Banki z wpłatomatami

Data: 2011-06-03 06:15:28
Autor:
Banki z wpłatomatami
Jakie banki w Polsce posiadaj± maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
które ja znam:

- Lukas Bank
- mBank
- MultiBank

Kiedy¶ słyszałem, że takie maszyny posiada PKO BP - je¶li tak, to czy taka
maszyna przyjmie wpłatę na konto Inteligo?

Data: 2011-06-03 00:17:35
Autor: luc
Banki z wpłatomatami
On 3 Cze, 08:15, " " <kredycik-i-...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
Jakie banki w Polsce posiadają maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
ktĂłre ja znam:

Nordea

pzdrwm
luc

http://â– .tk - co mi w uchu siedzi...

Data: 2011-06-03 08:23:10
Autor: Kamil Jońca
Banki z wpłatomatami
" " <kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl> writes:

[...]

Kiedy¶ słyszałem, że takie maszyny posiada PKO BP - je¶li tak, to czy taka
maszyna przyjmie wpłatę na konto Inteligo?

O ile nic się nie zmieniło to nie. Ale dobrze, że przypomniałe¶. Chyba
jednak trzeba będzie to "0" założyć :)

KJ

Keyboard error press F1 continue

Data: 2011-06-03 08:53:33
Autor: neoniusz
Banki z wpłatomatami
W dniu 11-06-03 08:15, kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Jakie banki w Polsce posiadaj± maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
które ja znam:

Alior

Data: 2011-06-04 02:21:48
Autor: animka
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 08:53, neoniusz pisze:
W dniu 11-06-03 08:15, kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
Jakie banki w Polsce posiadaj± maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
które ja znam:

Alior

W zasadzie jakby ich nie było, bo w oddziałach banków nie ma. S± tylko w jakich¶ Złotych Tarasach na piętrze, a tam można sobie nogi połamać i czas stracić jak komu¶ pilno.
Najlepiej wpłacić w kasie Aliora, bo mniejszy kłopot. Tych banków jest pełno, ale bez wpłatomatów.

--
animka

Data: 2011-06-03 10:36:23
Autor:
Banki z wpłatomatami
Druga czę¶ć pytania, czy który¶ z wymienionych NIE WYMAGA posiadania karty do
konta by z niego skorzystać albo posiada pakiet, który umożliwia bezwarunkowe
lub warunkiem tym jest wpłata przez wpłatomat jakiej¶ kwoty do kilku tysięcy,
by bezpłatnie mieć konto+karta+przelewy przez internet:

- Lukas Bank /opłata za kartę z której zwalniaj± tylko zakupy kart±?/
- mBank /odpada, bo od sierpnia za kartę 2 zł i wpłata tego nie niweluje/

A jak z reszt±:

- MultiBank
- ING (bardzo dużo wpłatomatów)
- Polbank EFG (chyba każdy bankomat ma funkcję wpłatomatu)
- Eurobank (chyba pierwsi mieli wpłatomaty w PL)
- Nordea
- Allianz
- Alior
- Citibank
- PKO
- Pekao Sa

Data: 2011-06-03 15:33:30
Autor: BartekK
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 12:36, kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
Druga część pytania, czy któryś z wymienionych NIE WYMAGA posiadania karty do
konta by z niego skorzystać albo posiada pakiet, który umożliwia bezwarunkowe
lub warunkiem tym jest wpłata przez wpłatomat jakiejś kwoty do kilku tysięcy,
by bezpłatnie mieć konto+karta+przelewy przez internet:

- Lukas Bank /opłata za kartę z której zwalniają tylko zakupy kartą?/
W lukasie wpłata jest możliwa w wpłatomacie bez użycia karty, można wpisywać nr rachunku "z palca" (upierdliwe) ale się da, tak samo można się posłużyć "blankietem wpłaty" (jak się ma u nich np kredyt i 'książeczkę spłat') na którym jest kod paskowy, czytnik z czerwoną kreską sczytuje ten kod i już wie komu gdzie i jak zaksięgować.

Ale od strony formalnej - obowiÄ…zku posiadania karty (mimo ĹĽe nie musisz jej uĹĽyc) to nie wiem.

Data: 2011-06-03 14:06:29
Autor:
Banki z wpłatomatami
BartekK <sibi@NOSPAMdrut.org> napisał(a):
W lukasie wpĹ&#65533;ata jest moĹĽliwa w wpĹ&#65533;atomacie bez uĹĽycia karty, moĹĽna wpisywaÄ&#65533; nr rachunku "z palca" (upierdliwe) ale siÄ&#65533; da

Czy robiłe¶ to i jeste¶ tego pewny? W demie da się tak spłacić kredyt,
natomiast nie da się wpisać rachunku przy wpłacie na konto. W li¶cie od Lukasa
dostałem odpowiedĽ, że jest to spowodowane konieczno¶ci± identyfikacji osoby
robi±cej wpłatę. Może co¶ zmienili?

Data: 2011-06-04 11:07:55
Autor: BartekK
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 16:06, kredycik-i-wio@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
W lukasie wpĹ&#65533;ata jest moĹźliwa w wpĹ&#65533;atomacie bez uĹźycia karty, moĹźna
wpisywaÄ&#65533; nr rachunku "z palca" (upierdliwe) ale siÄ&#65533; da

Czy robiłeś to i jesteś tego pewny? W demie da się tak spłacić kredyt,
natomiast nie da się wpisać rachunku przy wpłacie na konto. W liście od Lukasa
dostałem odpowiedź, że jest to spowodowane koniecznością identyfikacji osoby
robiącej wpłatę. Może coś zmienili?
Być może wprowadzili jakąś blokadę/upadate. Instalowałem te maszyny i w momencie instalacji testowałem właśnie takimi wpłatami. Byćmoże później jakieś update wyszło, zdalnie wrzucone, które to wyłączyło.

Data: 2011-06-03 10:45:15
Autor: Jarek Andrzejewski
Banki z wpłatomatami
On Fri, 3 Jun 2011 06:15:28 +0000 (UTC), " "
<kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

Jakie banki w Polsce posiadaj± maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,

Eurobank
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski

Data: 2011-06-03 10:53:35
Autor: BartekK
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 08:15, kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl pisze:
[...]

(podsumowujÄ…c chyba):
[...]
- PKO ma depozyt kopertowy w niektĂłrych bankomatach
- Pekao Sa również w niektórych (głównie przy placówkach banku, a i tak rzadko to działa) ma aktywny depozyt kopertowy

z tym że przy depozycie kopertowym długo czekasz na zaksięgowanie, bo działa to jak "wrzutnia" - nim fizycznie ktoś twojej koperty nie otworzy i nie zaksięguje, to czekasz...

Data: 2011-06-03 10:54:54
Autor: BartekK
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 10:53, BartekK pisze:
[...]

A dodam jeszcze, że pojedyńcze wpłatomaty (lub bankomaty z wpłatomatem) miewają banki spółdzielcze, np BS Prudnik, albo któreś KBS (krakowski bank spoldzielczy, nie mój teren to nie wiem)

Data: 2011-06-03 11:34:52
Autor: Borys Pogoreło
Banki z wpłatomatami
Dnia Fri, 03 Jun 2011 10:54:54 +0200, BartekK napisał(a):

A dodam jeszcze, że pojedyńcze wpłatomaty (lub bankomaty z wpłatomatem) miewaj± banki spółdzielcze, np BS Prudnik, albo które¶ KBS (krakowski bank spoldzielczy, nie mój teren to nie wiem)

 Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

 Ciekawe czy można co¶ wygrać za wpłatę 50zł ;-)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-03 09:40:33
Autor:
Banki z wpłatomatami
Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
 Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

A można wiedzieć, gdzie? Trzeba wypróbować ;-) --

Data: 2011-06-03 12:26:23
Autor: Jarek Andrzejewski
Banki z wpłatomatami
On Fri, 3 Jun 2011 09:40:33 +0000 (UTC), " "
<assembea@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

Borys Pogoreło <borys@pl.edu.leszno> napisał(a):
 Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

A można wiedzieć, gdzie? Trzeba wypróbować ;-)

W galeriach handlowych maj±. Na pewno w Łódzkiej i Mokotów.

Data: 2011-06-03 12:58:07
Autor: Borys Pogoreło
Banki z wpłatomatami
Dnia Fri, 3 Jun 2011 09:40:33 +0000 (UTC), assembea@NOSPAM.gazeta.pl
napisał(a):

 Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

A można wiedzieć, gdzie? Trzeba wypróbować ;-)

 Wrocław, Galeria Dominikańska.
 Ja jako¶ nie miałem odwagi ;)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-03 13:06:00
Autor: Q
Banki z wpłatomatami
Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

Ciekawe czy można co¶ wygrać za wpłatę 50zł ;-)

Zemsta "za mBank"?
:)

Data: 2011-06-03 16:18:49
Autor: Wojciech Nawara
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 11:34, Borys Pogoreło pisze:

[...]

Działa błyskawicznie. Aktualnie umowa wył±cznie z Alior Bankiem.

Data: 2011-06-03 09:50:10
Autor: MK
Banki z wpłatomatami
On 3 Cze, 16:18, Wojciech Nawara <use...@nawara.info> wrote:

Działa błyskawicznie. Aktualnie umowa wył±cznie z Alior Bankiem.

Eeee... mozna wplacic majac np. karte Citi.

MK

Data: 2011-06-03 19:01:42
Autor: Wojciech Nawara
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 18:50, MK pisze:
On 3 Cze, 16:18, Wojciech Nawara<use...@nawara.info>  wrote:

Działa błyskawicznie. Aktualnie umowa wył±cznie z Alior Bankiem.

Eeee... mozna wplacic majac np. karte Citi.

To jaka¶ nowo¶ć? Pamiętam sprzed paru miesięcy, że tylko Alior.

WN

Data: 2011-06-03 18:53:29
Autor: Borys Pogoreło
Banki z wpłatomatami
Dnia Fri, 03 Jun 2011 16:18:49 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

  Widziałem też wpłatomat Euronetu. Ale nie testowałem.

Działa błyskawicznie. Aktualnie umowa wył±cznie z Alior Bankiem.

 Tzn. wpłacisz tylko do Aliora czy na dowolne konto, ale dodatkowo zostanie
¶ci±gnięty koszt przelewu i/lub prowizja Euronetu?

 Bo na swojej stronie Euronet co¶ się nie przyznaje do tego sprzętu.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-03 19:03:54
Autor: Wojciech Nawara
Banki z wpłatomatami
W dniu 2011-06-03 18:53, Borys Pogoreło pisze:
[...]

AFAIK wpłacisz tylko do Aliora. A precyzyjniej - tylko do banku, który podpisał umowę z Euronetem na obsługę swoich klientów we wpłatomatach Euronetu.

Data: 2011-06-03 21:19:06
Autor: Borys Pogoreło
Banki z wpłatomatami
Dnia Fri, 03 Jun 2011 19:03:54 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

AFAIK wpłacisz tylko do Aliora. A precyzyjniej - tylko do banku, który podpisał umowę z Euronetem na obsługę swoich klientów we wpłatomatach Euronetu.

 A to dziwne trochę - stawiać w centrach handlowych wpłatomat obsługuj±cy
tylko jeden bank. Mogliby się dogadać BlueCashem lub kim¶ podobnym.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2011-06-03 11:06:49
Autor: Jacek Osiecki
Banki z wpłatomatami
Dnia Fri, 3 Jun 2011 06:15:28 +0000 (UTC),   napisał(a):
[...]

Alior (wpłatomaty euronetu), zdaje się że polbank.
Nie wiem jak z ich awaryjno¶ci±, ale chyba żaden bank nie ma tak awaryjnych
jak mBank (działaj±cy wpłatomat to prawdziwe zjawisko)...

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2011-06-03 13:42:00
Autor: zly
Banki z wpłatomatami
Dnia Fri, 3 Jun 2011 06:15:28 +0000 (UTC), kredycik-i-wio@WYTNIJ.gazeta.pl
napisał(a):

Jakie banki w Polsce posiadaj± maszyny depozytowe, wpłatomaty, poza tymi,
które ja znam:

Eurobank
--
marcin

Data: 2011-06-03 20:12:13
Autor: Grzexs
Banki z wpłatomatami
Kiedy¶ słyszałem, że takie maszyny posiada PKO BP - je¶li tak, to czy taka
maszyna przyjmie wpłatę na konto Inteligo?

Tak, ale na zasadzie depozytu kopertowego. Najpierw musisz pobrać kopertę (zwykle w bankomatach nie ma, choć powinny być, a więc musisz udać się do oddziału, a jak już tam się udasz, to przecież możesz wpłacić). Potem musisz wypełnić ze 12 rubryk na kopercie, w tym 2 razy wpisać nr konta (nr konta posiadacza i nr konta, na który wpłacasz). Można próbować "na zapas", ale datę wpłaty i tak musisz wpisać w dniu wpłaty. Potem ładujesz kasę do koperty (max. 1 cm grubo¶ci) i szukasz bankomatu który ma funkcję depozytow±.

Uff.

Ale wpłacić na konto w Inteligo się daje i nic to nie kosztuje, pod warunkiem, że masz konto w iPKO i kartę do niego!!! Po prostu wskazujesz inne konto do wpłaty. Wielokrotnie tak robiłem i zero problemów, ale na zaksięgowanie kasy maj± bodajże 4 dni robocze. Nie zdarzyły mi się też żadne przekłamania w kwotach wpłaty. Niestety - karta Inteligo po włożeniu do bankomatu PKOBP nie powoduje nawet wy¶wietlenia się opcji umożliwiaj±cych złożenie depozytu.

I ciekawostka - kopertę można pobrać wpisuj±c dowolny PIN.

--
Grzexs

Data: 2011-06-04 02:22:18
Autor: animka
[...]