Data: 2014-08-25 08:44:12 | |
Autor: WOJO | |
Brak PIT-11 | |
Witam.
Z końcem roku 2012 zakończyłem pracę w pewnej firmie (przejęcie firmy i likwidacja stanowiska pracy). Pensję za grudzień 2012 roku otrzymałem w styczniu 2013. PIT-11 za 2012 otrzymałem prawidłowo - nie uwzględniał wypłaty ze stycznia 2013 za grudzień 2012. W roku 2014 liczyłem na PIT-11 za rok 2013. Zacząłem się o niego upominać u "nowego-byłego" pracodawcy w lutym 2014 roku. W marcu (już po terminie!) odebrałem błędnie wystawiony PIT-11 obejmujący wypłaty z 2012 i 2013 roku. Zgłosiłem ten fakt pracodawcy i dostałem obietnicę wysłania prawidłowego. Takie obiecanki trwały do końca kwietnia 2014, kiedy to na email dostałem liczby, które miałem wpisać do odpowiednich rubryk w swoim zeznaniu podatkowym. W zeznaniu podatkowym za rok 2014 ująłem ten dochód, na podstawie tych podanych liczb, ale cały czas nie dostałem poprawionego druku PIT-11. Cały czas słyszę wymówki - "mamy kilku pracowników o tym samym nazwisku, księgowość przejęła firma zewnętrzna, itd." Kończy mi się powoli cierpliwość, bo o ile rozliczyłem się prawidłowo, to nie mam dokumentów, na podstawie których to zrobiłem i w razie kontroli z US nie będę mógł poprzeć tego odpowiednimi dokumentami. Co mogę zrobić w takiej sytuacji? Jak uzyska prawidłowo wystawiony PIT-11? Pozdrawiam. WOJO |
|
Data: 2014-08-31 11:39:28 | |
Autor: witek | |
Brak PIT-11 | |
WOJO wrote:
Witam. Dac sobie spokoj. Jak sie rozliczyłeś prawidłowo i składki do US wpłynęły to raczej juz nikt tego nie ruszy. W razie czego trzymaj to co już masz, umowę pity i maile. Wystarczające to wykazania, ze rozliczyłeś się ze wszystkich twoich dochodów, a że US nie dostał pit to sam już sobie ugryzie firmę. |
|