Data: 2018-01-10 21:06:01 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Bezpiecznik? :-) | |
http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685
A co to za maszyna? Nie napisali. Robert |
|
Data: 2018-01-10 21:13:48 | |
Autor: Czarek | |
Bezpiecznik? :-) | |
W dniu 10.01.2018 o 21:06, Robert Wańkowski pisze: http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685 A co to za maszyna? Nie napisali.http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,22880541,awaryjne-ladowanie-na-okeciu-maszyna-lot-u-ladowala-bez-podwozia.html -- Czarek |
|
Data: 2018-01-10 21:15:39 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Bezpiecznik? :-) | |
W dniu 10-01-18 o 21:06, Robert Wańkowski pisze:
http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685 Bombardier Dash Q400. Na stronach jest nawet numer rejestracyjny. |
|
Data: 2018-01-10 21:43:53 | |
Autor: Robert Wańkowski | |
Bezpiecznik? :-) | |
W dniu 2018-01-10 o 21:15, Robert Tomasik pisze:
Bombardier Dash Q400To jakiś jego słaby punkt? https://en.wikipedia.org/wiki/Dash_8_landing_gear_incidents Robert |
|
Data: 2018-01-10 21:57:58 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Bezpiecznik? :-) | |
W dniu 10-01-18 o 21:43, Robert Wańkowski pisze:
W dniu 2018-01-10 o 21:15, Robert Tomasik pisze: Najwyraźniej. Ale aż dziwne, że coś koło tego nie kombinują, bo faktycznie to trochę dziwnie wygląda. |
|
Data: 2018-01-11 15:31:30 | |
Autor: J.F. | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a567e5a$0$659$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 10-01-18 o 21:43, Robert Wańkowski pisze: W dniu 2018-01-10 o 21:15, Robert Tomasik pisze: Najwyraźniej. Ale aż dziwne, że coś koło tego nie kombinują, bo Moze nie bardzo wiadomo co robic ... no bo wszystko dobrze zrobione :-) Lista jest troche za dluga, ale chyba nie tak bardzo jak na 1000+ latajacych samolotow. W dodatku kilka pozycji mozna z listy skreslic, bo z innych powodow. Chyba ze lista niepelna - trzy wypadki LOT to ktos rozpedem wpisal, wczesniej tez byly ? Czy wczesniej nie bylo ... to sugeruje jakies klopoty z serwisem ? J. |
|
Data: 2018-01-12 16:35:46 | |
Autor: tck | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5a577543$0$15206$65785112news.neostrada.pl... Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a567e5a$0$659$65785112@news.neostrada.pl... w rmf słyszałem, że znaleźli uszkodzony sworzeń, ale teraz mają badać czy uszkodzenie było wcześniej czy powstało podczas lądowania -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2018-01-13 23:41:18 | |
Autor: PiteR | |
Bezpiecznik? :-) | |
tck pisze tak:
w rmf słyszałem, że znaleźli uszkodzony sworzeń, ale teraz mają Czy mi się wydaje czy jakaś cisza medialna padła na ten incydent? -- Piotrek Let me see your war face. |
|
Data: 2018-01-14 22:34:32 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Bezpiecznik? :-) | |
W dniu 14-01-18 o 00:41, PiteR pisze:
tck pisze tak: No bo o czym tu gadać? Popsuł się element samolotu. Reszta zadziałała prawidłowo. |
|
Data: 2018-01-15 19:28:54 | |
Autor: J.F. | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA869F0F8D17BDPanElektronik@localhost.net...
tck pisze tak: w rmf słyszałem, że znaleźli uszkodzony sworzeń, ale teraz mają Czy mi się wydaje czy jakaś cisza medialna padła na ten incydent? trupow nie bylo, to o czym tu mowic :-) Prawde zna pewnie PKBWL, a moze jeszcze nie zna, moze sie domysla, ale woli w spokoju sprawdzic wszystko ... wstepny raport za pol roku, koncowy za 5 lat :-( Poza tym komisja obraduje obradami, to nie mozna powiedziec czegos, czego komisja nie zatwierdzila :-) J. |
|
Data: 2018-01-15 20:57:00 | |
Autor: PiteR | |
Bezpiecznik? :-) | |
J.F. pisze tak:
Czy mi się wydaje czy jakaś cisza medialna padła na ten incydent? Gdyby pani Jadzia z firmy sprzątającej nie rzuciła skórki od banana mogło być nieciekawie. Prawde zna pewnie PKBWL, a moze jeszcze nie zna, moze sie domysla, Faktem jest, że zarył w pas. W nocy było info na onecie rano się zmyło. A potem ta parodia, że Lufthansa też miewa awarie a na końcu, że nie miewa ;) -- Piotrek Let me see your war face. |
|
Data: 2018-01-17 13:39:51 | |
Autor: J.F. | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:XnsA86BD51D6B14CPanElektronik@localhost.net...
J.F. pisze tak: Czy mi się wydaje czy jakaś cisza medialna padła na ten incydent? Prawde zna pewnie PKBWL, a moze jeszcze nie zna, moze sie domysla, Faktem jest, że zarył w pas. W nocy było info na onecie rano się zmyło. Pierwotny link z watku ciagle dziala http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685 A teraz - samolot schowany, komisja "bada przyczyny", to o czym tu pisac :-) J. |
|
Data: 2018-01-17 16:20:27 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
Bezpiecznik? :-) | |
Pan J.F. napisał:
A teraz - samolot schowany, komisja "bada przyczyny", to o czym Czy ja dobrze kojarzę, że i w tej komisji ostatnimi czasy zaszły daleko idące zmiany personalne? Wprawdzie została ona zasilona w wybitnych fachowców, ale są to specjaliści od jednego tylko typu samolotu i od jednego rodzaju zama^H^H^H^Hwypadków. Będzie miał kto zbadać taką drobnostkę? -- Jarek |
|
Data: 2018-01-17 17:02:22 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Bezpiecznik? :-) | |
W dniu 17-01-18 o 16:20, Jarosław Sokołowski pisze:
Pan J.F. napisał:To chyba nie ta sama komisja bada. |
|
Data: 2018-01-17 17:19:09 | |
Autor: Jarosław Sokołowski | |
Bezpiecznik? :-) | |
Pan Robert Tomasik napisał:
A teraz - samolot schowany, komisja "bada przyczyny", to o czym Tu by bardziej pasowała liczba mnoga. W szczególnych przypadkach jedna komisja nie wystarczy, by Dojść Do Prawdy. Ale ta jedna (do ogólnych przypadków) też już w jakimś stopniu została odzyskana. -- Jarek |
|
Data: 2018-01-18 11:47:04 | |
Autor: J.F. | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "Robert Tomasik" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5a5f7394$0$657$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 17-01-18 o 16:20, Jarosław Sokołowski pisze: Pan J.F. napisał: Tak w ogole to mamy dwie - PKBWL i KBWLLP - Lotnictwa Panstwowego. Tutka podlega pod KBWLLP, a eurolot ... tylko pod PKBWL, choc przeciez LOT panstwowy :-) Przy czym KBWLLP to minister powoluje w razie potrzeby, wiec duzo ich bylo, a chyba kilka obecnie jest - zakladajac, ze komisja od roku do kilku lat trwa zanim sprawe zamknie. W samym PKBWL tez chyba powoluja jakis komitet/podkomisje do jednego przypadku, bo trudno, zeby wszyscy sie zajmowali kazdym glupstwem. Ludzie akurat sie mieszaja, bo taki np Klich byl szefem PKBWL i przewodniczacym KBWLLP "Smolensk 1" :-) J. |
|
Data: 2018-02-09 06:59:53 | |
Autor: Bruno | |
Bezpiecznik? :-) | |
W dniu środa, 10 stycznia 2018 21:05:59 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał:
http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685 Pojawił się wstępny raport: http://mib.gov.pl/files/0/1798280/67.pdf -- Bruno |
|
Data: 2018-02-09 19:31:08 | |
Autor: tck | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:ace93b01-a2e2-44db-8d17-390412ce904cgooglegroups.com... W dniu środa, 10 stycznia 2018 21:05:59 UTC+1 użytkownik Robert Wańkowski napisał: http://fakty.interia.pl/polska/news-awaryjne-ladowanie-na-warszawskim-lotnisku-im-chopina,nId,2506685 Pojawił się wstępny raport: http://mib.gov.pl/files/0/1798280/67.pdf no i już wiadomo dlaczego pozostałe zostały uziemione i poszły na serwis... -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|
Data: 2018-02-11 15:39:28 | |
Autor: J.F. | |
Bezpiecznik? :-) | |
Dnia Fri, 9 Feb 2018 19:31:08 +0100, tck napisał(a):
Użytkownik "Bruno" <brunoj@interia.pl> napisał w wiadomości news:ace93b01-a2e2-44db-8d17-390412ce904cgooglegroups.com... Ale jakos niewiele zrozumialem. Producent pisal o "zwiekszonych luzach", a na zdjeciach widac urwany sworzen ... i urwany element 140 ?. Jedno z drugim sie wiaze ? Czy to raczej skutek tego uderzenia podczas holowania ? Po tym uderzeniu mechanik dokonal sprawdzenia podwozia, musialby chyba zauwazyc znaczace uszkodzenia sworznia ? biuletyn producent wydal 22 wrzesnia. Naprawa byla oficjalnie nie zatwierdzona. Zatwierdzono w Kanadzie 15 stycznia ... akurat w dniu wypadku. I w pozostaly 9 samolotach element "nie spelnialy warunkow technicznych" ? Wczesniej tego nie zauwazono, czy doszedl jakis dodatkowy pomiar ? Przeciez one mialy juz troche lat. P.S. dyrektywa byla z 10 stycznia czy z 15 ... na skutek naszego wypadku ? http://avherald.com/h?article=4b377c21 J. |
|
Data: 2018-02-12 11:53:49 | |
Autor: tck | |
Bezpiecznik? :-) | |
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1nu1uuls1k138$.t469qur0ce2p$.dlg40tude.net... Dnia Fri, 9 Feb 2018 19:31:08 +0100, tck napisał(a): napisali, że mogą występować luzy, luzy powodują uszkodzenia uszczelnień i pojawienie się korozji- a wiadome jest, że jak coś nie spasowane to przy przeciążeniach może 'stukać' co powoduje udar i większe prawdopodobieństwo uszkodzenia. A czy to uderzenie podczas holowania miało jakiś wpływ- jeśli pojawiło się wcześniej pęknięcie to będzie to widać. -- pozdr Tomasz tck(at)top.net.pl |
|