Data: 2010-07-22 18:01:26 | |
Autor: Bogusław Faja | |
BRE -- porażki | |
Dnia Wed, 21 Jul 2010 22:45:20 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
Gdy płacę w Leroy Merlin złot± kart± kredytow± z MultiBanku, Miałem minimalnie podobn± sytuację: zakupy Tesco, płatno¶ć kart± Aliora. Spieszyło mi się a kobieta mówi, że jej terminal nie załapał i prosi jeszcze raz o wpisanie. Zamiast pomy¶leć dokładniej chciałem pomóc i wpisałem ten pin ponownie jeszcze 2 razy. Komunikat o potrzebie zatrzymania karty. Zleciały się 2 kobiety z obsługi, dzwoniłem do banku, kartę zastrzegłem i sam przeci±łem :| 2-3 dni póĽniej, po telefonie do banku uzyskałem informację, że podobno 3 razy pin Ľle podałem, a jeżeli kobieta mówiła, że co¶ nie tak z terminalem, to mogłem reklamować, ale.... w Tesco i teraz to już po sprawie. Nowa karta 75 PLN. Na szczę¶cie Alior popełnił mały bł±d (na infolinii uzyskałem informację, że z rachunku zastrzeżonej karty mogę zrobić przelew gotówki i to pozwoli mi przekroczyć wymagany limit na zniesienie opłaty rocznej, co okazało się być nieprawd±), na który zgłosiłem reklamację o całkowite zniesienie opłaty. 60 dni nad tym dyskutowali (normalna reklamacja to 30 dni, 60 dni zajmuje rozpatrzenie reklamacji SPECJALNEJ) i uznali. Ogólnie co z tego miłego spotkania wyniosłem: - najlepiej mieć wszystko na papierku (zatrzymanie karty, potwierdzone przez pracowników instytucji, która zatrzymuje), - najlepiej mieć 2-3 karty + gotówkę - jakbym miał wracać z tym koszykiem z zakupami, to pewnie bym zostawił przy kasie i poszedł :-) - reklamacje mog± być rozpatrywane naprawdę dłuuuuuugo, - pocz±tkowy założyciel/opiekun konta prawie wogóle nie był zainteresowany pomoc± :( pozdrawiam, |
|
Data: 2010-07-22 18:47:52 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
BRE -- porażki | |
"Bogusław Faja" nwg4p2ov8him$.75ed3pvslmmc$.dlg@40tude.net 2-3 dni póĽniej, po telefonie do banku uzyskałem informację, że podobno 3 Ja w Auchan podałem na pewno tylko jeden raz. :) (i prawie na 100% -- dobry) Problem jednak zaczyna się w s±siednim sklepie, gdzie kasjerka nie zabiera karty, ale mówi, iż NIE PODAŁEM PINu. :) Na szczę¶cie Alior popełnił mały bł±d (na infolinii uzyskałem informację, Więc chyba należy cieszyć się brakiem karty w Aliorze. :) Ogólnie co z tego miłego spotkania wyniosłem: - najlepiej mieć wszystko na papierku (zatrzymanie karty, potwierdzone Mam slip. :) - najlepiej mieć 2-3 karty + gotówkę - jakbym miał wracać z tym koszykiem z Miałem 3 karty kredytowe, dwie debetowe, z tego jedna była dostatecznie pełna i tałzena w gotówce. - reklamacje mog± być rozpatrywane naprawdę dłuuuuuugo, Chyba banku w tym głowa, aby dać mi now± kartę jak najszybciej. :) - pocz±tkowy założyciel/opiekun konta prawie wogóle nie był zainteresowany pomoc± :( Aha... :) Więc chyba należy cieszyć się brakiem karty w Aliorze. :) -- 19 lipca 2010 r. około godziny 16:05 padł kolejny rekord PEFów !!749!! 749*0.8=599,2 749*0.6=449,4 450-600 to (60-80)% . ! 739 ! VV oznacza sztach . Ventolinem ^ . . 729 . . . . . * . 18 . 21 719 . . . . . . . . . . . . . P . ' . . . . . .06 . . . dni 709 .2425 . . lipiec . VVVV VV .19 . . E . . . . . -- -- > . 699 2223 2627 29 01 03 . 07 101112 17 20 F 22 28 . . . 05 ' . . . 141516 19 685 28 02 06 08 . 16 2526 01 03 . 17.`'.20 675 ._. 30 VV .-09 13 18 l21 24 29 31 04 1213 .'O`-' 670 ., ; o.' 05 '.O_' 21 / 23 30 02 1011 `-:`-'.'.661'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~04'~'~ o.`., 1415 m maj 27 czerwiec 070809 o'\:/.d..'646|'.;. p \ ;'..;,,. ; .,. ; ;..,.;\|/.. ......... ....... |
|
Data: 2010-07-24 22:27:02 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
BRE -- poraĹĽki | |
Bogusław Faja pisze:
Na szczęście Alior popełnił mały błąd (na infolinii uzyskałem informację, No to moja jest jakaś super specjalna. Reklamację złożyłem 09.03.2009, a następnie reklamację na nierozpatrzenie reklamacji złożyłem 12.05.2010. Do dziś ani na jedną ani na drugą odpowiedzi nie dostałem... W międzyczasie było też kilka innych reklamacji w Aliorze w innych sprawach - nigdy na żadną nie odpowiedzieli. Super bank, nie? :-) -- MiCHA |
|
Data: 2010-07-26 23:15:24 | |
Autor: kashmiri | |
BRE -- poraĹĽki | |
Przemyslaw Kwiatkowski <micha@micha.waw.pl> dared to write:
Bogusław Faja pisze: o qrwa!... |
|
Data: 2010-07-27 07:36:33 | |
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski | |
BRE -- poraĹĽki | |
kashmiri pisze:
No to moja jest jakaś super specjalna. Reklamację złożyłem 09.03.2009, a A wczoraj złożyłem trzecią, w której pomachałem do nich magicznymi słowami "ka-en-ef" i "prasa". Ciekawe, czy te zaklęcia coś pomogą? :-) -- MiCHA |
|
Data: 2010-07-27 10:30:48 | |
Autor: witrak() | |
BRE -- porażki | |
Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
kashmiri pisze:Zależy w jakim przypadku: znam co najmniej jeden, gdy nie można było się dobić do osoby o jakich¶ realnych kompetencjach; "pomachanie" (telefoniczne) spowodowało oddzwonienie rzecznika prasowego czy też "rzecznika praw pacjenta" tego banku :-) witrak() |
|