
Autor: CeSaR | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Nie ... Gdy general z nimi rozmawiał to byli jeszcze No chyba się mylisz. Ostrzeżenia o kiepskiej pogodzie po raz pierwszy dostali chyba właśnie nad Białorusia. C |
|
Data: 2010-05-21 15:41:19 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:ht5v2h$afp$1news.onet.pl... Nie ... Gdy general z nimi rozmawiał to byli jeszcze Z mich oliczeń wynika że byli wtedy nieopodal Mińska ... 200-220 km przed Smoleńskiem. Mniej więcej w tym samym momencie rozmawiał z nimi generał. Co innego komunikaty, a co innego ocena pilota. Dlaczego lądował JAK-40 ... przecież jemu też wieża odradzał lądowania. NIE MA ŻADNEJ PEWNOŚCI JAKA BĘDZIE POGODA NA LOTNISKU DOCELOWYM .... to się sprawdza po doleceniu do celu, przed lądowaniem. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-21 15:51:29 | |
Autor: PaPi | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Co innego komunikaty, a co innego ocena pilota. Co Ty porownujesz ?? Jak-40 to maly pizdzik o dobiegu 450m vs 2500m Tupolewa. |
|
Data: 2010-05-21 17:47:46 | |
Autor: cirrus | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "PaPi" <1@2.3> napisał w wiadomości news:4bf68fe7$1news.home.net.pl...
Co innego komunikaty, a co innego ocena pilota.Co Ty porownujesz ?? A oprócz tego inne warunki pogodowe. -- stevep |
|
Data: 2010-05-22 00:35:16 | |
Autor: jadrys | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-21 13:46, Tomy M. pisze:
UĹźytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:ht5qm4$qig$1news.onet.pl... Jednak w tym wczorajszym komunikacie Ruskich, byĹa mowa o otwartych drzwiach do kabiny pilotĂłw i rozmowie w ktĂłrej byĹo sĹychaÄ obcy, nie pochodzÄ cy od Ĺźadnego z pilotĂłw gĹos, w czasie podchodzenia do lÄ dowania... -- Kapitalizm jest chorobÄ (zarazÄ ) z ktĂłrÄ naleĹźy walczyÄ.. InstalujÄ c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-21 17:45:58 | |
Autor: cirrus | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ht5qm4$qig$1news.onet.pl...
W dniu 2010-05-21 11:24, Tomy M. pisze: Laik poczytaj sobie co mówi pilot Jaka-40: # Piloci Tu-154 niemal do ostatniej chwili lecieli na autopilocie. To dobrze? - Laik myśli, że jak jest autopilot, to samolot leci sam. To nieprawda. W tupolewie jest system, który wykorzystuje niektóre podzespoły autopilota. Ale pilot i tak panuje nad sterami, pilotuje ręcznie. Z tego, co wiem, w Tu-154 jest porządny autopilot, potrafi automatycznie sprowadzić samolot. A oni przecież nie lądowali, tylko robili podejście. # Ze strony: http://tiny.pl/htwm7 -- stevep |
|
Data: 2010-05-22 00:39:30 | |
Autor: jadrys | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-21 17:45, cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości To podejście też powinno być robione przez pilota, anie automatykę. Jest wielka zagadką dlaczego oni lecieli na tym autopilocie prawie do samego końca? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-21 16:45:53 | |
Autor: Hans Kloss | |
Ciekawe o Katastrofie | |
On 22 Maj, 00:39, jadrys <andrzej...@op.pl> wrote:
To podejście też powinno być robione przez pilota, anie automatykę. Jest To jak raz nie jest żadna zagadka. Możliwości są dwie- albo zwariowali albo nie wiedzieli gdzie (i na jakiej wysokości) się znajdują. Jeżeli uznamy pierwsza możliwość za mało prawdopodobna to druga się znowu rozdwaja: nie wiedzieli gdzie się znajdują bo dostali błędne informacje z lotniska albo ze swoich przyrządów. A może z obu tych źródeł... J-23 PS. Być może. lecieli na tzw. "półautopilocie" z możliwością kontroli ruchów samolotu w pionie i automatyczną kontrolą ciągu silników. |
|
Data: 2010-05-22 21:08:33 | |
Autor: jadrys | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 01:45, Hans Kloss pisze:
On 22 Maj, 00:39, jadrys<andrzej...@op.pl> wrote: No dobrze, ale przecież dość długo wył alarm wysokościowy.. Dlaczego pilot tak późno zareagował na niego?? Ten rosyjski świadek pokazywany w TV mówił że samolot "zaryczał" silnikami na moment przed uderzeniem w pierwsze drzewo, widocznie dopiero wtedy pilot przejął stery.. Wiesz Hans, tu nic się "kupy" nie trzyma.. Może kacapy kłamią z tym włączonym alarmem wysokościowym? -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-23 11:59:48 | |
Autor: cirrus | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ht9a3v$5tk$3news.onet.pl...
W dniu 2010-05-22 01:45, Hans Kloss pisze: A długo to ile sekund? -- stevep |
|
Data: 2010-05-31 20:36:58 | |
Autor: jadrys | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-23 11:59, cirrus pisze:
Użytkownik "jadrys"<andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości 18 sekund. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-22 14:55:19 | |
Autor: cirrus | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ht7240$igk$2news.onet.pl...
W dniu 2010-05-21 17:45, cirrus pisze: A przeczytałeś co pisze wyżej ze zrozumieniem? -- stevep |
|
Data: 2010-05-22 21:07:26 | |
Autor: jadrys | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 14:55, cirrus pisze:
Jasne. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-22 16:20:24 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:ht7240$igk$2news.onet.pl... To podejście też powinno być robione przez pilota, anie automatykę. Jest wielka zagadką dlaczego oni lecieli na tym autopilocie prawie do samego końca? Zagadka może mieć tylko jedne rozwiązanie: System autopilota sterowny fałszywym sygnałem GPS. Piloci "widzieli" że leca horyzontalnie ze stałą wyskością i prędkością, autopilot prowadził samolot pewnie i bezpiecznie, a piloci obserwowali ziemię w celu zobaczenia świateł lotniska, pasa itp. Gdy uderzyli w drzewo MUSIELI być przekonani że lecą na odpowiedniej wysokości ... to system GPS dał im ten fałszywy obraz. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-22 19:20:23 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 16:20, Tomy M. pisze:
bredzisz. Chlopaki wlaczyli taki ficzur pt. obnizamy lot o x m/s wklepali cyfre 4. I tyle. Zadzialaloby nawet gdyby byli 5 m nad ziemia. To tak jakbys oczekiwal ze samochod nie ruszy za szybko kiedy stoi 2m od sciany. -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 21:07:16 | |
Autor: jadrys | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 16:20, Tomy M. pisze:
Jednak na ten alarm wysokościowy który wg. komisji - wył, powinni reagować. Reakcja powinna nastąpić natychmiast, tym bardziej że lądowali na "ślepo" nie widząc ziemi. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-22 19:13:58 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 00:39, jadrys pisze:
To podejście też powinno być robione przez pilota, anie automatykę. Jest jeszcze dziwniejsza zgadka - tuz przed katastrofa zmienili automatyczne opadanie z 4m/s do 8m/s !!! Zeby bylo smieszniej nie korzystali z wysokosciomierza GPS, ani barycznego. Dane pobierali wylacznie z radiowysokosciomierza. Choc powszechnie wiadomo ze w tym terenie jest on bardzo niedokladny (sprawdza sie tylko na plaskim terenie) Ostatnie odwiedziny suflerskie piloci mieli minute przed zderzeniem. TAWS zadzialal bardzo pozno ale gdyby piloci od razu podniesli maszyne - przezyliby. Ponoc piloci i nawigator po uslyszeniu "pull up" z systemu TAWS zamiast cokolwiek zmieniac nerwowo zaczeli szukac sladow ziemi przez okno. O zycie zaczeli walczyc dopiero po pierwszym kontakcie z drzewem. -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 21:05:54 | |
Autor: jadrys | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 19:13, the_foe pisze:
W dniu 2010-05-22 00:39, jadrys pisze: Trochę to niepoważne jak na doświadczonych pilotów. -- Kapitalizm jest chorobą (zarazą) z którą należy walczyć.. Instalując Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku.. |
|
Data: 2010-05-22 21:14:33 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 21:05, jadrys pisze:
W dniu 2010-05-22 19:13, the_foe pisze: sadze, ze zaden z pilotow nie ma doswiadczenia co do takich warunkow na takim lotnisku z taka maszyna. Bo nie ma prawa miec. -- the_foe |
|
Data: 2010-05-21 17:46:59 | |
Autor: MH | |
Ciekawe o Katastrofie | |
=============== Nie będziesz pilotem !! MH -- |
|
Data: 2010-05-21 20:36:05 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Użytkownik "MH" <logiznam1@op.pl> napisał w wiadomości news:60b5.0000006f.4bf6aaf3newsgate.onet.pl...
Nie będziesz pilotem !! Będę, będę ... ale tylko szybowca. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-22 18:54:02 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-21 11:24, Tomy M. pisze:
http://www.fakt.pl/Eksperci-od-nawigacji-Piloci-tupolewa-zmyleni-celowo,artykuly,72528,1.html nie uzywali autopilota w znaczeniu pelnym. Uzwyali tylko automatyczne obnizanie lotu. Gdyby mieli prawidĹowe dane z satelity i wiedzieli, Ĺźe sÄ tuĹź nad ziemiÄ , sami sterowaliby samolotem. Tymczasem autopilota, ktĂłry nie sterowal wysokoscia, tylk opadal z szybkosca 4m/s. Do tego nie potrzeba danych z satelity ani nawet informacji na jakiej sie jest wysokosci.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 Ci tez nie byli, a cala zaloga pukala w lampke zamiast patrzec na wskaznik wysokosci. -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 20:11:17 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
UĹźytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:ht9277$iba$1news.dialog.net.pl...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 Jak rzucasz linkami to je czytaj: http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 .... NTSB uznaĹo rĂłwnieĹź, Ĺźe autopilot byĹ uszkodzony. Maszyna miaĹa utrzymywaÄ 2000 stĂłp, a spadĹa na 30 metrĂłw. Tomy M. |
|
Data: 2010-05-22 21:18:10 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 20:11, Tomy M. pisze:
UĹźytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisaĹ w wiadomoĹci niezbyt rozumiem logike Twojego wyodu, wyjasnij mi ja. Chyba ze Ty myslisz ze wlaczenie autopilota uprawnia zaloge do np. uciecia sobie drzemki, boshe.... -- the_foe |
|
Data: 2010-05-22 23:31:32 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
UĹźytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisaĹ w wiadomoĹci news:ht9ald$mph$1news.dialog.net.pl... W dniu 2010-05-22 20:11, Tomy M. pisze: niezbyt rozumiem logike Twojego wyodu, wyjasnij mi ja. Chyba ze Ty myslisz ze wlaczenie autopilota uprawnia zaloge do np. uciecia sobie drzemki, boshe.... Czego durniu nie rozumiesz? Mam pytanie do czytajÄ cych: - Czy ten facet wyĹźej jest normalny? ... czy mogÄ go spokojnie wjebaÄ do KF'a? Tomy M. |
|
Data: 2010-05-22 23:53:14 | |
Autor: Bogdan Idzikowski | |
Ciekawe o Katastrofie | |
UĹźytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisaĹ w wiadomoĹci news:4bf84d39$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
On tak. Ty nie. |
|
Data: 2010-05-22 23:47:10 | |
Autor: Tomy M. | |
Ciekawe o Katastrofie | |
Dla normalnych:
BezpoĹredniÄ przyczynÄ Katastrofy Eastern Air Lines 401 http://pl.wikipedia.org/wiki/Katastrofa_lotu_Eastern_Air_Lines_401 nie byĹ ani pilot ... ani spalona ĹźarĂłwka. BYĹ NIA ZJEBANY AUTOPILOT. Pilot moĹźe zakĹadaÄ Ĺźe skoro autopilot jest dopuszczony do uĹźytku to ma DZIAĹAÄ PRAWIDĹOWO! Podobnie jak usterzenie ... pilot nie sprawdza w lusterku czy ster siÄ wychyla, podobnie jak nie sprawdza czy lotki siÄ ruszajÄ . MajÄ dziaĹaÄ i kropka. Takie samo zaufanie miaĹ prawo mieÄ do autopilota. .... i miaĹ. ZawiodĹa TECHNIKA, a nie czĹowiek. Zawsze moĹźna podaÄ 100 tys. powodĂłw na uratowanie siÄ z opresji po awarii techniki, tylko Ĺźe to pitolenie farmazonĂłw bo jak mi siÄ maglownica w aucie rozjebie na autostradzie to nie Ĺźyje i kropka. Ciekawe czy producent autopilota poszedĹ siedzieÄ? Pewnie dalej "klepie" te spierdolone systemy tak jak Gates Windowsy ... i smaruje wszystkim cwaniakom dookoĹa. POĹREDNICH PRZYCZYN JEST NIESKOĹCZONA ILOĹÄ. WiÄc podam tylko kilka. - gdyby matka tego pilota nie wyszĹa za jego ojca ... - gdyby facet poszedĹ na medycynÄ zamiast do lotnictwa ... - gyby babcia miaĹa wÄ sy ... - itd. Teraz juĹź wiecie Ĺźe gdy PILOT nie Ĺźyje ... a czÄsto nawet gdy przeĹźyĹ ... to ZAWSZE WINNY JEST ON ... bo mĂłgĹ przecieĹź kurwa zwolniÄ siÄ z roboty 2 miesiÄ ce wczeĹniej i ... WSZYSCY BY ĹťYLI!!!!!!!! Tomy M. |
|
Data: 2010-05-23 23:43:30 | |
Autor: the_foe | |
Ciekawe o Katastrofie | |
W dniu 2010-05-22 23:47, Tomy M. pisze:
Dla normalnych: obowiazkiem zalogi jest sie nie rozbic. Poza tym logika mistrzu! Gdyby sami bez zadnego obiektywnego powodu sie rozbili (np. poszli sobie spac) to nie dalbym tego przykladu jako taki w ktorym nie-debile popelniaja smiertelne bledy. A takim bledem jest nie monitorowanie wysokosci na bieĹźÄ co. Moze nie wiesz, ale w lotnictwie rejsowym jest to obowiazek niezaleznie czy jest wlaczony autopilot czy nie.. Dlatego zaloga jest tak liczna mimo ze >90% lotu samolot sam leci na autopilocie. -- the_foe |
|