Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   BRE -- porażki

BRE -- porażki

Data: 2010-07-22 18:01:26
Autor: Bogusław Faja
BRE -- porażki
Dnia Wed, 21 Jul 2010 22:45:20 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Gdy płacę w Leroy Merlin złot± kart± kredytow± z MultiBanku,

Miałem minimalnie podobn± sytuację:

zakupy  Tesco, płatno¶ć kart± Aliora. Spieszyło mi się a kobieta mówi, że
jej terminal nie załapał i prosi jeszcze raz o wpisanie. Zamiast pomy¶leć
dokładniej chciałem pomóc i wpisałem ten pin ponownie jeszcze 2 razy. Komunikat o potrzebie zatrzymania karty. Zleciały się 2 kobiety z obsługi,
dzwoniłem do banku, kartę zastrzegłem i sam przeci±łem :|

2-3 dni póĽniej, po telefonie do banku uzyskałem informację, że podobno 3
razy pin Ľle podałem, a jeżeli kobieta mówiła, że co¶ nie tak z terminalem,
to mogłem reklamować, ale.... w Tesco i teraz to już po sprawie. Nowa karta
75 PLN. Na szczę¶cie Alior popełnił mały bł±d (na infolinii uzyskałem informację,
że z rachunku zastrzeżonej karty mogę zrobić przelew gotówki i to pozwoli
mi przekroczyć wymagany limit na zniesienie opłaty rocznej, co okazało się
być nieprawd±), na który zgłosiłem reklamację o całkowite zniesienie
opłaty. 60 dni nad tym dyskutowali (normalna reklamacja to 30 dni, 60 dni
zajmuje rozpatrzenie reklamacji SPECJALNEJ) i uznali.

Ogólnie co z tego miłego spotkania wyniosłem:

- najlepiej mieć wszystko na papierku (zatrzymanie karty, potwierdzone
przez pracowników instytucji, która zatrzymuje),
- najlepiej mieć 2-3 karty + gotówkę - jakbym miał wracać z tym koszykiem z
zakupami, to pewnie bym zostawił przy kasie i poszedł :-)
- reklamacje mog± być rozpatrywane naprawdę dłuuuuuugo,
- pocz±tkowy założyciel/opiekun konta prawie wogóle nie był zainteresowany
pomoc± :(

pozdrawiam,

Data: 2010-07-22 18:47:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
BRE -- porażki

"Bogusław Faja" nwg4p2ov8him$.75ed3pvslmmc$.dlg@40tude.net

2-3 dni póĽniej, po telefonie do banku uzyskałem informację, że podobno 3
razy pin Ľle podałem, a jeżeli kobieta mówiła, że co¶ nie tak z terminalem,
to mogłem reklamować, ale.... w Tesco i teraz to już po sprawie. Nowa karta
75 PLN.

Ja w Auchan podałem na pewno tylko jeden raz. :)
(i prawie na 100% -- dobry)
Problem jednak zaczyna się w s±siednim sklepie, gdzie
kasjerka nie zabiera karty, ale mówi, iż NIE PODAŁEM PINu. :)

Na szczę¶cie Alior popełnił mały bł±d (na infolinii uzyskałem informację,
że z rachunku zastrzeżonej karty mogę zrobić przelew gotówki i to pozwoli
mi przekroczyć wymagany limit na zniesienie opłaty rocznej, co okazało się
być nieprawd±), na który zgłosiłem reklamację o całkowite zniesienie
opłaty. 60 dni nad tym dyskutowali (normalna reklamacja to 30 dni, 60 dni
zajmuje rozpatrzenie reklamacji SPECJALNEJ) i uznali.

Więc chyba należy cieszyć się brakiem karty w Aliorze. :)

Ogólnie co z tego miłego spotkania wyniosłem:

- najlepiej mieć wszystko na papierku (zatrzymanie karty, potwierdzone
przez pracowników instytucji, która zatrzymuje),

Mam slip. :)

- najlepiej mieć 2-3 karty + gotówkę - jakbym miał wracać z tym koszykiem z
zakupami, to pewnie bym zostawił przy kasie i poszedł :-)

Miałem 3 karty kredytowe, dwie debetowe, z tego jedna była
dostatecznie pełna i tałzena w gotówce.

- reklamacje mog± być rozpatrywane naprawdę dłuuuuuugo,

Chyba banku w tym głowa, aby dać mi now± kartę jak najszybciej. :)

- pocz±tkowy założyciel/opiekun konta prawie wogóle nie był zainteresowany pomoc± :(

Aha... :)
Więc chyba należy cieszyć się brakiem karty w Aliorze. :)

--
19 lipca 2010 r. około godziny 16:05 padł kolejny rekord PEFów  !!749!!  749*0.8=599,2  749*0.6=449,4  450-600 to (60-80)%   .
                                                                ! 739 !  VV oznacza sztach . Ventolinem
^                                               .         .       729      . .               .               . .
                                  *               .      18 .  21 719  .       .     . . .     .   . .   . .       . . .
P . ' . .   .     .         .   .06           .     .   .   dni   709    .2425   . .      lipiec       .    VVVV        VV .19 . .
E         .   . .     .       .                         -- -- > .   699 2223    2627  29  01  03   .  07    101112        17    20
F  22          28   .   . .    05   '   . . .    141516    19     685             28      02      06  08         .    16
         2526          01  03         .                17.`'.20   675         ._.     30        VV    .-09      13        18
l21    24        29  31      04              1213        .'O`-'   670     ., ; o.'              05   '.O_'                      21
/    23            30    02              1011            `-:`-'.'.661'.  '`\.'`.'  ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`.,        1415
m  maj       27        czerwiec    070809               o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... .......

Data: 2010-07-24 22:27:02
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
BRE -- poraĹĽki
Bogusław Faja pisze:

Na szczęście Alior popełnił mały błąd (na infolinii uzyskałem informację,
że z rachunku zastrzeżonej karty mogę zrobić przelew gotówki i to pozwoli
mi przekroczyć wymagany limit na zniesienie opłaty rocznej, co okazało się
być nieprawdą), na który zgłosiłem reklamację o całkowite zniesienie
opłaty. 60 dni nad tym dyskutowali (normalna reklamacja to 30 dni, 60 dni
zajmuje rozpatrzenie reklamacji SPECJALNEJ) i uznali.

No to moja jest jakaś super specjalna. Reklamację złożyłem 09.03.2009, a następnie reklamację na nierozpatrzenie reklamacji złożyłem 12.05.2010. Do dziś ani na jedną ani na drugą odpowiedzi nie dostałem... W międzyczasie było też kilka innych reklamacji w Aliorze w innych sprawach - nigdy na żadną nie odpowiedzieli. Super bank, nie? :-)

--
MiCHA

Data: 2010-07-26 23:15:24
Autor: kashmiri
BRE -- poraĹĽki
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> dared to write:
Bogusław Faja pisze:

Na szczęście Alior popełnił mały błąd (na infolinii uzyskałem informację,
że z rachunku zastrzeżonej karty mogę zrobić przelew gotówki i to pozwoli
mi przekroczyć wymagany limit na zniesienie opłaty rocznej, co okazało
się być nieprawdą), na który zgłosiłem reklamację o całkowite zniesienie
opłaty. 60 dni nad tym dyskutowali (normalna reklamacja to 30 dni, 60 dni
zajmuje rozpatrzenie reklamacji SPECJALNEJ) i uznali.

No to moja jest jakaś super specjalna. Reklamację złożyłem 09.03.2009, a następnie reklamację na nierozpatrzenie reklamacji złożyłem 12.05.2010. Do dziś ani na jedną ani na drugą odpowiedzi nie dostałem...

o qrwa!...

Data: 2010-07-27 07:36:33
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
BRE -- poraĹĽki
kashmiri pisze:

No to moja jest jakaś super specjalna. Reklamację złożyłem 09.03.2009, a
następnie reklamację na nierozpatrzenie reklamacji złożyłem 12.05.2010.
Do dziś ani na jedną ani na drugą odpowiedzi nie dostałem...

o qrwa!...

A wczoraj złożyłem trzecią, w której pomachałem do nich magicznymi słowami "ka-en-ef" i "prasa". Ciekawe, czy te zaklęcia coś pomogą? :-)

--
MiCHA

Data: 2010-07-27 10:30:48
Autor: witrak()
BRE -- porażki
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
kashmiri pisze:

No to moja jest jaka¶ super specjalna. Reklamację złożyłem 09.03.2009, a
następnie reklamację na nierozpatrzenie reklamacji złożyłem 12.05.2010.
Do dzi¶ ani na jedn± ani na drug± odpowiedzi nie dostałem...

o qrwa!...

A wczoraj złożyłem trzeci±, w której pomachałem do nich magicznymi słowami "ka-en-ef" i "prasa". Ciekawe, czy te zaklęcia co¶ pomog±? :-)

Zależy w jakim przypadku: znam co najmniej jeden, gdy nie można było się dobić do osoby o jakich¶ realnych kompetencjach; "pomachanie" (telefoniczne) spowodowało oddzwonienie rzecznika prasowego czy też "rzecznika praw pacjenta" tego banku :-)

witrak()

BRE -- porażki

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona