Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać informacji o księżach pedofilach mediom.

Data: 2010-05-07 14:25:46
Autor: Grzegorz Z.
Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać informacji o księżach pedofilach mediom.
Dnia Fri, 7 May 2010 14:18:32 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

Chrześcijańskie Stowarzyszenie Troski o Media "Świadectwo" z Rzeszowa złożyło wczoraj wniosek do Prokuratora Generalnego w sprawie księży podejrzanych o molestowanie nieletnich. Stowarzyszenie chce, by prokuratura nie ujawniała mediom żadnych informacji w sprawach podejrzanych o molestowanie nieletnich księży aż do uprawomocnienia się wyroku.

To wokanda też ma być tajna?!?!?

O kurwa! Ja pierdolę! (sorry, poniosło mnie)

Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać informacji o księżach pedofilach mediom.