Banki z wp³atomatami

Data: 2011-06-03 10:36:23
Autor:
Banki z wp³atomatami
Druga czê¶æ pytania, czy który¶ z wymienionych NIE WYMAGA posiadania karty do
konta by z niego skorzystaæ albo posiada pakiet, który umo¿liwia bezwarunkowe
lub warunkiem tym jest wp³ata przez wp³atomat jakiej¶ kwoty do kilku tysiêcy,
by bezp³atnie mieæ konto+karta+przelewy przez internet:

- Lukas Bank /op³ata za kartê z której zwalniaj± tylko zakupy kart±?/
- mBank /odpada, bo od sierpnia za kartê 2 z³ i wp³ata tego nie niweluje/

A jak z reszt±:

- MultiBank
- ING (bardzo du¿o wp³atomatów)
- Polbank EFG (chyba ka¿dy bankomat ma funkcjê wp³atomatu)
- Eurobank (chyba pierwsi mieli wp³atomaty w PL)
- Nordea
- Allianz
- Alior
- Citibank
- PKO
- Pekao Sa

Data: 2011-06-03 15:33:30
Autor: BartekK
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 12:36, kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Druga część pytania, czy któryś z wymienionych NIE WYMAGA posiadania karty do
konta by z niego skorzystać albo posiada pakiet, który umożliwia bezwarunkowe
lub warunkiem tym jest wpłata przez wpłatomat jakiejś kwoty do kilku tysięcy,
by bezpłatnie mieć konto+karta+przelewy przez internet:

- Lukas Bank /opłata za kartę z której zwalniają tylko zakupy kartą?/
W lukasie wpłata jest możliwa w wpłatomacie bez użycia karty, można wpisywać nr rachunku "z palca" (upierdliwe) ale się da, tak samo można się posłużyć "blankietem wpłaty" (jak się ma u nich np kredyt i 'książeczkę spłat') na którym jest kod paskowy, czytnik z czerwoną kreską sczytuje ten kod i już wie komu gdzie i jak zaksięgować.

Ale od strony formalnej - obowiązku posiadania karty (mimo że nie musisz jej użyc) to nie wiem.

Data: 2011-06-03 14:06:29
Autor:
Banki z wp³atomatami
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisa³(a):
W lukasie wpÅ&#65533;ata jest możliwa w wpÅ&#65533;atomacie bez użycia karty, można wpisywaÄ&#65533; nr rachunku "z palca" (upierdliwe) ale siÄ&#65533; da

Czy robi³e¶ to i jeste¶ tego pewny? W demie da siê tak sp³aciæ kredyt,
natomiast nie da siê wpisaæ rachunku przy wp³acie na konto. W li¶cie od Lukasa
dosta³em odpowied¼, ¿e jest to spowodowane konieczno¶ci± identyfikacji osoby
robi±cej wp³atê. Mo¿e co¶ zmienili?

Data: 2011-06-04 11:07:55
Autor: BartekK
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 16:06, kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
W lukasie wpĹ&#65533;ata jest moĹźliwa w wpĹ&#65533;atomacie bez uĹźycia karty, moĹźna
wpisywaÄ&#65533; nr rachunku "z palca" (upierdliwe) ale siÄ&#65533; da

Czy robiłeś to i jesteś tego pewny? W demie da się tak spłacić kredyt,
natomiast nie da się wpisać rachunku przy wpłacie na konto. W liście od Lukasa
dostałem odpowiedź, że jest to spowodowane koniecznością identyfikacji osoby
robiącej wpłatę. Może coś zmienili?
Być może wprowadzili jakąś blokadę/upadate. Instalowałem te maszyny i w momencie instalacji testowałem właśnie takimi wpłatami. Byćmoże później jakieś update wyszło, zdalnie wrzucone, które to wyłączyło.

--
| Bartłomiej Kuźniewski

Banki z wp³atomatami