Data: 2011-04-09 12:27:54 | |
Autor: xbartx | |
Assistance medyczny w praktyce | |
Dnia Thu, 07 Apr 2011 18:02:23 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):
Szukam numeru do Raifiego, dzwonię, przebijam się przez menu do Trzeba było brać i później złożyć reklamację, bo pewnie by Ci ją uznali i nic byś nie zapłacił, no chyba że wizyta nie spełniałaby warunków ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest źle. -- xbartx - Xperimental Biomechanical Android Responsible for Thorough Xenocide |
|
Data: 2011-04-24 02:12:30 | |
Autor: Borys Pogore³o | |
Assistance medyczny w praktyce | |
Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a):
Trzeba by³o braæ i pó¼niej z³o¿yæ reklamacjê, bo pewnie by Ci j± uznali i nic by¶ nie zap³aci³, no chyba ¿e wizyta nie spe³nia³aby warunków ubezpieczenia do konta. Ogólnie u nich z reklamacjami nie jest ¼le. I doczeka³em siê odpowiedzi. Ot, standardowa formu³ka, ¿e przepraszaj± i ¿e oczywi¶cie powinienem by³ móc skorzystaæ z assistance. Dopisali, ¿e kto¶ z Uniqa ma siê ze mn± skontaktowaæ - ciekawe co powie. -- Borys Pogore³o borys(#)leszno,edu,pl |
|
Data: 2011-05-11 02:09:16 | |
Autor: krzysztof_krawczyk@gazeta.pl | |
Assistance medyczny w praktyce | |
On Apr 24, 2:12 am, Borys Pogore³o <bo...@pl.edu.leszno> wrote:
Dnia Sat, 9 Apr 2011 12:27:54 +0000 (UTC), xbartx napisa³(a): Prawdopodobnie bêd± ubolewali g³êboko, ¿e nie byli w stanie wy¶wiadczyæ us³ugi. Oszczêdno¶æ w s³owach i deklaracjach, a to po to, ¿eby od Ciebie us³yszeæ ewentualnie, czy bêdziesz chcia³ zado¶æ uczynienie wyra¿one w PLN czy w naturze. |
|