Data: 2017-03-27 22:16:37 | |
Autor: WAM | |
BPH -> Alior - infolinia | |
On Mon, 27 Mar 2017 22:13:36 +0200, PP <p@p.pl> wrote:
W dniu 2017-03-27 o 21:46, WAM pisze:Wg informacji na stronie - można odblokować telefonicznie. Ale nie można się dodzwonić aby to w ogóle ustalić. Na 12 370 70 00 też ten sam komunikat. Jak już pójdę do oddziału to oprócz odblokowania od razu złożę wypowiedzenie umowy. To będzie moje trzecie rozwiązanie umowy z Aliorem. Raz z Aliorem Aliorem, raz z Aliorem Meritum i teraz z Aliorem BPH :D WAM -- www.nawakacje.pl ? pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |
|
Data: 2017-03-28 01:51:29 | |
Autor: Dawid Rutkowski | |
BPH -> Alior - infolinia | |
Czasem można odblokować telefonicznie, a czasem nie można.
Mi zaczęli przesyłać, że mam złożyć FATCA - choć dość mocno przekonany jestem, że składałem coś w tym kształcie przy zakładaniu kantoru, a było to niespełna rok temu. Można niby złożyć przez net, ale nie przez kantor tylko przez "duży" alior, a tam mi hasło od kantoru nie działało. Zadzwoniłem jeszcze przed weekendem, więc udało się dodzwonić, pani powiedziała, że nie da rady FATCA przez telefon, trzeba do oddziału - i tak samo nie mogę zmienić hasła do "dużego" aliora przez telefon (choć w końcu nie ustaliliśmy, czy kiedykolwiek miałem możliwość logowania do "dużego" aliora, a wyłączyli, bo się długo nie logowałem, czy też nie było nigdy) - też do oddziału. Trzeba było iść przed weekendem, teraz dantejskie sceny tam się mogą dziać (choć w sumie można iść popatrzeć, tylko z bezpiecznej odległości, i to może dalej niż z drugiej strony ulicy, bo mogą strzelać nawet), dobrze, że tego kantoru nie potrzebuję na bieżąco, nawet jak zablokują to odblokują jak tam w końcu pójdę. Swoją drogą co za debil ustalił termin tak poważnego wdrożenia na koniec miesiąca, gdy ludzie potrzebują zrobić opłaty i wypłacić pensję z bankomatu? Czyżby to "promocja" zleceń stałych, poleceń przelewu i płacenia kartą (choć z tym też podobno kłopot) ;> Ale pewnie klienci aliora kochają go tak samo jak kliencki mBąka mBąk. Synowie marnotrawni to tylko tacy "poprzejmowani" ;> Choć tak na to patrząc - po co przejmują? Czy też może wyliczyli, ze tych marnotrawnych to max. 10%? |
|
Data: 2017-03-28 17:23:56 | |
Autor: WAM | |
BPH -> Alior - infolinia | |
On Tue, 28 Mar 2017 01:51:29 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
<drutkow1@wp.pl> wrote: Czasem można odblokować telefonicznie, a czasem nie można.Chyba wczoraj mieli atak ddos bo dziś już można się dodzwonić (do automatu). Automat mówi to co na stronie logowania napisane: "Aby usprawnić obsługę zapytań dot. połączenia, prosimy w pierwszej kolejności o przesyłanie zapytań na adres kontakt@alior.pl, opisując sprawę i podając numer telefonu kontaktowego, nasi konsultanci niezwłocznie oddzwonią." "Przewidywany czas oczekiwania powyżej 5 minut" Swoją drogą co za debil ustalił termin tak poważnego wdrożenia na koniec miesiąca, gdy ludzie potrzebują zrobić opłaty i wypłacić pensję z bankomatu?Każdy termin jest równie dobry i równie zły. Jedni mają pensję na 30-tego, inni na 10-tego. Jedni płacą opłaty na koniec miesiąca, inni na 15-tego. ZUSy w połowie miesiąca wypadają, pit na 20-tego, vat 25-tego. Choć tak na to patrząc - po co przejmują? Czy też może wyliczyli, ze tych marnotrawnych to max. 10%?Likwidują konkurencję. Można będzie podwyższyć opłaty :) WAM -- www.nawakacje.pl ? pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl pokoje nad morzem www.nadmorze.pl |
|