Data: 2016-09-15 15:19:49 | |
Autor: ddddddddd | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
W dniu 15.09.2016 o 14:43, quent75@gmail.com pisze:
Nie wydaje się Wam dziwne, że bagażniki dachowe montowane są odwrotnie niż powinny? to z samochodami też spieprzyli sprawę, bo przód ostry, a tył obcięty :) -- Pozdrawiam Łukasz |
|
Data: 2016-09-15 06:26:57 | |
Autor: quent75 | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
Ja bym tu analogii nie szukał. Inne względy mogą przemawiać za kaształtem aut... A bagażnik łatwo można zamontować inaczej
|
|
Data: 2016-09-15 22:29:15 | |
Autor: Adam | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
W dniu 2016-09-15 o 15:19, ddddddddd pisze:
W dniu 15.09.2016 o 14:43, quent75@gmail.com pisze: Ale były auta "jeżdżące do tyłu" ;) Coś mi świta jakieś maleństwo podobne do BMW Isetty i trochę większe, już z czasów Skody 102. -- Pozdrawiam. Adam |
|
Data: 2016-09-16 10:29:23 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
On 2016-09-15 22:29, Adam wrote:
Ale były auta "jeżdżące do tyłu" ;) Ogolnie to chyba sporo "bubble cars" tak mialo, bo byly inspirowane konstrukcjami lotniczymi albo poniekad mialy wprost taka proweniencje, np. produkowane byly przez Messerschmitta albo Heinkla, np. KR200 ktory zagral w filmie "Brazil" http://www.conceptcarz.com/images/Messerschmitt/55-Messerschmitt-KR200-DV-08_HHC_01.jpg Cos takiego reprezentowala tez Multipla rocznik 1965 :) https://c1.staticflickr.com/3/2930/13961940022_75e58dc0f3_b.jpg -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2016-09-16 13:41:50 | |
Autor: J.F. | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nrgaha$sb9$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2016-09-15 22:29, Adam wrote: Ale były auta "jeżdżące do tyłu" ;) Ogolnie to chyba sporo "bubble cars" tak mialo, bo byly inspirowane Cos takiego reprezentowala tez Multipla rocznik 1965 :) Ale wezcie pod uwage, ze taki tyl byl czyms w miare typowym. Wezmy np 2CV, VW Garbus, https://en.wikipedia.org/wiki/Opel_Kapit%C3%A4n J. |
|
Data: 2016-09-16 15:45:02 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
On 2016-09-16 13:41, J.F. wrote:
Ale wezcie pod uwage, ze taki tyl byl czyms w miare typowym. No raczej nie jest to cos podobnego do ksztaltu kropli wody. -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2016-09-16 15:49:54 | |
Autor: J.F. | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nrgt13$ikm$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2016-09-16 13:41, J.F. wrote: Ale wezcie pod uwage, ze taki tyl byl czyms w miare typowym. No raczej nie jest to cos podobnego do ksztaltu kropli wody. Ale "ostry" czy jak kto woli "aerodynamiczny" tyl ma. J. |
|
Data: 2016-09-16 16:53:39 | |
Autor: elmer radi radisson | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
On 2016-09-16 15:49, J.F. wrote:
Ale "ostry" czy jak kto woli "aerodynamiczny" tyl ma. Wyraznie byla mowa o czyms innym ;) -- memento lorem ipsum |
|
Data: 2016-09-16 19:09:37 | |
Autor: J.F. | |
Bagażnik dachowy a aerodynamika | |
Użytkownik "elmer radi radisson" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nrh11o$n77$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
On 2016-09-16 15:49, J.F. wrote: Ale "ostry" czy jak kto woli "aerodynamiczny" tyl ma.Wyraznie byla mowa o czyms innym ;) No nie, byla wlasnie mowa o tym, ze tyl powinien byc "ostry". J. |
|