Data: 2012-05-18 08:26:23 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 2012-05-17 17:11, Czeslawek pisze:
Witam, Drogi gminne, miejskie itp powstały z podatków mieszkańców... Dlatego mnie zastanawia sprawiedliwość rozwiązania polegającego na Nie - to mieszkańcy składali się na budowę dróg, a władze muszą starać się zachęcać aby korzystać z nich rozsądnie. Zbyt duzo prywatnych aut w centrum to nie dobrze dla miasta, bo przede wszystkim nie ma miejsc parkingowych, po wtóre korkują one drogi dojazdowe, toteż zacheca się do korzystania - jesli to możliwe z komunikacji zbiorowej uprzywilejowując ją. Jak myślicie czy z podatku drogowego płaconego przez uprzywilejowanych Wiesz - ponieważ to nie są autostrady i w niewielkim stopniu drogi krajowe, to wręcz te drogi są budowane z podatków pasażerów tych uprzywilejowanych środków transportu. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl http://kaczus.cba.pl |
|
Data: 2012-05-18 08:33:03 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: Nie - to mieszkańcy składali się na budowę dróg, a władze muszą starać się zachęcać aby korzystać z nich rozsądnie. Zbyt duzo prywatnych aut w centrum to nie dobrze dla miasta, bo przede wszystkim nie ma miejsc parkingowych, po wtóre korkują one drogi dojazdowe, toteż zacheca się do korzystania - jesli to możliwe z komunikacji zbiorowej uprzywilejowując ją. Efekt jest taki, że życie przenosi się tam, gdzie można dojechać samochodem. Centrum miasta pustoszeje, pozostają tylko banki, a zarabiają galerie handlowe na peryferiach. Ludzie wyprowadzają się poza centrum, które oprócz nocnych imprez nie ma zbyt wiele do zaoferowania. Poznań najlepszym przykładem. |
|
Data: 2012-05-18 08:39:46 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 2012-05-18 08:33, Cavallino pisze:
Do toalety też jeździsz autem? Centrum miasta pustoszeje, pozostają tylko banki, a zarabiają galerie Pustoszeje, gdy chce konkurować z galeriami handlowymi, a nie tędy droga, to się nie uda - utrzymanie obskurnego blaszaka jest tańsze niż porządnej kamienicy, o kosztach gruntu nie wspomnę... Ludzie wyprowadzają się poza centrum, które oprócz nocnych imprez nie ma to może zlikwidować centrum i zrobić z niego jeden wielki przestronny parking? -- Kaczus http://kaczus.republika.pl http://kaczus.cba.pl |
|
Data: 2012-05-18 09:01:56 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb5eeaf$0$1301$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2012-05-18 08:33, Cavallino pisze: Zburzyłem Twój obraz idealnego świata bez samochodów, stąd ten wściekły atak ad personam? Kula w płot - ja się potrafię dostosować i nie jestem przyrośnięty do samochodu. Aktualnie pracuję w ścisłym centrum Poznania, ale najczęściej dojeżdżam nie samochodem, tylko koleją lub mpk i rowerem (miejskim). Możesz obrażać się na fakty, ale ich w ten sposób nie zmienisz, ludzie nie mając po co iść do centrum do niego nie pójdą, bo i po co? Po zakupy niby? A potem mają zasuwać tramwajem z pełnymi siatami?
Zwłaszcza, jeśli potencjalnych klientów zniechęca się wszystkimi sposobami do przyjazdu w taki sposób, jaki jest przez nich pożądany.
Wystarczy narobić deptaków zamiast dróg i zlikwiduje się samo. Zamiast centrum miasta będzie jedna wielka puborzygalnia. |
|
Data: 2012-05-18 09:22:05 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 2012-05-18 09:01, Cavallino pisze:
Możesz obrażać się na fakty, ale ich w ten sposób nie zmienisz, ludzie A czy napisałem, ze jest inaczej? Po zakupy niby? no patrz - przed wieloma marketami tak jest - ba markety inwestują w darmobusy, oraz kombinują, aby w okolicy było jak najwięcej przystanków komunikacji publicznej. Jak myslisz czemu? Ano temu, że jednak nie mogą zapewnić tylu miejsc parkingowych, aby tylko przyjeżdżający autami pozwolili funkcjonować marketom. Mimo, że jak napisałem wcześniej - postawienie i utrzymanie blaszaka jest duzo tańsze niż porzadnej architektury. Centrum miasta pustoszeje, pozostają tylko banki, a zarabiają galerie Wiem - powinni jeszcze lądowisko helikopterów przewidzieć przed sklepem... Ludzie wyprowadzają się poza centrum, które oprócz nocnych imprez nie ma Jak napisałem, centrum jest po prostu zaniedbane. Jak może się zmienić - zobacz np Manufaktura w Łodzi i Piotrkowska - czym się różnią? Jedynie tym, że w manufakturze jest bezpieczniej i czyściej. Odległość od najbliższego parkingu do przeciętnego sklepu jest podobna, oba "obiekty" sa w centrum, a Piotrkowska umiera, bo jest brudno i niebezpiecznie. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-05-18 10:45:23 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb5f89a$0$1231$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2012-05-18 09:01, Cavallino pisze: Żeby babcie polujące na promocje przyciągnąć. Ale to jedynie sposób na zwiększenie ilości klientów, babcie sklepów nie utrzymają. Ano temu, że jednak nie mogą zapewnić tylu miejsc parkingowych, aby tylko przyjeżdżający autami pozwolili funkcjonować marketom. Parkingi przed marketami w Poznaniu (np. M1) są wykorzystane gdzieś w 20%. to może zlikwidować centrum i zrobić z niego jeden wielki przestronny Siłą rzeczy, bo to błędne koło. Nie można dojechać i zaparkować, bo nikt nie inwestuje, więc nikt nie chce tu kupować, więc nikt nie inwestuje. Jak może się zmienić - zobacz np Manufaktura w Łodzi i Piotrkowska - czym się różnią? Nie mam pojęcia. W Łodzi poza przejazdami byłem ze 20 lat temu. W Poznaniu dobrze funkcjonują tylko te centra handlowe, które mają parkingi. Nawet w centrum (Stary Browar). Jedynie tym, że w manufakturze jest bezpieczniej i czyściej. Odległość od najbliższego parkingu do przeciętnego sklepu jest podobna, oba "obiekty" sa w centrum, a Piotrkowska umiera, bo jest brudno i niebezpiecznie. Ale jeszcze niedawno nie było. Po prostu deptaki się same nie utrzymają, a idąc na dno pociągają za sobą resztę centrum które nie ma z czego żyć. Piwo wypite w lokalach to za mało. A jak ludzie nie dojadą, to kupować nie będą i już. Niezależnie od tego czy to się zielonym podoba czy nie. |
|
Data: 2012-05-18 11:07:15 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 2012-05-18 10:45, Cavallino pisze:
No Manufaktura tego nie potwierdza... przy obłożeniu 110% parkingów w weekendy ilość kupujących jest kilkukrotnie większa.... Ano temu, że jednak nie mogą zapewnić tylu miejsc parkingowych, aby Jeśli są to markety po za centrum to całkiem możliwe M1 w Łodzi pewnie tez ma puste parkingi, ale też nie ma za bardzo pomysłu czym przyciągnąć ludzi... to może zlikwidować centrum i zrobić z niego jeden wielki przestronny Hmm w lodzi przy Piotrkowskiej nie mam problemów z zaparkowaniem, większy może byc z dojazdem, bo korki w pewnych godzinach tworzą się duże. Jak może się zmienić - zobacz np Manufaktura w Łodzi i Piotrkowska - No to napisałem Ci - różnią się tym, że na Piotrkowskiej jest brudno i niebezpiecznie, a obecnie coraz mniej ma do zaoferowania, bo wiele firm się wynosi. Z parkowaniem w odległości podobnej do tej co w Manufakturze od sklepu - nie jest problemem. W Poznaniu dobrze funkcjonują tylko te centra handlowe, które mają W Łodzi te które sa w Centrum (Manufaktura i Galeria) i te które są nowe (IKEA)... Jedynie tym, że w manufakturze jest bezpieczniej i czyściej. Odległość Czego nie było? Właśnie chodzi o to, że było, ba teraz nawet lekko poprawia się co do czystości, ale cały czas jest to lekko i cały czas pozostaje problem wszechobecnych żuli i innych osób zniechęcających do tego by tam się pojawiać. Po prostu deptaki się same nie utrzymają, a idąc na dno pociągają za No patrz - w Manufakturze stworzono właśnie wielki daptak, gdzie ludzie lubią przychodzić. Dlatego pod sam blaszak marketowy nie podjedziesz z każdej strony blisko. Właśnie tam próbuje się przyciągać czymś więcej niż tylko sklepami w blaszaku. A jak ludzie nie dojadą, to kupować nie będą i już. Dlatego właściciele Manufaktury walczyli o to by zrobić dodatkowy przystanek komunikacji miejskiej właśnie na wysokości kompleksu, bo zniechęcała ludzi konieczność dodatkowego przemieszczania się. Dlatego zainwestowali we własne pojazdy rozwożące po okolicy ludzi. Tu nie ma nic do rzeczy bycie zielonym, bądź nie, chodzi o podstawowe rzeczy - czyli bezpieczeństwo, wygodę i jeśli chodzi o drogi - przepustowość. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-05-18 11:19:36 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb61140$0$1220$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2012-05-18 10:45, Cavallino pisze: Nie wiem, nie znam, nie wypowiadam się. przy obłożeniu 110% parkingów w weekendy ilość kupujących jest kilkukrotnie większa.... Skoro są parkingi, to znaczy że jednak idzie dojechać. A tutaj mowa o sytuacji gdy dojechać nie idzie, bo w centrum robi się deptaki. Zamknij parkingi przy tym centrum handlowym, to zobaczysz jak babcie dojeżdżające tramwajami utrzymują to centrum.... Wystarczy narobić deptaków zamiast dróg i zlikwiduje się samo. A to nie jest deptak? W Poznaniu dobrze funkcjonują tylko te centra handlowe, które mają Przecież o tym piszę. Nie ma klientów - nikt nie będzie remontował i utrzymywał. Wybudują nowe tam gdzie jest szansa na klientów.
Brudno i niebezpiecznie. To był chyba pierwszy deptak w Polsce, tak dopicowany i reklamowany w prasie jako przykład jak powinno wyglądać centrum miasta. Ale z tego co piszesz to powinien być przykład jak kończą deptaki w centrum miasta..... |
|
Data: 2012-05-18 11:35:21 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 2012-05-18 11:19, Cavallino pisze:
Jak się swoje odstoi w korku to idzie.... A tutaj mowa o sytuacji gdy dojechać nie idzie, bo w centrum robi się wszystko należy robic z głową - tyle że tu - jak już kilkakrotnie pisałem, tez pod sklep nie podjedziesz - bo właśnie jest deptak i to zrobiony przez właścicieli kompleksu, tyle, że ludzie nie zauważajją często tej niedogodności.... Bo właśnie jest miejscem czystym i bezpiecznym, co przyciąga ludzi - dodatkowo masz w kompleksie multikino, eksperymentarium, muzea i knajpy, i jeszcze na dodatek robi się różnego rodzaju mniejsze lub większe imprezy. Zamknij parkingi przy tym centrum handlowym, to zobaczysz jak babcie Czemu sądzisz, że tylko babcie tam dojeżdżają komunikacją? Cały czas masz chyba syndrom osoby, która wyobraża sobie, że jazda samochodem wszędzie to oznacza, że jest się "dzianym"... To taki kompleks po czasach komuny i w wielu środowiskach ciężko go wyplenić... No ale cóż... Wystarczy narobić deptaków zamiast dróg i zlikwiduje się samo. Nie jest i nigdy nie był... Były plany, by została deptakiem (już jakieś 40 lat temu, bo zabrano inny deptak wcześniej i zrobiono z niego arterię - czyli Aleja Kościuszki - tam dawniej był deptak za czasów czysto kapitalistycznych), ale jak do tej pory nigdy nie zrealizowane. Jest drogą o ograniczonym ruchu. Ale zaparkować można albo na przecznicach, albo - na parkingach, które są przy ulicach równoległych do Piotrkowskiej.... I często do sklepu stamtąd jest bliżej (jeśli wybierze się parking połączony podwórkiem z podwórkiem kamienicy przy Piotrkowskiej) do ew sklepu niż z parkingu w manufakturze... Choć ludziom się wydaje że jest inaczej, ale w to złudzenie właśnie. W Poznaniu dobrze funkcjonują tylko te centra handlowe, które mają Manufaktura to kompleks pofabryczny wyremontowany z częscia dodatkową -blaszakiem, ale jednak... Jak widać komus się to opłaciło zrobić.. Jedynie tym, że w manufakturze jest bezpieczniej i czyściej. Odległość Nigdy nie był deptakiem. Nigdy nie był dopicowany. Znany z tego, że było tam mnustwo knajp (w późnych latach 90 - jakbyś próbował przejść całość wypijając w każdej knajpie jedno choćby małe piwko, nie miałbys szans przejść nawet 2 przecznic) Ale z tego co piszesz to powinien być przykład jak kończą deptaki w Właśnie - nigdy nie była deptakiem... Wiec jakby przykład odwrotny chyba... -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-05-18 12:20:13 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb617d6$0$1224$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2012-05-18 11:19, Cavallino pisze: Na to już nie poradzisz, zresztą często do centrów handlowych na peryferiach też dojechać nie idzie.
Z głową było 20 lat temu. Od tego czasu wszystko co się robi, jest działaniem w odwrotnym kierunku. Zwłaszcza ślepe małpowanie Zachodu. Zamknij parkingi przy tym centrum handlowym, to zobaczysz jak babcie Czepiasz się słówek, skup się na meritum. Myślisz że pasażerowie MPK utrzymają centrum handlowe? No to jesteś w grubym błędzie. Jedni w Poznaniu już tak próbowali - nazywało się to Victoria Center. Pies z kulawą nogą tam nie chodził, nawet jak było nowe. Bo nie było gdzie stanąć. 500 m dalej jest Stary Browar i prosperuje nieźle, bo parking posiada. Centrum miasta złożone z deptaków to właśnie taka Victoria - nie ma racji bytu, poza ochlejstwem które robi się pieszo zazwyczaj. Cały czas masz chyba syndrom osoby, która wyobraża sobie, że jazda samochodem wszędzie to oznacza, że jest się "dzianym"... To Ty masz jakiś syndrom przeniesienia, skoro uważasz, że wszystko co się robi w życiu jest po to aby się komuś pokazać. Ja wyrosłem z tego zachowań typu modny ciuch czy samochód ze 20 lat temu, teraz robię to, co MNIE a nie komuś innemu wygodnie. |
|
Data: 2012-05-18 12:34:03 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 2012-05-18 12:20, Cavallino pisze:
A tutaj mowa o sytuacji gdy dojechać nie idzie, bo w centrum robi się 20 lat temu to był jeden wielki chaos. Ja wolałbym, by jednak zrobiono to z głową Od tego czasu wszystko co się robi, jest działaniem w odwrotnym kierunku. Ślepe nie, ale w wielu miejscach właśnie ślepo się małpuje... Natomiast właśnie nie robi sie stref uspokojonych i wyłączonych z ruchu - a szkoda... Zamknij parkingi przy tym centrum handlowym, to zobaczysz jak babcie W zasadzie Galeria w Łodzi jest takim centrum - fakt jest tam parking, ale malutki i w wielu wypadkach płatny.... Jedni w Poznaniu już tak próbowali - nazywało się to Victoria Center. Czyli 500m było zaporowe? - coś mi się wierzyć nie chce... Raczej brak było czegoś co by przyciągało, dodatkowo sam wskazujesz drugi powód - konkurencja bliska.... Centrum miasta złożone z deptaków to właśnie taka Victoria - nie ma Jeśli piszesz o handlu takim jak w centrach handlowych - to fakt nie ma racji bytu, ale to z innych przyczyn, niz "nie ma gdzie zaparkować". Dodatkowo - większość zakupów robię poruszając sie pieszo - może jestem dziwny, a może po prostu nie mieszkam na peryferiach, gdzie nie ma sklepów wokoło, bo większość sąsiadów i znajomych robi podobnie. Cały czas masz chyba syndrom osoby, która wyobraża sobie, że jazda Nie to Ty nie potrafisz się obyć bez auta i twierdzisz, że osoby, które to potrafią są zbyt biedne, aby utrzymać kompleks handlowy. -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-05-18 11:36:44 | |
Autor: kamil | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
On 18/05/2012 11:34, Tomasz Kaczanowski wrote:
Nie jesteś dziwny, po prostu Koniolino nie mieści się w głowie, że ludzie mogą jechać do centrum kupić koszulkę, jakieś pierdoły i zjeść obiad, a nie szafę dębową do której potrzebują ciężarówkę zaparkowaną pod samym wejściem. Z koniem szkoda się kopać niestety, ma swój świat, w którym wystarcza spacer między developerskimi klockami do blaszaka i nie czuje potrzeby odwiedzania starówki. -- Pozdrawiam, Kamil http://bynajmniej.net |
|
Data: 2012-05-18 12:54:03 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb62599$0$1227$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2012-05-18 12:20, Cavallino pisze: Chaos to jest teraz. Zakaza zakazem poganiany. Od tego czasu wszystko co się robi, jest działaniem w odwrotnym kierunku. No właśnie się robi, nagminnie, wszędzie i na chama. To jest właśnie mój główny zarzut - popsuć miasto łatwo, ale wycofać się z błędu - to nie przejdzie. Jedni w Poznaniu już tak próbowali - nazywało się to Victoria Center. Nie, Browar był z 5 lat później, parking (podziemny) wybudował sam. Raczej brak było czegoś co by przyciągało, dodatkowo sam wskazujesz drugi powód - konkurencja bliska.... Nie było żadnej konkurencji.
A ja jestem zdania, że właśnie z tych. Centrum handlowe to nie tylko supermarket. A sklepy które 20 lat temu były na Św. Marcinie (główna ulica Poznania) dzisiaj są tylko w centrach handlowych, na Św. Marcinie pozostały banki. No ale jak się robi strefy uspokojonego ruchu, płatnego parkowania, wprowadza brak możliwości przejazdu przez centrum, a teraz stree 30, to właśnie takie są tego efekty. Dodatkowo - większość zakupów robię poruszając sie pieszo A mnie nie stać, więc w małych sklepach nie kupuję. Chyba że tradycyjną żywność, którą markety nie handlują. To Ty masz jakiś syndrom przeniesienia, skoro uważasz, że wszystko co Tak. to Ty nie potrafisz się obyć bez auta Bzdura, piszę o własnych obserwacjach, a nie zachowaniach - pisałem Ci jak dojeżdżam do pracy. Dyskutuj więc z faktami, a nie ze swoimi chorymi rojeniami. i twierdzisz, że osoby, które to potrafią są zbyt biedne, aby utrzymać kompleks handlowy. Nic podobnego, twierdziłem, że jest ich za mało i że to gatunek wymierający. Ludzie po prostu lubią jeździć na swoich 4 kółkach i tak łatwo z tego nie zrezygnują. |
|
Data: 2012-05-18 13:26:41 | |
Autor: Tomasz Kaczanowski | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 2012-05-18 12:54, Cavallino pisze:
Jedni w Poznaniu już tak próbowali - nazywało się to Victoria Center. Ja w Poznaniu po za dworcem byłem 2 razy, więc nie mam pojęcia jak tam jest, ale ktos Ci odpisał, jakie były przyczyny. Centrum miasta złożone z deptaków to właśnie taka Victoria - nie ma No to ciekaw jestem, czemu M1 w łodzi cienko przędzie - a tam większość parkingu pusta jest... A przecież jest gdzie zaparkować. Centrum handlowe to nie tylko supermarket. Zgadza się, ale jedno i drugie musi ze sobą współgrać. A sklepy które 20 lat temu były na Św. Marcinie (główna ulica Poznania) Pewnie było za drogo i za dużo ograniczeń (np możliwe godziny otwarcia). Jednak najbardziej mnie ciekawiło, że ten sam sklep na głównej ulicy nie mógł byc czynny po 18, natomiast w centrum handlowym jest czynny... Ale znowu - podałem Ci przykład Manufaktury, gdzie parkujesz często dalej niż zaparkować można przy Piotrkowskiej, w Manufakturze jest prawdziwy deptak (toteż jedząc w ogródku nie musze wdychać wyziewów z przejeżdżających samochodów, tudzież słuchać syren przejeżdżających tamtędy karetek - omijają w ten sposób korek). Czyli to Piotrkowska powinna żyć, a nie Manufaktura, gdzie pod sklep nie podjadę autem... No ale jak się robi strefy uspokojonego ruchu, płatnego parkowania, Widocznie w takim Monachium widać o tym nie wiedzą, dlatego tam w strefach uspokojonego ruchu tak dużo się jednak dzieje... Dodatkowo - większość zakupów robię poruszając sie pieszo Czyli jednak mieszkasz na peryferiach - trzeba było tak od razu, że jesteś biednym mieszkającym po za miastem, gdzie masz jeden sklep z dziadowskimi marżami, toteż misisz jechać do centrum handlowego po duże zakupy. Ja jeśli wybieram się do centrum handlowego, to tylko przy okazji, np po kinie, albo po wizycie w muzeum, tudzież umawiając się z kimś w kawiarni - jest sklep obok, pamiętam, że czegoś potrzebuję - załatwię przy okazji. No i co by nie mówić do centrum handlowego w weekend autem bym się nie wybrał, bo tam wtedy nie ma gdzie zaparkować....
Skoro tak twierdzisz... i twierdzisz, że osoby, które to potrafią są zbyt biedne, aby utrzymać Dlaczego wszystkich oceniasz swoją miarą? -- Kaczus http://kaczus.republika.pl |
|
Data: 2012-05-18 19:32:27 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych: 500 m dalej jest Stary Browar i prosperuje nieźle, bo parking posiada. To co on odpisał, to jego wrażenia, nie mające wiele wspólnego z przyczynami. Jedyną przyczyną jest brak parkingów. A sklepy które 20 lat temu były na Św. Marcinie (główna ulica Poznania) Dokładnie. (np możliwe godziny otwarcia). Eee, teraz to już wymyślasz. No ale jak się robi strefy uspokojonego ruchu, płatnego parkowania, Deczko bogatsi jednak są....
I było od razu, tylko że nie czytasz co się Tobie pisze. Gdybym mieszkał w centrum, to chyba nie jeździłbym do pracy w centrum pociągiem, prawda? , że jesteś biednym mieszkającym po za miastem, gdzie masz jeden sklep z dziadowskimi marżami, toteż misisz jechać do centrum handlowego po duże zakupy. ROTFL !!!! Czytasz w ogóle komu i na co odpowiadasz? Bo jakoś to się nie przekłada na bzdury które sadzisz. Co za tym idzie - EOD |
|
Data: 2012-05-18 13:03:16 | |
Autor: m | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 18.05.2012 12:20, Cavallino pisze:
Nie, no weź nie porównuj S.B. i V.C. V.C. jest gdzieś niby w centrum ale nie wiadomo gdzie, nie wiadomo jak tam dojechać, w zasadzie to czort wie też jak tam dojść. S.B jest na granicy deptaka, którym 2 kroki i jesteś na rynku. IMHO właśnie deptak jest tym, co napędza do S.B. pieszych klientów. S.B. ma zajebistą architekturę, gdzie V.C ... no co najwyżej typową. p. m. |
|
Data: 2012-05-18 19:27:24 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb62c76$0$26695$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 18.05.2012 12:20, Cavallino pisze: Niby dlaczego? Zresztą - jak chcesz to porównaj z Panoramą. Położenie o niebo gorsze niż VC, ale parking mają i żyją sobie dobrze. A VC najpierw wynajmował powierzchnię urzędowi skarbowemu, a teraz chce z centrum handlowego zrobić biurowiec. Nadal bez parkingu. ;-) |
|
Data: 2012-05-18 21:12:18 | |
Autor: m | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
W dniu 18.05.2012 19:27, Cavallino pisze:
Niby dla powodów które wyłuściłem w wyciętym przez Ciebie cytacie. Zresztą - jak chcesz to porównaj z Panoramą. Trudno żeby nie miała parkingu, skoro jest na zadupiu. Inna kategoria. Poza tym, czy rzeczywiście żyją sobie dobrze? Bida z nędzą. p. m. |
|
Data: 2012-05-18 21:14:40 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "m" <mvoicem@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4fb69f14$0$1215$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 18.05.2012 19:27, Cavallino pisze: Słabe.
Jak widać nie na zadupiu też tak się nie da. Inna kategoria. Inna, bo przeżyli naście lat i się rozwijają. |
|
Data: 2012-05-18 22:16:22 | |
Autor: KRZYZAK | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Dnia Fri, 18 May 2012 12:20:13 +0200, Cavallino napisał(a):
Jedni w Poznaniu już tak próbowali - nazywało się to Victoria Center. W Zlotych Tarasach w Warszawie tez pustki... -- usenet jest dla mieczakow #pregierz - najlepszy kanal wsrod mezczyzn (irc.freenode.net) |
|
Data: 2012-05-18 23:11:37 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1drl0pcoqpdkr.upotrcr5nwua.dlg@40tude.net... Dnia Fri, 18 May 2012 12:20:13 +0200, Cavallino napisał(a): A tam też można tylko sobie pomarzyć o postoju? BTW - to nie to koło dworca? No bo jak tak, to raczej pustek tam ostatnio nie widziałem. |
|
Data: 2012-05-18 23:59:25 | |
Autor: KRZYZAK | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Dnia Fri, 18 May 2012 23:11:37 +0200, Cavallino napisał(a):
W Zlotych Tarasach w Warszawie tez pustki... Owszem. Brak parkingu. BTW - to nie to koło dworca? Ano wlasnie. -- usenet jest dla mieczakow #pregierz - najlepszy kanal wsrod mezczyzn (irc.freenode.net) |
|
Data: 2012-05-19 09:00:14 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e5m44xxcmjap.4v68l8edrjzd.dlg@40tude.net... Dnia Fri, 18 May 2012 23:11:37 +0200, Cavallino napisał(a): Podróżujący parkingami nie bardzo parkingów potrzebują, a to centrum wygląda że głównie dla nich jest zrobione. |
|
Data: 2012-05-20 22:07:52 | |
Autor: jerzu | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
On Sat, 19 May 2012 09:00:14 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: Podróżujący parkingami nie bardzo parkingów potrzebują, a to centrum wygląda że głównie dla nich jest zrobione. Na to wygląda. Bo ja w ZT byłem raz. I to przez całe 3 minuty ;) -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|
Data: 2012-05-20 22:14:01 | |
Autor: Cavallino | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
Użytkownik "jerzu" <to_jest_fajans.jerzu@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:dnjir7pquenkc6b4tqj0is87un6htei9hj@4ax.com... On Sat, 19 May 2012 09:00:14 +0200, "Cavallino" Miało być "podróżujący zbiorkomami". a to centrum wygląda A ja ze 3, głównie po napoje w Carrefourze. Były tańsze niż na dworcu. |
|
Data: 2012-05-20 22:16:26 | |
Autor: jerzu | |
[CRP] Buspasy a równoprawne traktowanie obywateli | |
On Sun, 20 May 2012 22:14:01 +0200, "Cavallino"
<cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote: A ja ze 3, głównie po napoje w Carrefourze. Dziwne nie jest. -- Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński xxx.jerzu@interia.pl http://jerzu.waw.pl GG:129280 Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200 Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145 |
|