Data: 2014-12-10 03:14:10 | |
Autor: msawic | |
BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie! | |
Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP.
Napisałem reklamację mailem. Na drugi dzień otrzymałem SMS: "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK." Tydzień później zapytałem, kiedy ta premia wpłynie na konto. "W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące zwrotu premii zapraszam do kontaktu telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. " W końcu odwiedziłem odddział, zadzwoniłem na infolinię i po kilkunastu minutach oczekiwania dowiedziałem się, że transakcja zaksiękowana 1go dnia miesiąca, była wykonana w poprzednim, a liczy się data wykonania. To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać? M. |
|
Data: 2014-12-10 12:22:03 | |
Autor: monter.FM | |
BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie! | |
W dniu 2014-12-10 o 12:14, msawic@gmail.com pisze:
Brakowało mi jednej premii mobilnej w BZWBK KGP. Nie zinterpretowałeś tego prawidłowo: "Uprzejmie informujemy, że Państwa reklamacja została rozpatrzona pozytywnie (dla BZ WBK). (W związku z tym Państwa) Przepraszamy i pozdrawiamy BZ WBK." -- http://monter.fm/ |
|
Data: 2014-12-10 12:50:09 | |
Autor: WAM | |
BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie! | |
On Wed, 10 Dec 2014 03:14:10 -0800 (PST), msawic@gmail.com wrote:
"W odpowiedzi na przesłane zgłoszenie dotyczące zwrotu premii zapraszam do kontaktu telefonicznego z doradcą naszego Banku, pod numerem telefonu 1 9999 (dla osób dzwoniących z zagranicy + 48 61 81 19999). Przedstawiona przez Pana sprawa wymaga analizy, korespondencja mailowa nie jest szyfrowana, dlatego za jej pośrednictwem nie mam możliwości pozyskania niezbędnych do analizy sprawy danych. " Dobrze że chociaż połączenia telefoniczne szyfrują. A jak ja nie szyfruję po swojej stronie to może nie powinni mi odpowiadać przez telefon? WAM -- Ostatnie miejsca na Sylwestra 2014! http://nadmorze.pl/noclegi-specjalne/boze-narodzenie-sylwester-nad-morzem - Może nad morze? |
|
Data: 2014-12-10 19:35:09 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BZWBK: Reklamacja zostala rozpatrzona pozytywnie. Albo nie, jednak nie! | |
<msawic@gmail.com> 6ea0e091-3333-474b-a767-9a4edacbe583@googlegroups.com : To można tak sobie uznawać reklamację, a potem się z tego wycofywać? Ten bank tak ma. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |