Całujcie po rękach premiera Tuska

Data: 2010-05-07 16:14:17
Autor: Przewodas
Całujcie po rękach premiera Tuska
Bo gdyby PiS rządził to Polska wyglądałaby teraz jak Grecja!

Zapomnieliście już jak Jarosław Półmądry chciał zwiększać deficyt i życia na kredyt? Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-07 16:38:32
Autor: Przewodas
> [...]

> Bo gdyby PiS rządził to Polska wyglądałaby teraz jak Grecja!
>
> Zapomnieliście już jak Jarosław Półmądry chciał zwiększać deficyt i życia

   Spierdalaj!

   AR

Głosuj na Jareczka to będziesz ziemię żarł. I ustami pełnymi gleby wielbił imię Wielkiego Brata. Dokładnie jak Ruscy Stalina...

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-07 17:20:00
Autor: cyc

Użytkownik "Wlodzimierz Zabotynski" <a_rem@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:8bdbc$4be42604$54702a04$14085news.chello.at...

[...]

Co Cie tak prawda gryzie ? .
Ja mysle , ze piszac to mial dobre chwile bo prawda bylaby jeszcze gorsza !.
Przy was , sPiS-kowcach to nie jak Grecja wygladalibysmy , tylko jak Rwanda ..

cyc

Data: 2010-05-07 16:40:39
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 16:14, Przewodas pisze:
[...]

Sądzisz że Polska jest w lepszym stanie niż Grecja?

Data: 2010-05-07 16:40:13
Autor: Przewodas
> [...]
>
> Pozdrawiam
> Przewodas

Sądzisz że Polska jest w lepszym stanie niż Grecja?

A rzucałeś dziś, względnie ktoś w Ciebie rzucał koktajlami Mołotowa?

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-07 16:53:22
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 16:40, Przewodas pisze:
[...]

Nie, nie rzucałem, ani nikt z Polaków nie rzucał, ponieważ Polacy już się przyzwyczaili do swojej nędzy. Gdyby tacy protestujący Grecy dowiedzieli się za ile musi przeżyć przeciętny polski emeryt, nauczyciel czy pielęgniarka to by pewnie padł na kolana i zaczął wznosić modły dziękczynne do wielkiego Zeusa dziękując za swoją dolę, za swój los..

Data: 2010-05-07 16:57:25
Autor: Przewodas
Całujcie po rękach premiera Tuska
Nie, nie rzucałem, ani nikt z Polaków nie rzucał, ponieważ Polacy już się przyzwyczaili do swojej nędzy.

Uważasz więc, że powinniśmy kogoś okraść?

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-07 17:04:40
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 16:57, Przewodas pisze:
[...]

Ależ skąd. Uważam tylko że Grecy są narodem który nie daje sobą pomiatać.

Data: 2010-05-07 17:04:03
Autor: Przewodas
> [...]
> Przewodas

Ależ skąd. Uważam tylko że Grecy są narodem który nie daje sobą pomiatać.

Tylko patrzeć, aż od tej charakterności zaczną grypsować...

Pozdrawiam
Przewodas

Data: 2010-05-07 17:18:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-05-07 17:04, Przewodas pisze:
[...]

Co by się nie działo to Grek zawsze upadnie na cztery łapy.  Tylko Polakom nigdy to się nie udaje.

Całujcie po rękach premiera Tuska