Data: 2009-03-31 00:20:03 | |
Autor: adamoxx1 | |
Chip tuning | |
Jaki ma wpływ na żywotność silnika?
Podobno z silników 1.9 CDTi 150 KM (np Opel Vectra) można wydusić nawet 180 KM a max moment obrotowy chyba przekroczy 400 Nm. |
|
Data: 2009-03-31 01:50:04 | |
Autor: byku | |
Chip tuning | |
Użytkownik "adamoxx1" <adamox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqrgj7$3o1$1news.onet.pl... Jaki ma wpływ na żywotność silnika? Witam, napisze moje osobiste zdanie na ten temat kiedyś zastanawiałem się nad tym i wyszło mi na logikę, że nie ma problemu bo słyszałem że np. mondeo 130 km albo 100 km różni się tylko softem. natomiast zwróć uwagę na jedną rzecz - auta robione w usa dla amerykanów. Pojemności 4,2L i zaledwie 150km. I faktycznie takie auta są nie do zajechania bo są niewysilone w ogóle - takie traktory po prostu. Mogę napisać coś z mojego doświadczenia z konkretnym autem. Np. toyota celica rocznik 1991. W wersji amerykańskiej mamy 2,2L pojemności i zaledwie ca. 130KM, natomiast wersja europejska ma zaledwie 2,0 L i już ponad 150KM ( bodajże 156) Dzieje się tak dlatego, bo amerykańska wersja tej toyoty jest obliczona na dużo większe przebiegi. Mamy tam ogromne odległości między stanami. Zauważyć można także że niekiedy producenci montują mocniejsze części do wer. amerykańskich (tak było w przypadku niektórych elementów zawieszenia wspomnianej wyżej toyotki). Stąd oczywisty wniosek że mniejsza ilość KM MUSI wpłynąć na żywotność. Natomiast dla mnie osobiście jakbym miał kupować passata 2.0 tdi 140KM to od razu bym go zchipował na te 170KM. Zainwestowałbym w lepszy olej bo wydaje mi się że będą wyższe temperatury w silniku i pilnowałbym regularnych wymian oliwy. Jeżeli ta żywotność się skróci z tych 400 tysięcy (oczywiście to optymistyczny wariant, wiadomo jakie są dzisiejsze auta) do np. 350 tyś albo 320 tyś - kogo to obchodzi, ja już tym nie będę jeździł, przecież w końcu auto się sprzeda? podsumowując - nie możesz myśleć tak, że jeśli inżynierowie opla zaprojektowali silnik na 150KM to nie znają się na swojej robocie bo ty wiesz lepiej :) ale to nie znaczy, że nie warto jest podkręcać. pozdrawiam Maciek |
|
Data: 2009-03-31 08:41:05 | |
Autor: Michal k. | |
Chip tuning | |
Mogę napisać coś z mojego doświadczenia z konkretnym autem. Np. toyota celica rocznik 1991. W wersji amerykańskiej mamy 2,2L pojemności i zaledwie ca. 130KM, natomiast wersja europejska ma zaledwie 2,0 L i już ponad 150KM ( bodajże 156) bla bla bla... Normy europejskie i amerykańskie Czy moc silnika może zależeć od metody pomiaru? Może, choć nie tak bardzo. Pomiary wg norm europejskich ISO (International Organization for Standardization) przeprowadza się na silniku z osprzętem, czyli takim, jaki znajduje się w samochodzie. W Ameryce pomiary te są wykonywane wg norm SAE (Society of Automotive Engineers), tzn. na silnikach pozbawionych filtra powietrza, pompy paliwa, prądnicy, sprzęgła, skrzyni biegów i tłumika. W efekcie różnica może dochodzić do 20%, o czym warto pamiętać kupując samochód produkcji USA. MK |
|
Data: 2009-03-31 09:44:30 | |
Autor: Slv | |
Chip tuning | |
WDzieje się tak dlatego, bo amerykańska wersja tej toyoty jest obliczona na dużo większe przebiegi. Mamy tam ogromne odległości między stanami. Zauważyć można także że niekiedy producenci montują mocniejsze części do wer. amerykańskich (tak było w przypadku niektórych elementów zawieszenia wspomnianej wyżej toyotki). efekcie różnica może dochodzić do 20%, o czym warto pamiętać kupując samochód produkcji USA. No tak, ale trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie który wynik będzie wyższy. Cosik mi się zdaje, że silnik bez filtra powietrza, alternatora itd. uzyska lepszy wynik a zamontowany do samochodu i kompletny będzie musiał część mocy oddać na potrzeby własne. No chyba, że coś przeoczyłem. |
|
Data: 2009-03-31 09:56:57 | |
Autor: Michal k. | |
Chip tuning | |
No tak, ale trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie który wynik będzie wyższy. Cosik mi się zdaje, że silnik bez filtra powietrza, alternatora itd. uzyska lepszy wynik a zamontowany do samochodu i kompletny będzie musiał część mocy oddać na potrzeby własne. No chyba, że coś przeoczyłem. no i tu sie zgdadza - amerykanskie czesto maja imponującą / moc / pojemność wrecz europejczykowi kojarzy sie toto z osiagami sportowymi... a jakby przejechac sie takim, to okazuje sie ze szału nie ma i auto w polaczeniu z amerykanskim automatem nie jedzie... i gdzie te konie.... ;P M |
|
Data: 2009-03-31 10:19:40 | |
Autor: Nex@pl | |
Chip tuning | |
Michal k. pisze:
.... z amerykanskim automatem nie jedzie... i gdzie te konie.... ;P W stajni ;) Ja osobiście wolę mniej mocy, a większą żywotność silnika i osprzętu. |
|
Data: 2009-03-31 12:21:23 | |
Autor: Mario | |
Chip tuning | |
Michal k. pisze:
No tak, ale trzeba sobie odpowiedzieć na pytanie który wynik będzie wyższy. Cosik mi się zdaje, że silnik bez filtra powietrza, alternatora itd. uzyska lepszy wynik a zamontowany do samochodu i kompletny będzie musiał część mocy oddać na potrzeby własne. No chyba, że coś przeoczyłem. proponuje sie przejechac byle Fbody z lat 90, z LT1-LS1 na pokładzie i wtedy stwierdzić, jedzie czy nie jedzie. :-P pozdrawiam mario |
|
Data: 2009-03-31 12:20:18 | |
Autor: Mario | |
Chip tuning | |
Michal k. pisze:
tak to było w latach 70.Mogę napisać coś z mojego doświadczenia z konkretnym autem. Np. toyota celica rocznik 1991. W wersji amerykańskiej mamy 2,2L pojemności i zaledwie ca. 130KM, natomiast wersja europejska ma zaledwie 2,0 L i już ponad 150KM ( bodajże 156) pozdrawiam mario |
|
Data: 2009-03-31 10:45:43 | |
Autor: Czarek Daniluk | |
Chip tuning | |
byku pisze:
podsumowując - nie możesz myśleć tak, że jeśli inżynierowie opla zaprojektowali silnik na 150KM to nie znają się na swojej robocie bo ty wiesz lepiej :) ale to nie znaczy, że nie warto jest podkręcać. O....czego ?? czy tam przypadkiem nie siedzi silnik ze stajni made by Fiat ?? Pozdrawiam !! |
|
Data: 2009-03-31 11:08:04 | |
Autor: Pan Piskorz | |
Chip tuning | |
O....czego ?? czy tam przypadkiem nie siedzi silnik ze stajni made by Fiat ?? silniki produkuje Fiat GM Powertrain P. |
|
Data: 2009-03-31 22:23:43 | |
Autor: Agent | |
Chip tuning | |
Użytkownik "byku" <maciek8791@nospam.pl> napisał w wiadomości news:gqrls0$fn6$2news.onet.pl...
Bzdura jakich mało z tym wysileniem. Przecież można w silniku 1,4 zrobić takie ułozyskowanie np. korbowodów które zniesie 170 KM oraz odpowienie chłodzenie denek tłoków itp. Drugi skrajny przypadek to stara Fiesta 1,3 60 KM której silnik obliczony był na 150 tys km. Bardziej bym powiedział że mocny silnik rzadko jest wykorzystywany na maxa dlatego taki np 2.4 160 KM pojeździ dłużej niż np 1,2 60 KM który jest kręcony jak się da żeby wogle jechał |
|
Data: 2009-04-01 08:03:25 | |
Autor: MarcinJM | |
Chip tuning | |
Agent pisze:
Bzdura jakich mało z tym wysileniem. Przecież można w silniku 1,4 zrobić takie ułozyskowanie np. korbowodów które zniesie 170 KM oraz odpowienie Nie zawsze sie da zwiekszyc powierzchnie nosna panewek (zmniejszenie nacisku na cm2), a o to glownie chodzi. Nacisk nie moze byc wiekszy niz cisnienie oleju i predkosc liniowa, czyli parametry tworzenia klina olejowego. Czyli przy parametrach mechanicznych takich jakie sa, podwyzszanie cisnienia indykowanego ma swoje granice. Poza panewkami sa jeszcze sworznie tlokowe, tu jest jeszzce gorzej, powinny byc wiekszej srednicy, co przy zadanej budowie tloka moze go oslabic ponad miare. A gdzie panewki glowne? Itd. itd. Wiec zwiekszanie mocy przy silniku ma pewne granice zywotnosci ww. Tunerzy uwazaja, ze bezpieczne jest ok 20%, powyzej trzeba obrabiac elemanty wirujace, zeby nie wnosic dodatkowych obciazen wynikajacych z niewyrownowazenia, zwiekszyc nieco cisnienie oleju, etc. A przy ekstremach nie da sie uniknac dramatycznego spadku zywotnosci. -- Pozdrawiam MarcinJM |
|
Data: 2009-03-31 02:15:02 | |
Autor: Wild Root | |
Chip tuning | |
W poście <gqrgj7$3o1$1@news.onet.pl>
m.in. przeczytać można: Jaki ma wpływ na żywotność silnika? Ty naprawdę taki jesteś, czy tylko udajesz? -- Wild Root |
|
Data: 2009-03-31 07:53:12 | |
Autor: omega_fan | |
Chip tuning | |
"adamoxx1" <adamox@poczta.onet.pl> wrote in message news:gqrgj7$3o1$1news.onet.pl... Jaki ma wpływ na żywotność silnika? Być może można, ale ja bym go tak nie żyłował. Masters w swojej tabeli przyrostów dla tego silnika podaje 180 KM i 365 Nm. Ważniejszy od cyferek jest fajny przebieg krzywej momentu obrotowego. Moje auto mam podkręcone ze 115 KM/310 Nm na 145 KM i 370 Nm i jeździ się po prostu rewelacyjnie :) |
|
Data: 2009-03-31 09:08:31 | |
Autor: krzyss | |
Chip tuning | |
adamoxx1 pisze:
Jaki ma wpływ na żywotność silnika? Silnik wytrzyma, ale bedzie poprostu troche bardziej wysilony. Pamietac tylko trzeba o tym ze sprzeglo, przeguby itp. tez beda bardziej wysilone. U mnie ze 130KM jest @ do ~170KM i roznica w jezdzie jest bardzo duza na plus :) no i spalanie spadlo :) -- **** krzyss vel Qkill **** ===-- - A3 TDI -- -=== ==- Automat po Czipsie -== |
|
Data: 2009-03-31 09:32:49 | |
Autor: JKK | |
Chip tuning | |
Użytkownik "krzyss" <krzyss@SPAM_trapkrzyss.com> napisał w wiadomości news:49d1c175$1news.home.net.pl... U mnie ze 130KM jest @ do ~170KM i roznica w jezdzie jest bardzo duza na plus :) no i spalanie spadlo :) A jak tam rzeczone sprzęgło, koło dwumasowe i czarna chmura z tyłu ;-) ? |
|
Data: 2009-03-31 09:41:21 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Chip tuning | |
JKK pisze:
U mnie ze 130KM jest @ do ~170KM i roznica w jezdzie jest bardzo duza na plus :) no i spalanie spadlo :) Przy dobrze zrobionym programie auto *mniej* dymi - tak jest u mnie. |
|
Data: 2009-03-31 09:45:19 | |
Autor: .Peeter | |
Chip tuning | |
Użytkownik "JKK" napisał:
A jak tam rzeczone sprzęgło, koło dwumasowe i czarna chmura z tyłu ;-) ? U mnie zero problemów. Czarnej chmury brak. Silnik to 1.9TDI ARL, po chipie 185KM/400Nm. Pozdrawiam ..Peeter |
|
Data: 2009-03-31 14:24:04 | |
Autor: krzyss | |
Chip tuning | |
JKK pisze:
A jak tam rzeczone sprzęgło, koło dwumasowe i czarna chmura z tyłu ;-) ? Sprzegla nie ma bo mam automat, chipa mam od 22kkm i jestem zadowolony, chmura... napewno przy maksymalnym wcisnieciu gazu jest, ale nie umiem okreslic czy wieksza niz przed. -- **** krzyss vel Qkill **** ===-- - A3 TDI -- -=== ==- Automat po Czipsie -== |
|
Data: 2009-03-31 16:25:10 | |
Autor: Brzezi | |
Chip tuning | |
wto, 31 mar 2009 o 14:24 GMT, krzyss napisał(a):
A jak tam rzeczone sprzęgło, koło dwumasowe i czarna chmura z tyłu ;-) ? Oczywiscie ze jest sprzeglo, tylko ze w postaci konwertera hydrokinetycznego, ktory takze jest wyliczony na przenoszenie okreslonego momentu oborotowego, wiec cipujac silnik, zblizasz sie do granicy maksymalnej albo moze i ja przekraczasz jaka moze sprawnie przenosic ten element... Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-03-31 22:37:23 | |
Autor: jasio | |
Chip tuning | |
Brzezi pisze:
wto, 31 mar 2009 o 14:24 GMT, krzyss napisał(a): ponoc modyfikuje sie tez soft od automatu, aby ten sie nie rozlecial.. |
|
Data: 2009-03-31 23:56:45 | |
Autor: Brzezi | |
Chip tuning | |
wto, 31 mar 2009 o 22:37 GMT, jasio napisał(a):
Oczywiscie ze jest sprzeglo, tylko ze w postaci konwertera Ale co ma soft do wytrzymalosci podzespolow? a najbardziej z Twojej wypowiedzi podoba mi sie "ponoc", po prostu mistrzostwo, nie wie co, nie wie gdzie, nie wie jak, ale cos kiedys uslyszal "tata, a marcin powiedzial" i pisze pozniej :) tak samo zmodyfikujesz soft do przegubow? do korbowodow? Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-04-01 09:30:50 | |
Autor: jasio | |
Chip tuning | |
Ale co ma soft do wytrzymalosci podzespolow? Czy Ty rozumiesz w ogole >>cokolwiek<<? Z Twojej wypowiedzi wnioskuje, ze NIC. NIC w znaczeniu "wytrzymalosci podzespolow", a nie w znaczeniu logicznego rozumienia (chociaz z tego pewnie tez nic) Z Twojej wypowiedzi wniosek jest taki, ze SOFT w silniku 2,0 ustawwiony na 500 KM nie ma NIC do wytrzymalosci podzespolow. Kumasz juz czego nie zrozumiales? a najbardziej z Twojej wypowiedzi podoba mi sie "ponoc", po prostu Przeczytaj jeszcze raz moja wypowiedz ze zrozumieniem a jak znowu nie zrozumiesz to napisz posta, to "pogadamy". tak samo zmodyfikujesz soft do przegubow? do korbowodow? Ale co Ty porownujesz? dzecinada. |
|
Data: 2009-04-01 09:41:05 | |
Autor: Brzezi | |
Chip tuning | |
śro, 01 kwi 2009 o 09:30 GMT, jasio napisał(a):
Ale co ma soft do wytrzymalosci podzespolow? w przeciwienstwie do Ciebie wyglada ze tak, Ty nawet nie wiesz co napisales 2 posty wczesniej Z Twojej wypowiedzi wniosek jest taki, ze SOFT w silniku 2,0 ustawwiony na 500 KM nie ma NIC do wytrzymalosci podzespolow. A ty kumasz ze zaczales pisac o sofcie do autoamtu? i ja odnosnie tego odpisuje? Skrzynia fizycznie jest przystosowana do np. 250Nm max, ty chipem silnika zwiekszasz moment do 300Nm, modyfikacja softu automatu nic nie pomoze, bo fizycznie nie jest ona przystosowana do takich sil a najbardziej z Twojej wypowiedzi podoba mi sie "ponoc", po prostuPrzeczytaj jeszcze raz moja wypowiedz ze zrozumieniem a jak znowu nie zrozumiesz to napisz posta, to "pogadamy". hehe, dalej mam polewke z "ponoc" :) Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-04-01 13:29:10 | |
Autor: jasio | |
Chip tuning | |
Pomijajac reszte belkotu to strasznie upraszczasz sprawe. Rozumiem, ze u Ciebie moment obrotowy jest stały i liniowy w pelnym zakresie obrotow? |
|
Data: 2009-04-01 14:29:38 | |
Autor: Brzezi | |
Chip tuning | |
śro, 01 kwi 2009 o 13:29 GMT, jasio napisał(a):
Skrzynia fizycznie jest przystosowana do np. 250Nm max, ty chipem silnika a Ty dalej nie czytasz co sie do Ciebie pisze, no i powiedz mi jak mamy dyskutowac jak ja o jednym, Ty o drugim? Rozumiem, ze u Ciebie moment obrotowy jest stały i liniowy w pelnym zakresie obrotow? nie zauwazyles ze pisalem o max momencie obrotowym Pozdrawiam Brzezi |
|
Data: 2009-04-01 00:21:13 | |
Autor: krzyss | |
Chip tuning | |
Brzezi pisze:
Oczywiscie ze jest sprzeglo, tylko ze w postaci konwertera Ok, dokladnej budowy nie znam, ale licze na to ze sie nie rozleci :D -- **** krzyss vel Qkill **** ===-- - A3 TDI -- -=== ==- Automat po Czipsie -== |
|
Data: 2009-03-31 10:58:52 | |
Autor: red | |
Chip tuning | |
On 2009-03-31 00:20:03 +0200, adamoxx1 <adamox@poczta.onet.pl> said:
Jaki ma wpĹyw na ĹźywotnoĹÄ silnika? Jak nie bÄdziesz butowaĹ przy kaĹźdej okazji, to w wiÄkszoĹci przypadkĂłw pomijalnÄ . Ale i tak, Ĺźeby zajechaÄ silnik nie potrzebujesz chipa :) Podobno z silnikĂłw 1.9 CDTi 150 KM (np Opel Vectra) moĹźna wydusiÄ nawet Tutaj masz wykres mocy i momentu przy uĹźyciu li tylko softu: http://www.superchips.co.uk/curves/vauxhall19cdti150bhp.pdf W razie czego operacja jest caĹkowicie odwracalna. Sam korzystam z produktĂłw Bluefina i sÄ to bardzo fajne urzÄ dzonka. |
|
Data: 2009-03-31 11:23:19 | |
Autor: BartekGSXF | |
Chip tuning | |
Użytkownik "adamoxx1" <adamox@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gqrgj7$3o1$1news.onet.pl... To tak z innej beczki. Da sie zachipowac Ave z 98? Silnik 18, benz bez gazu. Jakos nie moge wyguglac. A troszke jest moj strucel mulowaty i pali 10 na 100. pozdr -- BartekGSX6F Ave1,8 EL |
|
Data: 2009-03-31 11:31:06 | |
Autor: Lewis | |
Chip tuning | |
To tak z innej beczki. Z benzyniakiem wolnossącym raczej nic nie zrobisz programem, może z 5KM jakoś się uciuła ale to nie warte zachodu. Polerowanie dolotów, wymiana filtra powietrza na taki o zmniejszonym oporze przepływu powietrza, zmiana układu wydechowego i soft to może z 15KM będzie ale to duże koszty. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW revetec... the engine of tomorrow |
|
Data: 2009-03-31 12:40:08 | |
Autor: yabba | |
Chip tuning | |
Użytkownik "BartekGSXF" <bartek.kacprzak@gamil.com> napisał w wiadomości news:gqsnvb$qh3$1nemesis.news.neostrada.pl...
Chyba zostają Ci tylko mechaniczne przeróbki w silniku. Tu masz osiągi Avensis 1,6. http://chojnacki.com.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=4&Itemid=5# -- Pozdrawiam, yabba |
|
Data: 2009-03-31 14:02:39 | |
Autor: Adam Franik | |
Chip tuning | |
Dnia Tue, 31 Mar 2009 00:20:03 +0200, adamoxx1 napisał(a):
Jaki ma wpływ na żywotność silnika? Podobno ten sam silnik jest montowany w Saabie, tylko że tam ma juz rzeczone 180KM. Jechałem takim nówką sztuką salonową jao pasażer i zbierał sie całkiem przyjemnie. 200km/h bez większego proszenia :) -- pozdrawiam, Adam F. & A3 TDI [SG][SWD] gg#4423822 |
|
Data: 2009-04-01 01:36:07 | |
Autor: adamoxx1 | |
Chip tuning | |
Adam Franik pisze:
Dnia Tue, 31 Mar 2009 00:20:03 +0200, adamoxx1 napisał(a): 200 pojechał opel vectra kombi spokojnie nawet z tymi 150 KM. -- "Truth or happiness. Never both." |
|
Data: 2009-04-01 20:40:52 | |
Autor: Adam Franik | |
Chip tuning | |
Dnia Wed, 01 Apr 2009 01:36:07 +0200, adamoxx1 napisał(a):
200 pojechał opel vectra kombi spokojnie nawet z tymi 150 KM. Nie przecze, zmierzałem raczej do tego że to 200 to mial baaardzo szybko i jeszcze pod butem troche bylo, ale poprosiłem kierowce żeby zwolnił :) -- pozdrawiam, Adam F. & A3 TDI [SG][SWD] gg#4423822 |
|
Data: 2009-04-01 22:15:48 | |
Autor: adamoxx1 | |
Chip tuning | |
Adam Franik pisze:
Dnia Wed, 01 Apr 2009 01:36:07 +0200, adamoxx1 napisał(a): A na czym polega badanie na hamowni? Bo jak rozumiem to są te dwa walce po których toczą się koła.. One dają jakiś opór czy jak? Jakim cudem można w ten sposób sprawdzić moc silnika? -- "Truth or happiness. Never both." |
|
Data: 2009-04-01 22:43:13 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Chip tuning | |
adamoxx1 pisze:
200 pojechał opel vectra kombi spokojnie nawet z tymi 150 KM.Nie przecze, zmierzałem raczej do tego że to 200 to mial baaardzo szybko i http://www.godula.cc.pl/hamownia_pl/?page=teoria |
|
Data: 2009-04-02 08:40:09 | |
Autor: J.F. | |
Chip tuning | |
On Wed, 01 Apr 2009 22:15:48 +0200, adamoxx1 wrote:
A na czym polega badanie na hamowni? Bo jak rozumiem to są te dwa walce Bo tymi kolami kreci .. ? J. |
|
Data: 2009-04-02 12:46:23 | |
Autor: adamoxx1 | |
Chip tuning | |
J.F. pisze:
On Wed, 01 Apr 2009 22:15:48 +0200, adamoxx1 wrote:no kreci, ale moglby rownie dobrze krecic w powietrzu. ciekawi mnie po prostu mechanizm w jaki sposob ta maszyna oblicza, że moc jest taka a nie inna. Zapewne to kwestia jakichś oporów. -- "Truth or happiness. Never both." |
|
Data: 2009-04-02 13:38:25 | |
Autor: Marcin J. Kowalczyk | |
Chip tuning | |
adamoxx1 pisze:
no kreci, ale moglby rownie dobrze krecic w powietrzu. ciekawi mnie po zajrzyj do linka ktorego podalem... |
|
Data: 2009-04-02 14:06:32 | |
Autor: omega_fan | |
Chip tuning | |
no kreci, ale moglby rownie dobrze krecic w powietrzu. ciekawi mnie po Rolki którymi kręci ważą np. po 90 kg sztuka. Są 4 rolki. Odpowiedz sobie sam .... |
|
Data: 2009-04-02 10:39:14 | |
Autor: Lewis | |
Chip tuning | |
A na czym polega badanie na hamowni? Bo jak rozumiem to są te dwa walce To jeszcze poczytaj o hamowniach dynomet, może te przypadna Ci do gustu. -- Pozdrawiam Lewis red GSF 400 "pszedany" Audi A6 C4 2.8 V6 142kW revetec... the engine of tomorrow |
|
Data: 2009-03-31 22:38:24 | |
Autor: jasio | |
Chip tuning | |
adamoxx1 pisze:
Jaki ma wpływ na żywotność silnika? Przeciez w Vectrach sa birutrbo 200 KM ... wiec jeszcze wiecej. |
|
Data: 2009-04-01 21:31:15 | |
Autor: Papik | |
Chip tuning | |
Dnia Tue, 31 Mar 2009 00:20:03 +0200, adamoxx1 napisal/napisala:
Jaki ma wpĹyw na ĹźywotnoĹÄ silnika? Hehe poczytaj w sieci :) Z mojego punktu widzenia (2.0td 180KM i 411Nm) nie czuje jeszcze po kieszeni,ze cos sie zuzylo. Spalania tez nie odczulem, moze mniej z kieszeni sie wypala :) -- * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net * PAPIK - Positronic Android Programmed for Infiltration and Killing GG: 70701 |