Data: 2012-06-29 15:40:49 | |
Autor: Konfabulator | |
[Meritum] Burdel jak wszędzie! | |
Dotychczas Meritum Bank uważałem za dość udany twór, gdzie wszystko załatwia
się online, a nawet wizyty w placówkach były dość miłymi doświadczeniami. Dzwoni więc do mnie Meritum, że jak im przeleję co nieco nowych środków to mi założą lokaty +0,2% od standardowej oferty. No to przelałem i dzwonię by podnieśli. Najpierw mnie pięć razy przełączali, bo nikt nie wiedział jak to zrobić. Potem jakaś panienka kazała mi przeczytać 10 pełnym numerów rachunków lokat, ale przy trzecim wpadła na pomysł, że może chodzi o wszystkie lokaty zakładane wczoraj. No to ucieszyłem się. Ale to nie koniec, potem powiedziano mi, że nowe oprocentowanie pojawi się w ciągu 24h. Oczywiście 24h dawno minęło. Czy cokolwiek się zmieniło? Oczywiście nic. Generalnie czuję się obsłużony jak w [tfu] mBanku albo innym [tfu] Syncu. -- |
|
Data: 2012-07-02 02:10:14 | |
Autor: Kamila Wardyn [Meritum Bank] | |
[Meritum] Burdel jak wszędzie! | |
W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:40:49 UTC+2 użytkownik Konfabulator napisał:
Dotychczas Meritum Bank uważałem za dość udany twór, gdzie wszystko załatwia Szanowny Panie, dziękujemy za informację. Skontaktowaliśmy się już z Panem telefonicznie celem wyjaśnienia sprawy. W przypadku jakichkolwiek dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z infolinią pod numerami 801 980 888 (dla połączeń z telefonów stacjonarnych) lub 58 77 88 888 (dla połączeń z telefonów komórkowych i z zagranicy). Pozdrawiamy, Zespół Meritum Banku |
|
Data: 2012-07-02 07:12:06 | |
Autor: assembea | |
[Meritum] Burdel jak wszędzie! | |
Szanowny Panie, I co, skontaktowali się? A co ważniejsze - podnieśli oprocentowanie? |
|
Data: 2012-07-02 15:58:48 | |
Autor: Konfabulator | |
[Meritum] Burdel jak wszędzie! | |
assembea <assemblea@interia.pl> napisał(a):
I co, skontaktowali si=EA? A co wa=BFniejsze - podnie=B6li oprocentowanie? Chyba nie jesteś aż tak naiwny by uwierzyć w marketolenie naszych bankowców? Więc tak: - do godziny 12, kiedy Pani z Meritum napisała posta, nikt się ze mną nie skontaktował, co mnie nie dziwi, bo skąd mogliby wiedzieć kim jestem, - zadzwonił do mnie o 14:30 jakiś facet z Meritum i powiedział, że Bank wspaniałomyślnie podniósł oprocentowanie, a różnicę w niewypłaconych odsetkach przeleje mi na ROR, przyczyn opóźnienia nie wyjaśniał, cieszę się, że nagrałem tę rozmowę. I już chciałem nawet pochwalić Meritum, ale to wszystko jedna wielka konfabulacja. Oprocentowanie się nie zmieniło, żadnych zaległych odsetek nie ma na ROR i ogólnie nic się nie zmieniło. PARANOJA, a nie bank. -- |
|
Data: 2012-07-05 13:54:04 | |
Autor: Konfabulator | |
[Meritum] Burdel jak wszędzie! | |
Konfabulator <wandotroll1@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
Oprocentowanie się nie zmieniło, żadnych zaległych odsetek nie ma na ROR i Dla porządku. W końcu następnego dnia oprocentowanie podnieśli, a kolejnego dnia uznali ROR na całe 1,60 PLN. PARANOJA, a nie bank. A to podtrzymuję i polecam popracować nad procedurami. -- |
|