Data: 2011-11-01 14:58:32 | |
Autor: KiloSierra | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Brawo dla załogi.
|
|
Data: 2011-11-01 15:07:32 | |
Autor: Wiesiek von Kl. Peterwitz | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Brawo dla załogi. Jestem ciekaw czy TVN zaproponuje załodze udział w .... tańcu z gwiazdami? |
|
Data: 2011-11-01 15:34:18 | |
Autor: Zennon | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4eaffb05$0$2198$65785112news.neostrada.pl... Brawo dla załogi. Jak się kapitan nazywa Wrona, to musi umieć dobrze latać! ;))) Ale ladowanie perfekcyjne. Podejrzewam, że pasażerowie odczuli mniejszy wstrząs niż przy normalnym ladowaniu. Zennon |
|
Data: 2011-11-01 15:50:14 | |
Autor: Michal W. | |
Awaryjne L±dowanie B767 na EPWA | |
KiloSierra wrote:
Szacun dla kpt. Wrony, choc z drugiej strony to chybna najbardziej przecwiczony manewr w symulatorze z wszystkich :) Udalo sie - mamy bohatera, jakby mu sie nie udalo to pewnie cały swiat mialby do niego pretensje, ze nie umial maszyny posadzic na brzuchu. Tak z ciekwosci czy mozna jakos sprawdzic, czy to ten sam egzemplarz ktorym wracalem z NY-JFK 12 Wrzesnia 2011 o godz 22:30 tamtejszego czasu ? (Przylot do Wawy byl we wtorek 13 Wrzesnia) Michal W. |
|
Data: 2011-11-01 17:32:51 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Powitanko, Brawo dla załogi. Absolutne mistrzostwo, perfekcyjne ladowanie, jak Sullenberger. Podali w TV, ze zglaszal problemy juz po starcie. Mimo to zdecydowal sie na lot nad wielka kaluza. Nie mial wyjscia? Albo w TV fantazjuja. Jak to jest w takim 767, ze nie da sie grawitacyjnie wysunac podwozia? Nie ma jakiegos recznego systemu, "korbki" na w razie czego? Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2011-11-01 20:52:27 | |
Autor: J.F. | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Dnia Tue, 01 Nov 2011 17:32:51 +0100, Pawel "O'Pajak" napisał(a):
Absolutne mistrzostwo, perfekcyjne ladowanie, jak Sullenberger. Chyba nie fantazjuja: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10571513,Awaryjne_ladowanie_Boeinga_na_Okeciu___to_nie_pierwsza.html Gdyby chodzilo o same klapy i podwozie, to w zasadzie na jedno wychodzi - wszystko jedno gdzie bedzie ladowal, ryzyko prawie to samo, paliwo trzeba zrzucic. Ekonomia moze wskazywac na Warszawe. Ale nieokreslona awaria hydrauliki ... chyba troche ryzykowne leciec nad ocean ? Jak to jest w takim 767, ze nie da sie grawitacyjnie wysunac podwozia? Nie ma jakiegos recznego systemu, "korbki" na w razie czego? Jak mowia - jest awaryjny elektryczny. Ale jak widac - nie zadzialal. Brak grawitacyjnego troche mnie dziwi. J. |
|
Data: 2011-11-01 17:56:35 | |
Autor: Tomek | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Użytkownik "KiloSierra" <foru@10g.pl> napisał w wiadomości news:4eaffb05$0$2198$65785112news.neostrada.pl... Brawo dla załogi. Na jakim kierunku lądował?? Pewnie na 33, dziś w Pyrach widziałem maszyny podchodzące co chwila na 33, a przez cały dzień wiatr się istotnie nie zmienił. T. |
|
Data: 2011-11-01 18:27:39 | |
Autor: Shrek | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
On 2011-11-01 17:56, Tomek wrote:
Na 33. Shrek. |
|
Data: 2011-11-01 20:45:49 | |
Autor: Robert Tomasik | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Użytkownik "Shrek" <user@domain.invalid> napisał w wiadomości news:j8pa6b$t6r$1inews.gazeta.pl...
Na 33.Brawo dla załogi.Na jakim kierunku lądował?? Pewnie na 33, dziś w Pyrach widziałem Na ONECIE napisano, że samolotowi towarzyszyły 2 F-16. Ma ktoś pomysł jakie zadanie one wykonywały? Pewnie była to dyżurna para. Tylko co one mogły pomóc temu samolotowi? Jedyne,co mi przychodzi do głowy, to obserwacja, czy podwozie się wysunęło, bo teoretycznie mogła to być awaria kontrolek. |
|
Data: 2011-11-01 20:04:51 | |
Autor: PL(N)umber_One | |
Awaryjne L±dowanie B767 na EPWA | |
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał(a):
Na ONECIE napisano, ĹĽe samolotowi towarzyszyĹ‚y 2 F-16. Piloci F-16 widzieli z bliska, co jest z podwoziem, a poza tym przećwiczyli procedurę, która chyba wcze¶niej nie była wykorzystywana - asysta samolotów wojskowych przy awarii rejsowego. Tak mi się na maryginesie przypomniała katastrofa w Lesie Kabackim, gdyby wtedy wysłano parę Migów , to przynajmniej piloci Iła, znali by rozmiary pożaru i stopień uszkodzenia czę¶ci ogonowej. Inna sprawa, to czy ta wiedza, zmieniła by cokolwiek. W dzisiejszym zdarzeniu, interesuj±ce s± relacje co najmniej 3 pasażerów B-767, którzy mówili o dziwnych odgłosach przy wci±ganiu podwozia, tuż po starcie z Newark. PP -- |
|
Data: 2011-11-05 18:53:23 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Awaryjne L±dowanie B767 na EPWA | |
"PL(N)umber_One " j8pjd3$19m$1@inews.gazeta.pl Tak mi się na maryginesie przypomniała katastrofa w Lesie Raczej tak. Pilot wiedziałby, że w każdej chwili może utracić ukochany trymer. :) Bez tej wiedzy uznał, że raczej żadna tragedia kolejna nie będzie miała miejsca. Uznał, iż skoro na prawym silniku potrafił lecieć tak długo, zrobi jeszcze rundkę nad lotniskiem. :) Tymczasem rolki prowadnicy trymerkowej linki (sterowanie po drucie?) przetopiły się -- i rundka została przerwana. -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-11-05 19:17:16 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Awaryjne L±dowanie B767 na EPWA | |
"Eneuel Leszek Ciszewski" j93t6o$lpu$1@inews.gazeta.pl "PL(N)umber_One " j8pjd3$19m$1@inews.gazeta.pl Tak mi się na maryginesie przypomniała katastrofa w Lesie Raczej tak. Pilot wiedziałby, że w każdej chwili może Miał chyba sprawne oba prawe silniki, nie jeden prawy. Jeden sprawny miał Kopernik z Ann± Jantar na swym pokładzie. długo, zrobi jeszcze rundkę nad lotniskiem. :) Tymczasem rolki prowadnicy trymerkowej linki (sterowanie -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |
|
Data: 2011-11-01 21:21:20 | |
Autor: bratsiostry | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Obserwacja podwozia i sprawdzenie czy nie kieruje sie na PKiN. Wówczas zestrzelenie żeby nie doszło do powtórki 11.09. |
|
Data: 2011-11-02 07:15:57 | |
Autor: J.F. | |
Awaryjne LÄ…dowanie B767 na EPWA | |
Dnia Tue, 01 Nov 2011 21:21:20 +0100, bratsiostry napisał(a):
Obserwacja podwozia i sprawdzenie czy nie kieruje sie na PKiN. Wówczas zestrzelenie żeby nie doszło do powtórki 11.09. Zdazyliby ? Kierunek poczatkowy chyba podobny, a potem jeden skret w zla strone. Malo czasu na decyzje, a w razie w zestrzelenia i tak spada w zaludnione miasto. Zreszta chyba nie w PKiN nalezy celowac, ale w Mariotta, a 1.11 ... w Powazki z pelnymi bakami ? A moze by tak wyladowac w jakims korku na drodze, albo poczekac na posiedzenie i w Sejmie ... J. |
|
Data: 2011-11-02 09:29:14 | |
Autor: Sawa | |
Awaryjne L±dowanie B767 na EPWA | |
Użytkownik "bratsiostry" <no_more_spam@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j8pkc1$9tv$1usenet.news.interia.pl...
Witam Czy tam przypadkiem koło linek do spuszczania grawitacyjnego podwozia nie ma "okienka" aby naocznie zobaczyc czy podwozie wyszło? Tak twierdził pilot który lata na 767. Sawa |
|
Data: 2011-11-02 09:54:00 | |
Autor: Marklar | |
Awaryjne L±dowanie B767 na EPWA | |
Pytanie laika. Czy przy ladowaniu na brzuchu silniki sa wylaczane zaraz po przyziemieniu czy dopiero jak samolot sie zatrzyma?
-- |
|
Data: 2011-11-02 10:57:27 | |
Autor: /dev/SU45 | |
Awaryjne L±dowanie B767 na EPWA | |
Pytanie laika. Czy przy ladowaniu na brzuchu silniki sa wylaczane zaraz po Nie znaj±c się na tak dużych samolotach zaryzykuję opinię że dopływ paliwa jest odcinany przed przyziemieniem, a turbiny rzecz jasna się kręc± i zatrzymuje je dostawanie się różnych ciał obcych. |
|