Data: 2014-07-23 04:21:32 | |
Autor: stevep | |
Boukun zamknij im pysk. | |
# - Trafiliśmy w samolot Kijowa, tak powiedzieli nam nasi dowódcy. Myśleliśmy, że zobaczymy ukraińskich pilotów lądujących na spadochronach, a tymczasem natknęliśmy się na zwłoki cywilów - powiedział jeden z prorosyjskich separatystów, z którym rozmawiał wysłannik włoskiego dziennika "Corriere della Sera".
Włoski dziennikarz rozmawiał z separatystą w poniedziałek na stacji Torez, gdzie stał pociąg z ciałami ofiar. - W czwartek po południu nasi dowódcy wydali nam rozkaz, by wsiąść do ciężarówki z dużą ilością broni i amunicji - opowiadał separatysta. - Kilka minut wcześniej, może dziesięć, usłyszeliśmy ogromny wybuch na niebie. "Trafiliśmy właśnie w samolot faszystów z Kijowa"- powiedzieli nam. Polecili nam ostrożność, ponieważ, były informacje, że przynajmniej część załogi wyskoczyła na spadochronach - relacjonował dalej rozmówca włoskiego dziennikarza. "Ujrzałem ciało dziewczynki, która nie miała pięciu lat" - Widać było białe przedmioty wśród chmur. Może mieliśmy walczyć z nimi, żeby ich schwytać - powiedział świadek wydarzeń, który nie ujawnił swego imienia i stopnia. - Razem z moimi żołnierzami szukałem spadochronów na ziemi i na drzewach - kontynuował. - W pewnym momencie zobaczyłem strzępy materiału na polanie. Podniosłem je i ujrzałem ciało dziewczynki, która nie miała pięciu lat. To było straszne - dodał. - Wtedy zrozumiałem, że to był cywilny samolot, a nie wojskowy. I że to byli zabici cywile. Stos otwartych walizek potwierdził to odkrycie. Tyle biednych szczątków, razem z walizkami i bagażami, które nie miały nic wspólnego z wojskiem - zauważył rozmówca włoskiej gazety. "To zbrodnia popełniona przez bandytów posłusznych Kijowowi" Towarzyszący separatyście podczas tego wywiadu inni prorosyjscy bojownicy przedstawili dziennikarzowi jedynie oficjalną wersję: - Oczywiście to nie my zestrzeliliśmy samolot. Nie dysponujemy pociskami, które można wystrzelić tak wysoko. - To zbrodnia popełniona przez bandytów posłusznych Kijowowi - podkreślali inni separatyści, cytowani przez "Corriere della Sera". # Ze srony: http://tnij.org/2n1d4gk -- stevep -- -- - Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2014-07-23 07:14:51 | |
Autor: Mark Woydak | |
Boukun zamknij im pysk. | |
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xjfh56m350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# - Trafiliśmy w samolot Kijowa, tak powiedzieli nam nasi dowódcy. Myśleliśmy, że zobaczymy ukraińskich pilotów lądujących na spadochronach, a tymczasem natknęliśmy się na zwłoki cywilów - powiedział jeden z prorosyjskich separatystów, z którym rozmawiał wysłannik włoskiego dziennika "Corriere della Sera". -- Biedni, naiwni chłopcy z drewnianymi karabinkami. MW |
|
Data: 2014-07-23 09:43:07 | |
Autor: boukun | |
Boukun zamknij im pysk. | |
"Mark Woydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:lqngfp$99r$9news.albasani.net...
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xjfh56m350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl... Biedni na umyśle to jesteście wy, że bajki rozpowszechniacie... boukun |
|
Data: 2014-07-23 09:42:09 | |
Autor: boukun | |
Boukun zamknij im pysk. | |
"stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> schrieb im Newsbeitrag news:op.xjfh56m350oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# - Trafiliśmy w samolot Kijowa, tak powiedzieli nam nasi dowódcy. Myśleliśmy, że zobaczymy ukraińskich pilotów lądujących na spadochronach, a tymczasem natknęliśmy się na zwłoki cywilów - powiedział jeden z prorosyjskich separatystów, z którym rozmawiał wysłannik włoskiego dziennika "Corriere della Sera". Co za prymitywna papka propagandowa syjonistów, w tym wyjątkowoobrzydliwa ze strony polskich syjonistów. Wczoraj w głównym wydaniu wiadomości też puszczali tę szopkę, z rzekomymi wypowiedziami anonimowego separatysty. Czemu to ma służyć, za kogo te kurwy reżimowe mają Polaków? Gdzie jesdt nazwisko i zdjęcie rzekomego separatysty? Jakie to ma znaczenie i wartość dowodową, bez podania trożsamości i bezpośredniego nagrania filmowego rzekomego wywiadu? Żadnej, więc po chuj takie prymitrywne pierdolenie w głównych wiadomościach TV... Bydlaki wstydu nie mają... boukun |
|
Data: 2014-07-23 09:00:42 | |
Autor: Budzik | |
Boukun zamknij im pysk. | |
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...
Co za prymitywna papka propagandowa syjonistów, w tymWyjątkowo zgadzam się. Znaczy nie co do jakości wypowiedzi na poziomie bruku, ale co do zawartości merytorycznej. Rzeczywiscie tego typu anonimowe wypowiedzi mają bardzo ograniczoną wiarygodność. Ale: mamy tez wypowiedz osoby znanej z imienia i nazwiska, mamy wpisy internetowe - to też osób typu boukun nie przekonuje... :) |
|
Data: 2014-07-23 11:08:01 | |
Autor: boukun | |
Boukun zamknij im pysk. | |
"Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> schrieb im Newsbeitrag news:XnsA3736AF275B60budzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ... Nie, bo nie ma takich wpisów od tych osób, bo nie ma takich komentarzy tych osób... boukun |
|
Data: 2014-07-23 10:00:41 | |
Autor: Budzik | |
Boukun zamknij im pysk. | |
Użytkownik boukun boukun@neostrada.pl ...
ROTFLCo za prymitywna papka propagandowa syjonistów, w tymWyjątkowo zgadzam się. Znaczy nie co do jakości wypowiedzi na |
|
Data: 2014-07-23 11:09:08 | |
Autor: Lord Donald | |
Boukun zamknij im pysk. | |
To takie fabrykowanie dowodĂłw, podobno ktoĹ tam byĹ widziaĹ i w tajemnicy powiedziaĹ ale nie wiemy kto, itd..., jakieĹ wpisy na blogach, ale skasowane, w sumie mogli by takĹźe powoĹaÄ siÄ na wypowiedzi na listach dyskusyjnych i twierdziÄ Ĺźe wypowiedzi niektĂłrych tutaj rusofobĂłw to dowody, moĹźe jakiĹ moherowy emeryt uzna to za dowĂłd bo przecieĹź w czymĹ tak wielkim i tajemniczym dla niego internecie siÄ ukazaĹo to musi byÄ prawda, a jak powiedzÄ
coĹ takiego jeszcze w RM lub TV-Trwam to nie zaprzeczana prawda, zaraz za komunikatem w tych ĹwiÄtych mediach USA musi wciskaÄ przycisk nuklearny w odwecie, aby sĹuchacze tych ĹwiÄtych stacji poczuli satysfakcje, niszczÄ
c siedlisko szatana na wschodzie, ktĂłry obaliĹ wĹadzÄ stolicy apostolskiej na Ĺwiecie, liczÄ
na to Ĺźe w razie odwetu Ĺźywcem zostanÄ
wciÄ
gniÄci do nieba.
|
|
Data: 2014-07-23 18:14:16 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Boukun zamknij im pysk. | |
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 09:42:
dzie jesdt nazwisko i zdjęcie rzekomego separatysty? Jakie to ma znaczenie i Teraz udowodnij, że nie jest separatystą. Każdy może być. Mundur jak każdy wie, szczególnie za wschodnią granicą można kupic w każdym sklepie, a broń rozdają po podpisaniu papierka lojalności. :-) -- Pozdrawiam, Marek. |
|
Data: 2014-07-23 18:30:03 | |
Autor: u2 | |
Boukun zamknij im pysk. | |
W dniu 2014-07-23 18:14, Marek Czaplicki pisze:
Mundur jak każdy wie, pierdolisz czeplik:) -- Generał Skalski o żydach w UB : "Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach : "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści". |
|
Data: 2014-07-23 18:33:12 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Boukun zamknij im pysk. | |
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 18:30:
W dniu 2014-07-23 18:14, Marek Czaplicki pisze: Nie chwytasz ironii. Rosja wpakowała się w niezłą kabałę uzbrajając i zachęcając do walki kogo popadnie. Służby u nich musza teraz robić w gacie jak cały świat się będzie dowiadywał od róznistych, słów o mocodawcach.:-) -- Pozdrawiam, Marek. |
|
Data: 2014-07-23 18:42:56 | |
Autor: u2 | |
Boukun zamknij im pysk. | |
W dniu 2014-07-23 18:33, Marek Czaplicki pisze:
Nie chwytasz ironii jaka ironia, ty ciagle sciemniasz czeplik:) -- Generał Skalski o żydach w UB : "Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach : "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści". |
|
Data: 2014-07-23 18:54:12 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Boukun zamknij im pysk. | |
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 18:42:
W dniu 2014-07-23 18:33, Marek Czaplicki pisze: A co byś powiedział teraz na miejscu Putina, jak w tv zachodnich zaczną występować różni ludzie ubrani w różne mundurki i przedstawiający się jako "skruszeni separatyści". Skruszeni oczywiście tym że różni im podobni zestrzelili cywilny samolot. Putin powiedział, że mundury można kupić w każdym sklepie w Rosji? Powiedział. To teraz ma dowód na to że różni mogą zacząć opowiadać światowej opinii publicznej, że i dowolną broń można też nabyć takim samym sposobem. Zacznij myśleć jak agent skoro agentów chcesz łapać. :-) -- Pozdrawiam, Marek. |
|
Data: 2014-07-23 19:01:52 | |
Autor: u2 | |
Boukun zamknij im pysk. | |
W dniu 2014-07-23 18:54, Marek Czaplicki pisze:
jaka ironia, ty ciagle sciemniasz czeplik:)A co byś powiedział teraz na miejscu Putina wiesz czeplik wy kagiebisci tylko stawiacie sie w roli swojego firerka:) -- Generał Skalski o żydach w UB : "Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach : "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści". |
|
Data: 2014-07-23 19:09:37 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Boukun zamknij im pysk. | |
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 19:01:
W dniu 2014-07-23 18:54, Marek Czaplicki pisze: Jak Ci ktoś walnie to nad czym teraz pracują wywiady to zaczniesz go od agentów wyzywać? KGB to nie moja bajka. Niczego się nie nauczyli od CIA. Amerykanie wywalili kupę pieniędzy aby swego czasu wyhodować Osamę bin Ladena. A potem musieli wywalić kupę pieniędzy aby go zneutralizować. Raz uzbrojeni ludzie puszczeni samopas będą się tłukli i z snopowiązałkami jak im ktoś zapłaci. A teraz zagadka. Kto dysponuje większymi pieniędzmi? Amerykanie czy Rosjanie? -- Pozdrawiam, Marek. |
|
Data: 2014-07-23 20:14:33 | |
Autor: u2 | |
Boukun zamknij im pysk. | |
W dniu 2014-07-23 19:09, Marek Czaplicki pisze:
wiesz czeplik wy kagiebisci tylko stawiacie sie w roli swojego firerka:)Jak Ci ktoś walnie to nad czym teraz pracują wywiady to zaczniesz go od agentów stwierdzam fakt, wy kagiebisci jestescie wpatrzeni w swojego firerka czy to puta czy to tussk to malo wazne:) -- Generał Skalski o żydach w UB : "Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach : "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści". |
|
Data: 2014-07-23 20:16:49 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Boukun zamknij im pysk. | |
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 20:14:
W dniu 2014-07-23 19:09, Marek Czaplicki pisze: A ja stwierdzam, że myślenie zostaw mądrzejszym od siebie. Umiesz tylko szczypać po łydkach. :-) -- Pozdrawiam, Marek. |
|
Data: 2014-07-23 20:35:57 | |
Autor: u2 | |
Boukun zamknij im pysk. | |
W dniu 2014-07-23 20:16, Marek Czaplicki pisze:
stwierdzam fakt, wy kagiebisci jestescie wpatrzeni w swojego firerka czyA ja stwierdzam, że myślenie zostaw mądrzejszym od siebie. Umiesz tylko szczypać no widzisz czeplik, ty zostawiasz myslenie "madrzejszym" od ciebie czyli twoim firerkom:) -- Generał Skalski o żydach w UB : "Różański, Żyd, kanalia najgorszego gatunku, razem z Brystigerową, Fejginami, to wszystko (...) nie byli ludzie." prof. PAN Krzysztof Jasiewicz o żydach : "Żydów gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, że są narodem wybranym. Czują się oni upoważnieni do interpretowania wszystkiego, także doktryny katolickiej. Cokolwiek byśmy zrobili, i tak będzie poddane ich krytyce - za mało, że źle, że zbyt mało ofiarnie. W moim najgłębszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Żydami, bo on do niczego nie prowadzi... Ludzi, którzy używają słów 'antysemita', 'antysemicki', należy traktować jak ludzi niegodnych debaty, którzy usiłują niszczyć innych, gdy brakuje argumentów merytorycznych. To oni tworzą mowę nienawiści". |
|
Data: 2014-07-23 21:11:43 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Boukun zamknij im pysk. | |
u2 pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 20:35:
W dniu 2014-07-23 20:16, Marek Czaplicki pisze: Kurczę facet. To Ty języki znasz? Firerek, po jakiemu to i czy przypadkiem nie z wrażego ściągnięte? :-) -- Pozdrawiam, Marek. |
|
Data: 2014-07-24 04:04:19 | |
Autor: stevep | |
Boukun zamknij im pysk. | |
W dniu .07.2014 o 20:14 u2 <u_2@o2.pl> pisze:
W dniu 2014-07-23 19:09, Marek Czaplicki pisze: Eeee, wy kagiebiści wyłącznie w Kaczora. -- stevep -- -- - Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2014-07-24 10:31:01 | |
Autor: Mark Woydak | |
Boukun zamknij im pysk. | |
Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xjhb1hoy50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl... W dniu .07.2014 o 20:14 u2 <u_2@o2.pl> pisze: W dniu 2014-07-23 19:09, Marek Czaplicki pisze: Eeee, wy kagiebiści wyłącznie w Kaczora. -- Towarzystwo sliczne. Komuch na komuchu a udają prawicę. Jednemu we łbie syjoniści, innemu wóda mózg zrestetowała i co sie przebudzi wysyła jakies durnoty na psp i scp. Inny zmienia ksywkę i wspiera tych idiotów. Niezłe zgromadzenie pisowskich przygłupów. MW |
|
Data: 2014-07-24 03:20:38 | |
Autor: leming.show | |
Boukun zamknij im pysk. | |
użytkownik Marek Czaplicki napisał:
Nie chwytasz ironii. Rosja wpakowala sie w niezla kabale uzbrajajac i zacajac do walki kogo popadnie. Nu, jak to? Kaczok, Denat Lusk, Michnik i cala UE mogli nawolywac ukraincow do europy, a Putin nie moze nawolywac rosjan do przylaczenia do rosji? Panie jak to tak? Nie chwytam twojej logiki. Nu i skad majdanowcy mieli bron? |
|
Data: 2014-07-24 03:26:42 | |
Autor: leming.show | |
Boukun zamknij im pysk. | |
A skoro USA majo dowody na zestrzelenie samolotu mależia erlajns, moze i majo dowody ten pierwszy samolot, co zmienial kierunek lotu? Moze cza ich zapytac.
Nu i dlaczego jak dorwo Stockingera to on dostanie zawiasy, a jak innego przecietnego goja, to on placi jak za siedmiu? |
|
Data: 2014-07-25 03:45:00 | |
Autor: stevep | |
Boukun zamknij im pysk. | |
W dniu .07.2014 o 12:20 <leming.show@gmail.com> pisze:
użytkownik Marek Czaplicki napisał: Przywoływać przy pomocy kałachów, czołgów i Buków? -- stevep -- -- - Używam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/ |
|
Data: 2014-07-23 20:07:15 | |
Autor: boukun | |
Boukun zamknij im pysk. | |
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqon0o$1hm$2node2.news.atman.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 09:42: Zacznijmy od tego, że nie ma dowodu żadnego, że taki wywiad jakiś separatysta udzielił. To zwykła szopka i teatrzyk dla właśnie tępego motłochu. Aż mi jest wstyd za ciebie.... boukun |
|
Data: 2014-07-23 20:21:04 | |
Autor: Marek Czaplicki | |
Boukun zamknij im pysk. | |
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 20:07:
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości A po kiego grzyba do występowania w tv szczególnie zachodniej jakiekolwiek dowody? Wystarczy, że jakiś zachodni wywiad podstawi faceta, który przyzna że był po stronie separatystów i oni zestrzelili samolot sprzętem dostarczonym przez Rosjan. Dowody w tv? One mogą być przed sądem. W tv liczy się sensacja, a tej może być teraz aż nadto. Czy sądzisz, że Rosja ma aż tak wielu tak wiernych przyjaciół na świecie jak Ty, że będą coś skamleć o dowodach jak w tv będzie się wypowiadała skóra i kości, krew z krwi i insze duperele? :-) -- Pozdrawiam, Marek. |
|
Data: 2014-07-23 21:57:39 | |
Autor: boukun | |
Boukun zamknij im pysk. | |
Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:lqouei$9gn$1node2.news.atman.pl...
boukun pisze na pl.soc.polityka w dniu środa, 23 lipca 2014 20:07: No właśnie, a już w Polskiej to zupełnie nie potrzebne są żadne dowody... Propaganda prymitywna gorsza jak za Urbana... Jeszcze trochę Mareczku, i będziesz na mojej liście uczciwych... boukun |
|