Data: 2016-05-17 00:02:45 | |
Autor: Kris | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
Mama kupiła buty w CCC
Po pierwszym użyciu okazało się że buty strasznie farbują/ niszczą rajstopy itp. Zgłosiłem reklamację do CCC z tytułu niezgodności z umową. Śledzenie statusu reklamacji jest możliwe poprzez dedykowana stronę której adres i kod dostępu otrzymałem podczas składania reklamacji. 15 dnia reklamacja miała ciągle status "w realizacji" więc napisałem do nich że skoro nie odpowiedzieli w terminie to uznali moje żądanie(zwrot kasy) i podałem nr konta do zwrotu kasy. Odpisali że 13 dnia telefonicznie poinformowali że reklamacja rozpatrzona negatywnie. Bzdura bo nie informowali. 13 dnia zadzwonili na mamy telefon i powiedzieli ze są opóźnienia w realizacji reklamacji że buty sa u producenta. Z ich systemu śledzenia reklamacji jasno wynika że reklamacja została odrzucona dopiero 17 dnia Wysłałem więc ponownie pismo że proszę o zwrot kasy, dołączyłem, zrzuty z ich systemu reklamacyjnego a oni uparcie twierdzą że poinformowali w terminie. Skontaktowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta która to Pani Rzecznik odpowiedziała że w przypadku CCC kieruje od razu sprawę do sądu konsumenta bo z jej praktyki wynika ze CCC uparcie odmawia spełnienia żądań., Pani Rzecznik dodała że nikt z CCC na sprawy się nie zjawia, sprawy najczęściej są rozstrzygane na korzyść konsumenta i dopiero wtedy CCC zwraca kasę. Przećwiczę więc tę drogę. Dziwi mnie takie postępowanie CCC ale widocznie klienci odpuszczają a ci co nie odpuszczą to jest ich tak mało ze opłaca się robić jak wyżej. Dość dobrze mam przećwiczone procedury "niezgodności z umową" np. ostatnio Decathlon z powodu nieterminowej odpowiedzi dobrowolnie i bez żadnych problemów oddał mi za rower ok 2tys, wcześniej X-Com tez problemów nie robił. A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje. |
|
Data: 2016-05-17 13:56:19 | |
Autor: WAM | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
On Tue, 17 May 2016 00:02:45 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com>
wrote: Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje. A to w takim razie jestem w grupie nielicznych. Reklamację na pękniętą podeszwę w zimowych butach (zakup w styczniu, używane miesiąc, potem przerwa i w kwietniu założone na 1 śniegowy dzień) rozpatrzono pozytywnie. Zwrócono mi gotówkę zgodnie z moim żądaniem (chociaż bardzo chcieli mi dać talon na następne zakupy ale nie przyjąłem). W ub. tygodniu odebrałem gotówkę w CCC Outlet Szczecin. WAM -- www.nawakacje.pl ? pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl -- www.nawakacje.pl ? pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |
|
Data: 2016-05-18 11:23:27 | |
Autor: rg | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
Tue, 17 May 2016 13:56:19 +0200, w
<4m1mjbh2jr7n22f60d87fvajqip7uv9nff@4ax.com>, WAM <nospam@nowam.nopl.pl> napisał(-a): On Tue, 17 May 2016 00:02:45 -0700 (PDT), Kris <kszysztofc@gmail.com> Mnie uwzględnili po odwołaniu -- wcisnęli mi talon. Po prostu tam się nie kupuje, tak samo w Deichmanie (oni zapłacili po nakazie zapłaty, żadnych sprzeciwów, kasa doszła następnego dnia + odsetki których żądałem w pozwie). Czyli droga: opinia od rzeczoznawcy do żądania wydania w trybie nakazowym, sąd przyklepał, Deichmann od razu kasę wysłał przekazem. Weź adwokata to zapłacą więcej :) I nie kupować ani w CCC, an w Deichmanie. |
|
Data: 2016-05-18 02:38:37 | |
Autor: Kris | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu środa, 18 maja 2016 11:26:20 UTC+2 użytkownik rg napisał:
I nie kupować ani w CCC, an w Deichmanie.Akurat z Daichmannem ja problemow nigdy nie miałem a reklamowałem tam obuwie kilka razy. Najczęściej oddawali kasę raz chyba naprawili. Jeden raz pracownik w sklepie powiedział ze reklamacja negatywna, napisałem meila do "centrali" na drugi dzień telefon ze jednak oddadzą kasę. |
|
Data: 2016-05-18 15:01:38 | |
Autor: Yakhub | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
Dnia Wed, 18 May 2016 11:23:27 +0200, rg napisał(a):
Mnie uwzględnili po odwołaniu -- wcisnęli mi talon. Nie potwierdzam. Trzykrotnie reklamowałem buty w Deichmannie, za każdym razem załatwiałem to "od ręki", bez problemu. -- Yakhub |
|
Data: 2016-05-18 18:44:40 | |
Autor: m | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
On 18.05.2016 15:01, Yakhub wrote:
Dnia Wed, 18 May 2016 11:23:27 +0200, rg napisał(a): Kiedyś w Deichmanie, ale to będzie ze 2 dekady temu, chodziłem kilka lat w jednych butach. Bo regularnie się tam wycierały podeszwy, regularnie reklamowałem i wymieniali mi na nowe. I tak kilka lat aż trafił się bardziej wytrzymały egzemplarz który się nie przetarł :). p. m. |
|
Data: 2016-05-18 20:42:33 | |
Autor: rg | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
Wed, 18 May 2016 15:01:38 +0200, w
<o9xe0ioeaea8$.1wikmajfvktwl$.dlg@40tude.net>, Yakhub <aa@aa.aa> napisał(-a): > Mnie uwzględnili po odwołaniu -- wcisnęli mi talon. 2-3 lata temu zmieniła się ich polityka reklamacyjna. Na gorsze. Choć ostatnio wymienili od ręki. |
|
Data: 2016-05-18 12:59:52 | |
Autor: J.F. | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości
Śledzenie statusu reklamacji jest możliwe poprzez dedykowana stronę której adres i kod dostępu otrzymałem podczas składania reklamacji. No, nie wiem jak to na obecnych przepisach, reakcja jednak jakas byla .... Z ich systemu śledzenia reklamacji jasno wynika że reklamacja została odrzucona dopiero 17 dnia Pani Rzecznik dodała że nikt z CCC na sprawy się nie zjawia, sprawy najczęściej są rozstrzygane na korzyść konsumenta i dopiero wtedy CCC zwraca kasę. Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-) J. |
|
Data: 2016-05-18 04:20:15 | |
Autor: Kris | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu środa, 18 maja 2016 13:00:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
Gdyby zadzwonili i zapytali o zdrowie to tez reakcja by była? W ciągu 14 dni nie ustosunkowali się do moich żądań Widac takie g* buty robia, ze lepiej olewac reklamacje :-)Widocznie się im oplaca |
|
Data: 2016-05-18 13:23:51 | |
Autor: Liwiusz | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu 2016-05-18 o 13:20, Kris pisze:
W dniu środa, 18 maja 2016 13:00:02 UTC+2 użytkownik J.F. napisał: Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna. -- Liwiusz |
|
Data: 2016-05-18 04:46:32 | |
Autor: Kris | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu środa, 18 maja 2016 13:23:53 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:
Formalnie powinni zadzwonić, powiedzieć, że reklamację odrzucają, ale jak się jeszcze trochę poczeka, to może decyzja będzie inna.Taki dupochron dla nich;) Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy mogą decyzję przekazać telefonicznie? Albo inaczej- jeśli klient domaga się odpowiedzi pisemnej i tak zapisane zostanie w zgłoszeniu reklamacji to czy odpowiedź telefoniczna jest wiążąca? wiem że np Orange w formularzu zgłoszeń reklamacji daje możliwość wyboru formy odpowiedzi(sms, pism, email) |
|
Data: 2016-05-21 14:32:29 | |
Autor: PlaMa | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
W dniu 2016-05-18 o 13:46, Kris pisze:
Jeszcze tylko taka formalna sprawa że jeśli w papierowym zgłoszeniu jest że status reklamacji jest widoczny na dedykowanej stronie www to czy zapisy z tej strony nie sa wiążące. A konkretnie jeśli umawiam się że odpowiedz będzie na stronie www to czy mogą decyzję przekazać telefonicznie? Moim zdaniem to formalnych spraw jest więcej. Zdaje się, że nikt się o to nie spytał do tej pory więc spytam się ja: Jakim cudem złożyłeś reklamację na podstawie niezgodności?! Jesteś pewien, że nie rękojmi (co napisałeś/podpisałeś na formularzu reklamacyjnym?)? Jeszcze się okaże że wszystko leci z gwarancji i cała ta dyskusja jest bez sensu. |
|
Data: 2016-05-18 20:26:43 | |
Autor: qwerty | |
CCC rozpatrywanie reklamacji | |
Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:854e1aa9-37e0-4ddb-af8e-954566e8e103@googlegroups.com...
A CCC uparte;) Jak czytam w sieci to ludzie masowo piszą że CCC olewa ich reklamacje. W CCC się nie kupuję. Nie chcę opisywać swoich przygód, bo będzie dużo wulgaryzmów. |