Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać informacji o księżach pedofilach mediom.

Data: 2010-05-07 14:18:32
Autor: karwanjestdebilem
Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać informacji o księżach pedofilach mediom.
Chrześcijańskie Stowarzyszenie Troski o Media "Świadectwo" z Rzeszowa złożyło wczoraj wniosek do Prokuratora Generalnego w sprawie księży podejrzanych o molestowanie nieletnich. Stowarzyszenie chce, by prokuratura nie ujawniała mediom żadnych informacji w sprawach podejrzanych o molestowanie nieletnich księży aż do uprawomocnienia się wyroku.
We wniosku czytamy "niezbędnym wydaje się ustanowienie odpowiednich standardów, by prowadzone postępowania nie zaczęły być postrzegane jako tendencyjne, wręcz namierzone na zwalczanie Kościoła", podaje IAR.

Stowarzyszenie dotknęły niedawne wiadomości o księdzu spod Ropczyc, podejrzanym o molestowanie nieletnich - donosi strona internetowa podkarpackiej gazety "Nowiny". Na konferencji prasowej w Rzeszowie na konferencji w Rzeszowie Jacek Kotula, prezes stowarzyszenia, zarzuca mediom stronniczość i ferowanie wyroków, zanim zapadną. - Chcemy, by prokurator generalny zrobił z tym porządek. Nie może być tak, że ksiądz pogłaska dziecko i od razu nazywa się go zboczeńcem i pedofilem, a potem okazuje się, że jest niewinny - wyjaśnia.

W zeszłym tygodniu prokuratura rejonowa zarzuciła księdzu z Podkarpacia molestowanie seksualne trzech dziewczynek, w tym dwóch poniżej 15-stego roku życia. Postawiono mu też zarzut obcowania płciowego z jedną z nich. Ksiądz nie przyznał się do tego ostatniego zarzutu, natomiast przyjął zarzuty molestowania.

- W sprawie księdza mamy uzasadnione podejrzenia, co do popełnienia przestępstwa, a opinia publiczna ma prawo otrzymać informacje o prowadzonym postępowaniu - komentuje Zygmunt Zięba, zastępca prokuratora rejonowego w Ropczycach na stronie internetowej dziennika "Nowiny"

Chrześcijańskie Stowarzyszenie Troski o Media "Świadectwo" stanęło wcześniej w obronie byłego proboszcza z miejscowości Hłudno, oskarżonego w 2008 o doprowadzenie do samobójstwa 13-latka. Jacek Kotula jest także członkiem stowarzyszenia "Contra in vitro", które w zeszłym roku przygotowało obywatelski projekt ustawy, według którego lekarze przeprowadzający zabiegi zapłodnienia in vitro mieliby być skazywani na 3 lata więzienia.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80269,7853900,Chrzescijanskie_stowarzyszenie__Nie_ujawniac_informacji.html

Przemysław Warzywny

--

"Tragedia smoleńska staje się na naszych oczach nowym mitem PiS. Miałby on sprawić, że partia Jarosława Kaczyńskiego powtórzy sukces z 2005 r.? "Układ" już się zużył, bo gdy PiS rządził, nie zdołał go wytropić, choć miał kontrolę i nad służbami specjalnymi, i przyjazny IPN".

Data: 2010-05-07 14:25:46
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 14:18:32 +0200, karwanjestdebilem napisał(a):

[...]

To wokanda też ma być tajna?!?!?

O kurwa! Ja pierdolę! (sorry, poniosło mnie)

Data: 2010-05-07 14:41:46
Autor: cyc

Użytkownik "karwanjestdebilem" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:hs10er$kh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Koltuny , jak to koltuny !. Wlasne dzieci podstawily klesze gdyby ten zechcial .
Takie typy nie zdaja sobie sprawy z tego , ze ich postawa rodzi jeszcze wiekszy antyklerykalizm .

yc

Data: 2010-05-07 14:42:51
Autor: Neko
Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać inf ormacji o księżach pedofilach mediom.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

yc

yc?

Data: 2010-05-07 14:42:28
Autor: cyc
[...]

....zapomnialem dodac a raczej przypomniec , to elektorat PiS-u .

cyc

Data: 2010-05-07 14:44:01
Autor: Neko
Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać inf ormacji o księżach pedofilach mediom.
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

...zapomnialem dodac a raczej przypomniec , to elektorat PiS-u .

Byles Cycu wczoraj na tym odslonieciu pomnika Stalina ?

Data: 2010-05-07 14:47:13
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 14:44:01 +0200, Neko napisał(a):

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

...zapomnialem dodac a raczej przypomniec , to elektorat PiS-u .

Byles Cycu wczoraj na tym odslonieciu pomnika Stalina ?

A co? Batiuszka Stalin, Wielki Przyjaciel Polski - też był pedofilem?

Data: 2010-05-07 14:49:36
Autor: Neko
Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać inf ormacji o księżach pedofilach mediom.
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

A co? Batiuszka Stalin, Wielki Przyjaciel Polski - też był pedofilem?

Oczywiscie ze byl.

Data: 2010-05-07 14:53:43
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 14:49:36 +0200, Neko napisał(a):

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał

A co? Batiuszka Stalin, Wielki Przyjaciel Polski - też był pedofilem?

Oczywiscie ze byl.

No tak, tyle tych pomników ostatnio stawiają - głównie takiemu jednemu
polskiemu obrońcy pedofilstwa.

To czemu od czasu do czasu nie postawić pomnika i jakiemuś pedofilowi?

Data: 2010-05-07 15:02:06
Autor: cirrus
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:u4iig4dzn50w.1fc4gb0e0lig2.dlg40tude.net...
[...]

Do seminarium ponoć uczęszczał.

--
stevep

Data: 2010-05-07 15:28:53
Autor: sofu

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości
Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A co? Batiuszka Stalin, Wielki Przyjaciel Polski - też był pedofilem?

Do seminarium ponoć uczęszczał.

--

Uczeszczal i tam mu jakis pop tak dupe przefasonował, ze do konca zycia
chodzil bokiem, a cerkwie burzył

sofu

Data: 2010-05-07 14:45:40
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 7 May 2010 14:42:28 +0200, cyc napisał(a):

...zapomnialem dodac a raczej przypomniec , to elektorat PiS-u .

.... domagający się dla klechów prawa do bezkarnego kantowania, złodziejstwa
i pedofilstwa. Co ten religiol robi z ludzi?!?!

Fuj!

Chrześcijańskie stowarzyszenie: Nie ujawniać informacji o księżach pedofilach mediom.