Data: 2013-04-24 12:46:46 | |
Autor: Bydlę | |
Brak rachunku za usluge, co moge zrobic? | |
On 2013-04-24 11:06:13 +0200, arsklepkaadwords@o2.pl said:
Witam, Nie płać po prostu bez rachunku... ;> -- Bydlę |
|
Data: 2013-04-24 05:13:08 | |
Autor: arsklepkaadwords | |
Brak rachunku za usluge, co moge zrobic? | |
W dniu środa, 24 kwietnia 2013 12:46:46 UTC+2 użytkownik Bydlę napisał:
On 2013-04-24 11:06:13 +0200, arsklepkaadwords@o2.pl said: Zapłacilem juz. |
|
Data: 2013-04-24 13:42:01 | |
Autor: Budzik | |
Brak rachunku za usluge, co moge zrobic? | |
Osobnik posiadający mail arsklepkaadwords@o2.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
Zapłacilem juz. Zapewne Bydlę troche cię podpuścił podejrzewając taka odpowiedź :) Po pierwsze - głupota ;-P Po drugie - wytlumacz kontrahentowi, gdzie zgłosisz jego "błąd" (np. US) -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Jeżeli wydaje się, że wszystko działa dobrze, to znaczy, że coś przeoczyłeś." Ed Murphy |
|
Data: 2013-04-24 15:06:30 | |
Autor: Bydlę | |
Brak rachunku za usluge, co moge zrobic? | |
On 2013-04-24 14:13:08 +0200, arsklepkaadwords@o2.pl said:
Zapłacilem juz. A przyszedłeś zapytać o to, co robić, gdy nie dostaje się rachunku. To już wiesz. (dalej postępuj zgodnie z treścią zawartej umowy) -- Bydlę |