Data: 2011-09-12 07:08:59 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T | |
Czesc,
Moje DT zaczelo ostatnio czasami przerywac na obrotach powyzej 8000, dzialo sie to przez kilka kilometrow, a pozniej wszystko bylo w porzadku. Profilaktycznie wymienilem swiece (stara miala odpowiedni kolor itd) oraz filtr powietrza. Teraz objawy sa takie, ze po odkreceniu manetki do konca obroty dochodza do okolo 8000 i dalej sie nic nie dzieje. Co jeszcze moge sprawdzic zanim zaczne grzebac w gazniku? Moj niepokoj budzi nie do konca szczelna obudowa filtra powietrza. Czy to moze byc przyczyna takiego zachowania? Z gory dzieki za popdpowiedzi. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-09-12 11:26:06 | |
Autor: KJ Siła Słów | |
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T | |
W dniu 2011-09-12 09:08, Piotr Klimek pisze:
Czesc, Na jałowym czy na biegu i czy na każdym biegu? Wyczyść gaźnik a potem pozostaje elektryka a w szczególności niestety moduł (masz fabryczny kastrowany, otwarty czy z przerabiany na otwarty?) KJ |
|
Data: 2011-09-12 09:47:08 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T | |
Dnia (Mon, 12 Sep 2011 11:26:06 +0200) ktos podajacy sie za KJ Siła Słów
wyklawiaturowal co nastepuje: Czesc, Na kazdym biegu. Wyczyść gaźnik a potem pozostaje elektryka a w szczególności niestety moduł (masz fabryczny kastrowany, otwarty czy z przerabiany na otwarty?) Modul jest otwarty, nie wiem czy go ktos przerabial - nie zagladalem tam. Czy ewentualnie takie zachowanie moze byc spowodowane wadliwie dzialajacym zaworem wydechowym? Zauwazylem, ze po przekreceniu kluczyka dosc niemrawy jest odglos jego przestawiania. Byc moze to efekt slabego akumulatora, olalem temat bo wydaje mi sie, ze poczatkowe ustawienie zaworu ma wplyw tylko i wylacznie na rozruch a z tym problemow nie mam. Mialem ostatnio dosc konkretna glebe i byc moze cos sie porozlaczalo w kostkach elektrycznych, bo nie dzialaja mi kierunkowskazy i klakson - to rowniez olalem, bo w terenie zazwyczaj nie trabie :) Ale byc moze powiniennem sie tym zajac... ` Moj post to takie badanie tematu, bo probuje oszacowac czy warto sie tym zajac samodzielnie czy zlecic to mechanikowi. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-09-17 21:35:56 | |
Autor: ARO | |
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T | |
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał :
Czy ewentualnie takie zachowanie moze byc spowodowane wadliwie Z doświadczenia: dawno temu, jeszcze na Supercity 125 miałem ten sam efekt - zawór wydechowy zdechł (elektronicznie), a razem z nim wszystko co było powyżej 7 czy może 8 tyś obr/min. Słowem motór nie chciał zapierdalać. -- ARO transalp |
|
Data: 2011-09-21 08:58:50 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T | |
Dnia (Sat, 17 Sep 2011 21:35:56 +0200) ktos podajacy sie za ARO
wyklawiaturowal co nastepuje: Czy ewentualnie takie zachowanie moze byc spowodowane wadliwie No niestety u mnie przyczyna okazal sie korbowod, ktory dostal luzow. Robilem remont tego silnika zima, ale korbowod zostawilem stary... -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2011-09-12 11:38:28 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T | |
Piotr Klimek napisał(a):
Co jeszcze moge sprawdzic zanim zaczne grzebac w gazniku? Moj niepokoj Tak. Tak czy siak uszczelnij to, albo kup caly airbox, przeciez to endurak i lepiej zeby dobrze filtrowal powietrze. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2011-09-12 09:49:08 | |
Autor: Piotr Klimek | |
Brak mocy na wysokich obrotach w 2T | |
Dnia (Mon, 12 Sep 2011 11:38:28 +0200) ktos podajacy sie za Kamil Nowak 'Amil'
wyklawiaturowal co nastepuje: Co jeszcze moge sprawdzic zanim zaczne grzebac w gazniku? Moj niepokoj Dzieki, w takim razie zaczne od najprostszego i zajme sie uszczelnieniem airboxu. Jak powinien pracowac silnik 2T ze zdjetym filtrem powietrza? Bedzie sie wkrecal na obroty chetniej niz z filtrem, czy raczej bedzie zamulac? -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R http://bikepics.com/members/piko/ |
|