Banki z wpłatomatami

Data: 2011-06-03 20:12:13
Autor: Grzexs
Banki z wpłatomatami
Kiedyś słyszałem, że takie maszyny posiada PKO BP - jeśli tak, to czy taka
maszyna przyjmie wpłatę na konto Inteligo?

Tak, ale na zasadzie depozytu kopertowego. Najpierw musisz pobrać kopertę (zwykle w bankomatach nie ma, choć powinny być, a więc musisz udać się do oddziału, a jak już tam się udasz, to przecież możesz wpłacić). Potem musisz wypełnić ze 12 rubryk na kopercie, w tym 2 razy wpisać nr konta (nr konta posiadacza i nr konta, na który wpłacasz). Można próbować "na zapas", ale datę wpłaty i tak musisz wpisać w dniu wpłaty. Potem ładujesz kasę do koperty (max. 1 cm grubości) i szukasz bankomatu który ma funkcję depozytową.

Uff.

Ale wpłacić na konto w Inteligo się daje i nic to nie kosztuje, pod warunkiem, że masz konto w iPKO i kartę do niego!!! Po prostu wskazujesz inne konto do wpłaty. Wielokrotnie tak robiłem i zero problemów, ale na zaksięgowanie kasy mają bodajże 4 dni robocze. Nie zdarzyły mi się też żadne przekłamania w kwotach wpłaty. Niestety - karta Inteligo po włożeniu do bankomatu PKOBP nie powoduje nawet wyświetlenia się opcji umożliwiających złożenie depozytu.

I ciekawostka - kopertę można pobrać wpisując dowolny PIN.

--
Grzexs

Banki z wpłatomatami