Data: 2009-06-28 23:59:28 | |
Autor: de Fresz | |
Amerykanskie Shoei | |
On 2009-06-28 23:25:11 +0200, "smoq" <przystojny.smoq-usunto@poczta.fm> said:
Nie wyobrazam sobie kasku klasy XR1000 ktory by parowal, wiec moze w amerykanskiej wersji szybka jest pokryta antifogiem? Ktos wie? AFAIK nie jest. Można zrobić sobie apgrejd, wywiercić 2 otworki i zamontować pinlocka, a można po prostu kupić europejsk± szybę. Aha i przy hamerykanckim kasku się możesz zdziwić - maj± trochę inne ¶rodki (inny model głowy). No i skorupa też jest inna, ale za to lżejsza o całe 50 g. No i ja u siebie nie zauważyłem robienia się szpary pomiędzy antifogiem, a szyb±. -- Pozdrawiam Sebastian Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco |
|
Data: 2009-06-29 22:26:16 | |
Autor: WojtekW | |
Amerykanskie Shoei | |
de Fresz pisze:
On 2009-06-28 23:25:11 +0200, "smoq" <przystojny.smoq-usunto@poczta.fm> said: Potwierdzam podwójnie: - oryginalny pinlokowy antyfog pasuje i nic nie odstaje, - można samemu zrobić otworki i też jest malina. -- pozdrawiam Wojtek |
|
Data: 2009-06-30 20:31:17 | |
Autor: Tadek / Motostore | |
Amerykanskie Shoei | |
de Fresz wrote:
[-- -] Aha i przy hamerykanckim kasku się możesz zdziwić - maj± trochę inne ¶rodki (inny model głowy). No i skorupa też jest inna, ale za to lżejsza o całe 50 g.[-- -] Pomajdralo Ci sie. Srodki kaskow sa takie same jak europejskie (japonskie sa inne). A skorupa europejska jest LZEJSZA od SNELL-owej (Jap i USA). -- Pzdr, Tadek / Motostore. |
|
Data: 2009-07-07 17:44:14 | |
Autor: Kto¶ Nazwiskowiec | |
Amerykanskie Shoei | |
Pomajdralo Ci sie. Srodki kaskow sa takie same jak europejskie (japonskie sa Wazylem wersje amerykanska RF1000 i wersje europejska XR1000 na wadze kuchennej - ich waga jest calkowicie identyczna. Nie wiem skad bierze sie ciagle powtarzanie glupot, ze amerykanskie wersje sa ciezsze, albo i lzejsze od europejskich, projektowane na inne twarze, itp. - to chyba jakas propaganda sprzedawcow, bo roznic poza atestami i minimalnie w wyposazeniu miedzy nimi nie ma. Krokiet -- |
|
Data: 2009-07-13 16:00:57 | |
Autor: Tadek / Motostore | |
Amerykanskie Shoei | |
Ktos Nazwiskowiec wrote:
Wazylem wersje amerykanska RF1000 i wersje europejska XR1000 na wadze Takie same rozmiary? Bo jest tez roznica wagowa pomiedzy rozmiarami. Z grubsza rzecz biorac S, M powinny wazyc tyle samo, L jest ciezsza o ok. 50g, XL o ok 70-80g. Nie wiem skad bierze sie ciagle powtarzanie glupot, ze amerykanskie Te "glupoty" to oficjalna informacja producenta. Wersja SNELL'owa powinna byc ciezsza o ok 50g, ja jednak nigdy nie robilem osobiscie porownan (nawet na wadze kuchennej). A srodki w wersji japonskiej naprawde sa inne - to osobiscie sprawdzalem (zreszta De Fresh byl swiadkiem i wspoltesterem). -- Pzdr, Tadek / Motostore. |
|
Data: 2009-07-08 00:55:09 | |
Autor: gonzik | |
Amerykanskie Shoei | |
On 28 Cze, 23:59, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:
No i ja u siebie nie zauważyłem robienia się szpary pomiędzy Mam dwie szybki jedna "czysta" druga przeciemniana (z niedawno zalozolnym pinlockiem). "Czysta" uzywam czesciej i w ostatnich ulewach zauwazylem szpare. Podejrzewam ze sa na to dwa powody: - poniewaz prawie niesciagalem pinlocka i ten plastik sie legko odksztalcil; - dawno nie mylem szybki i pinlock'a i sie nie kleil jeden drugiego. Po wykonaniu obydwu czynnosci tak jakby szparka zanikla przynajmniej sie zmniejszyla. Ale znowu stety nie trafilem w zadna ulewe wiec 100% przekonany nie jestem czy pomoglo. Moze byc tez tak ze pinlock ma swoja zywotnosc. A moze byc tez tak ze trafilem na felerny exemplarz. Pozdrav. Gonzik. |