Data: 2016-09-11 02:20:50 | |
Autor: PiteR | |
Auto kradnie prąd :) | |
na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:
Jest sobie autko ktore przewaznie stoi. Miernik wsadź do zapalniczki i obserwuj napięcie. http://centerdi.pl/product-pol-274-AG361-WOLTOMIERZ-TESTER-MIERNIK-AKUMULATORA-Z-LCD-uniw.html -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |
|
Data: 2016-09-12 14:00:58 | |
Autor: sirapacz | |
Auto kradnie prąd :) | |
i co mu to da? spada po kilku tygodniach a nie minutach. amperomierz pomiędzy klemę a 'bolec' i niech mierzy ile mA mu schodzi. podpowiedz: po podlaczeniu zostawic na kilkanascie minut i sprawdzic po kilkunastu minutach jak sie wszystkie urzadzenia powylaczaja. podpowiedz2: niepoprawnie podłączone radio samochodowe będzie dawać podobny efekt. sprawdzic przy włożonej wtyczce radia i wyjętej. sir |
|
Data: 2016-09-12 16:25:02 | |
Autor: PiteR | |
Auto kradnie prąd :) | |
na ** p.m.s ** sirapacz pisze tak:
Miernik wsadź do zapalniczki i obserwuj napięcie. no własnie, spada długo więc nie oszacuje czy pobór 50 mA to dużo czy mało na jego akumulator. "Raz na jakis czas rozładowuje do zera aku." czyli nieregularnie? dowie się bez bez czarowania przy klemach jaka jest sytuacja. np jechał było 14.2v zgasił jest 13v poczekał jest 12.6v nazajutrz rano przychodzi a tam 11v. Albo po tygodniu upałów jest nadal 12.3v a po deszczu 11v. Woda robi upływność. "Chciałbym sprawdzic, czy to kwestia tego, ze nie zdazy doładować przez te 30km, czy moze jednak coś kradnie prąd." będzie widział jakie jest ładowanie, czy jest stabilne w czasie i czy jest skuteczne np zapalił jest 14.0v, właczył światła a tu 13v. Czyli wiadomo że ładowanie nieskuteczne. Albo zapalił jest 14.4v właczył światła jest 13.9v, właczył dmuchawe 12.5v -- Ausfahrt. The biggest city in Germany. |
|
Data: 2016-09-12 16:48:16 | |
Autor: J.F. | |
Auto kradnie prąd :) | |
Użytkownik "sirapacz" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nr65fl$95g$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
Miernik wsadź do zapalniczki i obserwuj napięcie.i co mu to da? spada po kilku tygodniach a nie minutach. Bedzie wiedzal z jakim napieciem zaczyna, a z jakim konczy. Bo byc moze winny alternator, a nie akumulator, ani inne odbiorniki. 2 tygodnie to moze byc troche za duzo, a 30km jak szybko przejechane, moze nie zdazyc naladowac aku. J. |