Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.telewizja   »   Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

Data: 2012-07-28 22:27:45
Autor: marlod
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport
Witam,

chc臋 od jesienie zrezygnowa膰 z analogowej kabl贸wki za 49z艂/m-c. Mam na balkonie anten臋 sat nTV, kt贸r膮 chc臋 w przysz艂o艣ci obs艂u偶y膰 multiroom n TV. Problem w tym 偶e nie ma Polsatu Sport w NTV, jest tylko Polsat Sport News. Jakie rozwi膮zanie proponujecie poza nTV multiroom tak aby na 2 telewizorach mie膰 n-k臋 oraz Polsat Sport? Mo偶e telewizja Solorza z kilkunastoma kana艂ami z multipleks贸w za 15z艂/m-c, dobrze my艣l臋? Da si臋 to zainstalowa膰 na 2 telewizorach? Ma by膰 n-ka i Polsat Sport z naziemnej cyfr贸wki na 2 telewizory!!! Czekam na propozycje, bo 49z艂 na kabl贸wk臋 przy n-ce i naziemnej cyfr贸wce nie op艂aca si臋 d艂u偶ej utrzymywa膰.

Data: 2012-07-29 00:45:54
Autor: Arek.
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

mo偶e takie rozwi膮zanie http://ocenystron.pl/strony/weeb.tv/ramka  50gr za dzie艅

Arek.

Data: 2012-07-29 11:19:50
Autor: K
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
W dniu 29-07-2012 00:45, Arek. pisze:

mo偶e takie rozwi膮zanie http://ocenystron.pl/strony/weeb.tv/ramka  50gr
za dzie艅

Arek.

bywa niestety ze dziala srednio i do tego wszystko zalezy od jednego "nadawcy"

Data: 2012-07-29 06:49:44
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jv1i02$r9u$1@inews.gazeta.pl...
Witam,

chc臋 od jesienie zrezygnowa膰 z analogowej kabl贸wki za 49z艂/m-c. Mam na balkonie anten臋 sat nTV, kt贸r膮 chc臋 w przysz艂o艣ci obs艂u偶y膰 multiroom n TV. Problem w tym 偶e nie ma Polsatu Sport w NTV, jest tylko Polsat Sport News. Jakie rozwi膮zanie proponujecie poza nTV multiroom tak aby na 2 telewizorach mie膰 n-k臋 oraz Polsat Sport? Mo偶e telewizja Solorza z kilkunastoma kana艂ami z multipleks贸w za 15z艂/m-c, dobrze my艣l臋?


I n-ka osobno?

Data: 2012-07-30 17:40:41
Autor: xxx
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
W dniu 2012-07-29 06:49, Cavallino pisze:

U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup
dyskusyjnych:jv1i02$r9u$1@inews.gazeta.pl...
Witam,

chc臋 od jesienie zrezygnowa膰 z analogowej kabl贸wki za 49z艂/m-c. Mam na
balkonie anten臋 sat nTV, kt贸r膮 chc臋 w przysz艂o艣ci obs艂u偶y膰 multiroom n
TV. Problem w tym 偶e nie ma Polsatu Sport w NTV, jest tylko Polsat
Sport News. Jakie rozwi膮zanie proponujecie poza nTV multiroom tak aby
na 2 telewizorach mie膰 n-k臋 oraz Polsat Sport? Mo偶e telewizja Solorza
z kilkunastoma kana艂ami z multipleks贸w za 15z艂/m-c, dobrze my艣l臋?


I n-ka osobno?


tak, osobo bo maj膮 by膰 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na ka偶dym z 2 telewizor贸w.

Data: 2012-07-30 18:24:06
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "xxx" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jv69tm$svt$1@inews.gazeta.pl...
W dniu 2012-07-29 06:49, Cavallino pisze:

U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup
dyskusyjnych:jv1i02$r9u$1@inews.gazeta.pl...
Witam,

chc臋 od jesienie zrezygnowa膰 z analogowej kabl贸wki za 49z艂/m-c. Mam na
balkonie anten臋 sat nTV, kt贸r膮 chc臋 w przysz艂o艣ci obs艂u偶y膰 multiroom n
TV. Problem w tym 偶e nie ma Polsatu Sport w NTV, jest tylko Polsat
Sport News. Jakie rozwi膮zanie proponujecie poza nTV multiroom tak aby
na 2 telewizorach mie膰 n-k臋 oraz Polsat Sport? Mo偶e telewizja Solorza
z kilkunastoma kana艂ami z multipleks贸w za 15z艂/m-c, dobrze my艣l臋?


I n-ka osobno?


tak, osobo bo maj膮 by膰 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na ka偶dym z 2 telewizor贸w.

I kupisz w tym celu 4 dekodery?

Data: 2012-07-30 19:02:47
Autor: Robert_J
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport
I kupisz w tym celu 4 dekodery?

A kto bogatemu zabroni? ;-)))

Data: 2012-07-30 20:41:19
Autor: pawell32
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
On 30.07.2012 17:40, xxx wrote:

tak, osobo bo maj膮 by膰 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na ka偶dym z 2
telewizor贸w.


to na polsacie nie ma eurosportu?


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-07-31 22:54:51
Autor: marlod
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
On 2012-07-30 20:41, pawell32 wrote:
On 30.07.2012 17:40, xxx wrote:

tak, osobo bo maj膮 by膰 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na ka偶dym z 2
telewizor贸w.


to na polsacie nie ma eurosportu?


mam n-k臋 z 2 Eurosportami. chc臋 miec zestaw program贸w n-ki na 2 telewizorach i dodatkowo Polsat Sport kt贸rego n-ka nie oferuje. Czy kto艣 podpowie jak najlepiej i najtaniej mie膰 wszystko na 2 telewizorach w 2 sasiednich pokojach? To 偶e n multiroom standard to wiem, abonament standardowy plus chyba 15z艂 miesi臋cznie za multiroom (bez nagrywania i VOD !) Ale jak rozwiaza膰 dost臋p naziemnej cyfrowej Solorza z Polsatem Sport na 2 telewizory? Da si臋 na jeden abonament za 15z艂 za TV Solorza z multipleksu rozdzieli膰 sygna艂 na 2 TV?

Data: 2012-08-01 00:18:36
Autor: pawell32
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
On 31.07.2012 22:54, marlod wrote:
mam n-k臋 z 2 Eurosportami. chc臋 miec zestaw program贸w n-ki na 2
telewizorach i dodatkowo Polsat Sport kt贸rego n-ka nie oferuje. Czy kto艣
podpowie jak najlepiej i najtaniej mie膰 wszystko na 2 telewizorach w 2
sasiednich pokojach? To 偶e n multiroom standard to wiem, abonament
standardowy plus chyba 15z艂 miesi臋cznie za multiroom (bez nagrywania i
VOD !)

nie 15, a 10 przy mr standard.
mr premium kosztuje +20 z艂 i masz dok艂adnie to samo co na black,
艂acznie z vod + dvb-t.


Ale jak rozwiaza膰 dost臋p naziemnej cyfrowej Solorza z Polsatem
Sport na 2 telewizory?

to proste - kupi膰 2 dekodery ;-)

Da si臋 na jeden abonament za 15z艂 za TV Solorza z
multipleksu rozdzieli膰 sygna艂 na 2 TV?

hmmm, da si臋, ale ogl膮da膰 b臋dziesz ten sam kana艂, ale jak
s膮dz臋 nie o to chodzi.
jak chcesz niezale偶nie, to si臋 nie da.


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-01 08:45:21
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jv9gmq$j27$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-07-30 20:41, pawell32 wrote:
On 30.07.2012 17:40, xxx wrote:

tak, osobo bo maj膮 by膰 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na ka偶dym z 2
telewizor贸w.


to na polsacie nie ma eurosportu?


mam n-k臋 z 2 Eurosportami. chc臋 miec zestaw program贸w n-ki na 2 telewizorach i dodatkowo Polsat Sport kt贸rego n-ka nie oferuje. Czy kto艣 podpowie jak najlepiej i najtaniej mie膰 wszystko na 2 telewizorach w 2 sasiednich pokojach? To 偶e n multiroom standard to wiem, abonament standardowy plus chyba 15z艂 miesi臋cznie za multiroom (bez nagrywania i VOD !) Ale jak rozwiaza膰 dost臋p naziemnej cyfrowej Solorza z Polsatem Sport na 2 telewizory? Da si臋 na jeden abonament za 15z艂 za TV Solorza z multipleksu rozdzieli膰 sygna艂 na 2 TV?

Je艣li interesuje Ci臋 tylko jeden kana艂, to nie ma problemu, ustawisz tuner na Polsat Sport i rozdzielisz sygna艂 z wyj艣cia tunera, chyba 偶e ma ich wi臋cej ni偶 jedno.

Data: 2012-08-02 22:50:36
Autor: marlod
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
On 2012-08-01 08:45, Cavallino wrote:

U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup
dyskusyjnych:jv9gmq$j27$1@inews.gazeta.pl...
On 2012-07-30 20:41, pawell32 wrote:
On 30.07.2012 17:40, xxx wrote:

tak, osobo bo maj膮 by膰 2 Eurosporty i 2 Polsaty Sport na ka偶dym z 2
telewizor贸w.


to na polsacie nie ma eurosportu?


mam n-k臋 z 2 Eurosportami. chc臋 miec zestaw program贸w n-ki na 2
telewizorach i dodatkowo Polsat Sport kt贸rego n-ka nie oferuje. Czy
kto艣 podpowie jak najlepiej i najtaniej mie膰 wszystko na 2
telewizorach w 2 sasiednich pokojach? To 偶e n multiroom standard to
wiem, abonament standardowy plus chyba 15z艂 miesi臋cznie za multiroom
(bez nagrywania i VOD !) Ale jak rozwiaza膰 dost臋p naziemnej cyfrowej
Solorza z Polsatem Sport na 2 telewizory? Da si臋 na jeden abonament za
15z艂 za TV Solorza z multipleksu rozdzieli膰 sygna艂 na 2 TV?

Je艣li interesuje Ci臋 tylko jeden kana艂, to nie ma problemu, ustawisz
tuner na Polsat Sport i rozdzielisz sygna艂 z wyj艣cia tunera, chyba 偶e ma
ich wi臋cej ni偶 jedno.



To nie da si臋 pod艂膮czy膰 na USB instalacji Solorzowego Cyfrowego Polsatu naziemnego do dekodera n-ki w opcji multiroom za 20z艂 tak aby obok telewizora nie sta艂y 2 dekodery jeden na drugim? (n-ki i Cyfrowego naziemnego Polsatu)? Skoro multiroom w wy偶szej opcji ma DVB-T naziemne to teoretycznie powinno by膰 mo偶liwe ogl膮danie na tym zakodowanych program贸w naziemnych Polsatu (chocia偶by na 1 telewizorze). To co proponujecie w opcji minimum?

Data: 2012-08-02 23:01:20
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:

To nie da si臋 pod艂膮czy膰 na USB instalacji Solorzowego Cyfrowego Polsatu naziemnego do dekodera n-ki w opcji multiroom za 20z艂 tak aby obok telewizora nie sta艂y 2 dekodery jeden na drugim? (n-ki i Cyfrowego naziemnego Polsatu)?

Znaczy co chcesz na usb pod艂膮cza膰 i do czego?
Dekodery po usb chcesz po艂膮czy膰?


Skoro multiroom w wy偶szej opcji ma DVB-T naziemne to teoretycznie powinno by膰 mo偶liwe ogl膮danie na tym zakodowanych program贸w naziemnych Polsatu (chocia偶by na 1 telewizorze).

Zakodowanych?
A co niby ma je odkodowa膰 i gdzie chcesz w艂o偶y膰 kart臋 kodow膮 Polsatu?

Odkodowane to sobie mo偶esz obejrze膰, ale do zakodowanych potrzebujesz ju偶 drugiego dekodera i to pewnie sparowanego z kar膮 polstau.

To co proponujecie w opcji minimum?

Da膰 sobie spok贸j z jedn膮 z tych platform.

Data: 2012-08-02 23:57:42
Autor: Maciej Bebenek
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 nazie mn膮 +nTV + Polsat Sport
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:

Skoro multiroom w wy偶szej opcji ma DVB-T naziemne to teoretycznie
powinno >by膰 mo偶liwe ogl膮danie na tym zakodowanych program贸w naziemnych
Polsatu >(chocia偶by na 1 telewizorze).

Zakodowanych?
A co niby ma je odkodowa膰 i gdzie chcesz w艂o偶y膰 kart臋 kodow膮 Polsatu?

Odkodowane to sobie mo偶esz obejrze膰, ale do zakodowanych potrzebujesz ju偶
drugiego dekodera i to pewnie sparowanego z kar膮 polstau.

Halo! Pobudka!
Polsat ma w艂asny kodowany multipleks. Naziemny multipleks.

Data: 2012-08-03 05:21:29
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 nazie mn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "Maciej Bebenek" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:501af796$1@news.home.net.pl...
"Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:
U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:

Skoro multiroom w wy偶szej opcji ma DVB-T naziemne to teoretycznie
powinno >by膰 mo偶liwe ogl膮danie na tym zakodowanych program贸w naziemnych
Polsatu >(chocia偶by na 1 telewizorze).

Zakodowanych?
A co niby ma je odkodowa膰 i gdzie chcesz w艂o偶y膰 kart臋 kodow膮 Polsatu?

Odkodowane to sobie mo偶esz obejrze膰, ale do zakodowanych potrzebujesz ju偶
drugiego dekodera i to pewnie sparowanego z kar膮 polstau.

Halo! Pobudka!
Polsat ma w艂asny kodowany multipleks. Naziemny multipleks.

No i co w zwi膮zku z tym?
Kodowany jest, skoro jest kodowany, to potrzebuje odpowiedniego sprz臋tu do odkodowywania.
Dekoder n na pewno do tego celu si臋 nie nada.

Data: 2012-08-03 18:51:49
Autor: Jingiel
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport


Da膰 sobie spok贸j z jedn膮 z tych platform.



A to niby dlaczego? Chce Polsat Sport i n to co doradzisz?


--

Jingiel

Data: 2012-08-04 08:18:51
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xx> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jvgvkp$f3o$1@news.task.gda.pl...


Da膰 sobie spok贸j z jedn膮 z tych platform.



A to niby dlaczego?

Chcia艂 uproszczenia?


Chce Polsat Sport i n to co doradzisz?

Zastanowi膰 si臋 po co mu to n i czy nie da si臋 zast膮pi膰 tego jakim艣 pakietem z Polsatu.

Data: 2012-08-02 23:59:21
Autor: Maciej Bebenek
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
marlod <konsultant121@gazeta.pl> wrote:

To nie da si臋 pod艂膮czy膰 na USB instalacji Solorzowego Cyfrowego Polsatu
naziemnego do dekodera n-ki w opcji multiroom za 20z艂 tak aby obok
telewizora nie sta艂y 2 dekodery jeden na drugim? (n-ki i Cyfrowego
naziemnego Polsatu)? Skoro multiroom w wy偶szej opcji ma DVB-T naziemne to
teoretycznie powinno by膰 mo偶liwe ogl膮danie na tym zakodowanych program贸w
naziemnych Polsatu (chocia偶by na 1 telewizorze). To co proponujecie w opcji minimum?

MUX-4 (Polsat) mo偶esz ogl膮da膰 tylko na dekoderze Polsatu. Jednym. Bo drugi
jest tylko do komputera czy tabletu.

Data: 2012-08-03 10:39:14
Autor: Arek.
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport
To nie da si臋 pod艂膮czy膰 na USB instalacji Solorzowego Cyfrowego Polsatu naziemnego

nie da si臋 !!!
a to o czym m贸wisz to jest TV Mobilna o rozdzielczo艣ci 360x288
jest to do ogl膮dania na kom贸rce lub tablecie a nie na telewizorze

Arek.

Data: 2012-08-03 14:15:33
Autor: Maciej Bebenek
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 nazie mn膮 +nTV + Polsat Sport
"Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> wrote:
To nie da si臋 pod艂膮czy膰 na USB instalacji Solorzowego Cyfrowego Polsatu > naziemnego

nie da si臋 !!!
a to o czym m贸wisz to jest TV Mobilna o rozdzielczo艣ci 360x288
jest to do ogl膮dania na kom贸rce lub tablecie a nie na telewizorze


Nie tylko
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/dekoder-t-hd-1000.cp

Data: 2012-08-03 16:21:19
Autor: Arek.
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 nazie mn膮 +nTV + Polsat Sport
a to o czym m贸wisz to jest TV Mobilna o rozdzielczo艣ci 360x288
jest to do ogl膮dania na kom贸rce lub tablecie a nie na telewizorze

Nie tylko
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/dekoder-t-hd-1000.cp

ale autorowi nie chodzi o kana艂y DVB-T z mux 1,2,3

Arek.

Data: 2012-08-04 02:04:52
Autor: Maciej Bebenek
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 nazie mn膮 +nTV + Polsat Sport
"Arek." <arek@arbuzowa.2a.pl> wrote:
a to o czym m贸wisz to jest TV Mobilna o rozdzielczo艣ci 360x288
jest to do ogl膮dania na kom贸rce lub tablecie a nie na telewizorze

Nie tylko
http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/tv-mobilna/dekoder-t-hd-1000.cp

ale autorowi nie chodzi o kana艂y DVB-T z mux 1,2,3


dlatego dosta艂 ofert臋 MUX-4 + pozosta艂e w prezencie.

Data: 2012-08-03 22:24:51
Autor: marlod
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
On 2012-07-28 22:27, marlod wrote:
Witam,

chc臋 od jesienie zrezygnowa膰 z analogowej kabl贸wki za 49z艂/m-c. Mam na
balkonie anten臋 sat nTV, kt贸r膮 chc臋 w przysz艂o艣ci obs艂u偶y膰 multiroom n
TV. Problem w tym 偶e nie ma Polsatu Sport w NTV, jest tylko Polsat Sport
News. Jakie rozwi膮zanie proponujecie poza nTV multiroom tak aby na 2
telewizorach mie膰 n-k臋 oraz Polsat Sport? Mo偶e telewizja Solorza z
kilkunastoma kana艂ami z multipleks贸w za 15z艂/m-c, dobrze my艣l臋? Da si臋
to zainstalowa膰 na 2 telewizorach? Ma by膰 n-ka i Polsat Sport z
naziemnej cyfr贸wki na 2 telewizory!!! Czekam na propozycje, bo 49z艂 na
kabl贸wk臋 przy n-ce i naziemnej cyfr贸wce nie op艂aca si臋 d艂u偶ej utrzymywa膰.

Po Waszych komentarzach stwierdzam 偶e 偶yjemy nadal w epoce kamienia 艂upanego. Telewizory z netem i portami USB na rynku a 偶eby ogl膮da膰 zar贸wno Eurosport, nSport i Polsat Sport to trzeba 2 dekodery ustawi膰 jeden na drugim . Normalnie szok. Jak dla laika to do TV powinno si臋 pod艂膮czy膰 zwyk艂y pstyczek z Solorzowej telewizji muxowej na USB i bez problemu po aktywowaniu i op艂acaniu elektronicznie abonamentu powinno si臋 miec mo偶liwo艣膰 prze艂膮czania z n-ki multiroomu z opcj膮 DVB-T naziemnego na kana艂y kodowane Polsatu naziemnego. Zwyk艂y pstyczek do USB wsadzi膰 i powinno dzia艂a膰. A teraz co? 3 piloty mam kupowa膰? Normalnie r臋ce i majtki opadaj膮. 1 do TV, drugi do n-ki, trzeci do dekodera Polsatu naziemnego. Ehh...

Data: 2012-08-03 23:13:12
Autor: pawell32
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
On 03.08.2012 22:24, marlod wrote:

wsadzi膰 i powinno dzia艂a膰. A teraz co? 3 piloty mam kupowa膰? Normalnie
r臋ce i majtki opadaj膮. 1 do TV, drugi do n-ki, trzeci do dekodera
Polsatu naziemnego. Ehh...


logitech harmony?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Data: 2012-08-04 08:23:35
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "marlod" <konsultant121@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:

Po Waszych komentarzach stwierdzam 偶e 偶yjemy nadal w epoce kamienia 艂upanego. Telewizory z netem i portami USB na rynku a 偶eby ogl膮da膰 zar贸wno Eurosport, nSport i Polsat Sport to trzeba 2 dekodery ustawi膰 jeden na drugim . Normalnie szok. Jak dla laika to do TV powinno si臋 pod艂膮czy膰 zwyk艂y pstyczek z Solorzowej telewizji muxowej na USB i bez problemu po aktywowaniu i op艂acaniu elektronicznie abonamentu powinno si臋 miec mo偶liwo艣膰 prze艂膮czania z n-ki multiroomu z opcj膮 DVB-T naziemnego na kana艂y kodowane Polsatu naziemnego. Zwyk艂y pstyczek do USB wsadzi膰 i powinno dzia艂a膰.

I b臋dzie dzia艂a膰.
Ale nie na darmowym sprz臋cie oferowanym przez platformy.
Niby dlaczego kto艣 zainteresowany sprzeda偶膮 jednej platformy mia艂by Ci u艂atwia膰 korzystanie z konkurencji?

A teraz co? 3 piloty mam kupowa膰? Normalnie
r臋ce i majtki opadaj膮. 1 do TV, drugi do n-ki, trzeci do dekodera Polsatu naziemnego. Ehh...

Da si臋 inaczej, wystarczy kupi膰 htpc, Polsat i TnK (tam jest nSport) bierzesz przez phoenixa i masz wszystko w jednym klocku.
Jak b臋dziesz ogl膮da艂 z drugiego kompa, to masz te偶 za艂atwiony problem drugiego tv.

Data: 2012-08-04 21:28:58
Autor: Jingiel
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport

Da si臋 inaczej, wystarczy kupi膰 htpc, Polsat i TnK (tam jest nSport)
bierzesz przez phoenixa i masz wszystko w jednym klocku.
Jak b臋dziesz ogl膮da艂 z drugiego kompa, to masz te偶 za艂atwiony problem
drugiego tv.



Wystarczy cho膰by openbox, modu艂 polsatu i karta Tnk. Nie widz臋 偶adnego uzasadnienia, 偶eby pcha膰 si臋 w htpc


--

Jingiel

Data: 2012-08-04 21:57:13
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "Jingiel" <xxx@xxx.xx> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jvjt7f$gei$1@news.task.gda.pl...

Da si臋 inaczej, wystarczy kupi膰 htpc, Polsat i TnK (tam jest nSport)
bierzesz przez phoenixa i masz wszystko w jednym klocku.
Jak b臋dziesz ogl膮da艂 z drugiego kompa, to masz te偶 za艂atwiony problem
drugiego tv.



Wystarczy cho膰by openbox, modu艂 polsatu i karta Tnk.

I z tego wyci膮gniesz dwa sygna艂y na dwa tv?

Data: 2012-08-05 17:46:28
Autor: Jingiel
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport


Wystarczy cho膰by openbox, modu艂 polsatu i karta Tnk.

I z tego wyci膮gniesz dwa sygna艂y na dwa tv?



A niby dlaczego nie?

--
Jingiel

Data: 2012-08-05 23:29:13
Autor: Cavallino
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

U偶ytkownik "Jingiel" <xxxx@xxx.xx> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:jvm4gh$jj7$2@news.task.gda.pl...


Wystarczy cho膰by openbox, modu艂 polsatu i karta Tnk.

I z tego wyci膮gniesz dwa sygna艂y na dwa tv?



A niby dlaczego nie?

Opisz jak.
Nie spotka艂em si臋 z tunerem, kt贸ry by艂by w stanie zapoda膰 jednocze艣nie dwa sygna艂y wyj艣ciowe.

Ten ma mo偶liwo艣膰 wrzucenia np. jakiego艣 drugiego strumienia po sieci?

Data: 2012-08-05 13:52:22
Autor: pawell32
Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +n TV + Polsat Sport
On 04.08.2012 21:28, Jingiel wrote:

Da si臋 inaczej, wystarczy kupi膰 htpc, Polsat i TnK (tam jest nSport)
bierzesz przez phoenixa i masz wszystko w jednym klocku.
Jak b臋dziesz ogl膮da艂 z drugiego kompa, to masz te偶 za艂atwiony problem
drugiego tv.


Wystarczy cho膰by openbox, modu艂 polsatu i karta Tnk. Nie widz臋 偶adnego
uzasadnienia, 偶eby pcha膰 si臋 w htpc


zdecydowanie lepiej openbox. autor pyta艂 o multiroom, tu ma mo偶liwo艣膰
sharingu.


--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 12.1 - power of linux
http://www.net-sat.pl   e-mail: pawell@net-sat.pl

Chc臋 telewizj臋 cyfrow膮 naziemn膮 +nTV + Polsat Sport

Nowy film z video.banzaj.pl wi阠ej »
Redmi 9A - recenzja bud縠towego smartfona