Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   Amerykanskie Shoei

Amerykanskie Shoei

Data: 2009-06-28 23:25:11
Autor: smoq
Amerykanskie Shoei
Ciagle szukam i sie zastanawiam nad nowym kaskiem. Na allegro znalazlem wersje US kasku XR1000 w bardzo rozsadnej cenie. Amerykanskie shoei-e sa bez pinlocka. Sprzedawca napisal mi ze pinlock nie przeszedl u nich homologacji. Tak naprawde uzywanie pinloka jest dosc niewygodne, czesto sie robi szpara miedzy nim a wlasciwa szybka, wiec calkiem niezle byloby miec szybke pokryta warstwa antifog. Nie wyobrazam sobie kasku klasy XR1000 ktory by parowal, wiec moze w amerykanskiej wersji szybka jest pokryta antifogiem? Ktos wie?


--
pzdr smoq __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4194 (20090628) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.pl lub http://www.eset.com

Data: 2009-06-28 23:59:28
Autor: de Fresz
Amerykanskie Shoei
On 2009-06-28 23:25:11 +0200, "smoq" <przystojny.smoq-usunto@poczta.fm> said:

Nie wyobrazam sobie kasku klasy XR1000 ktory by parowal, wiec moze w amerykanskiej wersji szybka jest pokryta antifogiem? Ktos wie?

AFAIK nie jest. Można zrobić sobie apgrejd, wywiercić 2 otworki i zamontować pinlocka, a można po prostu kupić europejsk± szybę.
Aha i przy hamerykanckim  kasku się możesz zdziwić - maj± trochę inne ¶rodki (inny model głowy). No i skorupa też jest inna, ale za to lżejsza o całe 50 g.
No i ja u siebie nie zauważyłem robienia się szpary pomiędzy antifogiem, a szyb±.

--
Pozdrawiam

Sebastian
Hunda Sewen Ffy und Czarny Ciongnik El-Ce-Cztery
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

Data: 2009-06-29 22:26:16
Autor: WojtekW
Amerykanskie Shoei
de Fresz pisze:
On 2009-06-28 23:25:11 +0200, "smoq" <przystojny.smoq-usunto@poczta.fm> said:

Nie wyobrazam sobie kasku klasy XR1000 ktory by parowal, wiec moze w amerykanskiej wersji szybka jest pokryta antifogiem? Ktos wie?

AFAIK nie jest. Można zrobić sobie apgrejd, wywiercić 2 otworki i zamontować pinlocka, a można po prostu kupić europejsk± szybę.
Aha i przy hamerykanckim  kasku się możesz zdziwić - maj± trochę inne ¶rodki (inny model głowy). No i skorupa też jest inna, ale za to lżejsza o całe 50 g.
No i ja u siebie nie zauważyłem robienia się szpary pomiędzy antifogiem, a szyb±.




Potwierdzam podwójnie:
- oryginalny pinlokowy antyfog pasuje i nic nie odstaje,
- można samemu zrobić otworki i też jest malina.

--
pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-06-30 20:31:17
Autor: Tadek / Motostore
Amerykanskie Shoei
de Fresz wrote:
[-- -]
Aha i przy hamerykanckim  kasku się możesz zdziwić - maj± trochę inne ¶rodki (inny model głowy). No i skorupa też jest inna, ale za to lżejsza o całe 50 g.
[-- -]

Pomajdralo Ci sie. Srodki kaskow sa takie same jak europejskie (japonskie sa inne).
A skorupa europejska jest LZEJSZA od SNELL-owej (Jap i USA).

--
 Pzdr,
 Tadek / Motostore.

Data: 2009-07-07 17:44:14
Autor: Kto¶ Nazwiskowiec
Amerykanskie Shoei
Pomajdralo Ci sie. Srodki kaskow sa takie same jak europejskie (japonskie sa
inne).
A skorupa europejska jest LZEJSZA od SNELL-owej (Jap i USA).

Wazylem wersje amerykanska RF1000 i wersje europejska XR1000 na wadze
kuchennej - ich waga jest calkowicie identyczna.
Nie wiem skad bierze sie ciagle powtarzanie glupot, ze amerykanskie
wersje sa ciezsze, albo i lzejsze od europejskich, projektowane na
inne twarze, itp. - to chyba jakas propaganda sprzedawcow, bo roznic
poza atestami i minimalnie w wyposazeniu miedzy nimi nie ma.

Krokiet
--

Data: 2009-07-13 16:00:57
Autor: Tadek / Motostore
Amerykanskie Shoei
Ktos Nazwiskowiec wrote:

Wazylem wersje amerykanska RF1000 i wersje europejska XR1000 na wadze
kuchennej - ich waga jest calkowicie identyczna.

Takie same rozmiary? Bo jest tez roznica wagowa pomiedzy rozmiarami. Z grubsza rzecz biorac S, M powinny wazyc tyle samo, L jest ciezsza o ok. 50g, XL o ok 70-80g.

Nie wiem skad bierze sie ciagle powtarzanie glupot, ze amerykanskie
wersje sa ciezsze, albo i lzejsze od europejskich, projektowane na
inne twarze, itp. - to chyba jakas propaganda sprzedawcow, bo roznic
poza atestami i minimalnie w wyposazeniu miedzy nimi nie ma.

Te "glupoty" to oficjalna informacja producenta. Wersja SNELL'owa powinna byc ciezsza o ok 50g, ja jednak nigdy nie robilem osobiscie porownan (nawet na wadze kuchennej).  A srodki w wersji japonskiej naprawde sa inne - to osobiscie sprawdzalem (zreszta De Fresh byl swiadkiem i wspoltesterem).

--
Pzdr,
 Tadek / Motostore.

Data: 2009-07-08 00:55:09
Autor: gonzik
Amerykanskie Shoei
On 28 Cze, 23:59, de Fresz <defr...@NOSPAMo2.pl> wrote:

No i ja u siebie nie zauważyłem robienia się szpary pomiędzy
antifogiem, a szyb±.

Mam dwie szybki jedna "czysta" druga przeciemniana (z niedawno
zalozolnym pinlockiem). "Czysta" uzywam czesciej i w ostatnich ulewach
zauwazylem szpare.

Podejrzewam ze sa na to dwa powody:
- poniewaz prawie niesciagalem pinlocka i ten plastik sie legko
odksztalcil;
- dawno nie mylem szybki i pinlock'a i sie nie kleil jeden drugiego.

Po wykonaniu obydwu czynnosci tak jakby szparka zanikla przynajmniej
sie zmniejszyla. Ale znowu stety nie trafilem w zadna ulewe wiec 100%
przekonany nie jestem czy pomoglo.

Moze byc tez tak ze pinlock ma swoja zywotnosc. A moze byc tez tak ze
trafilem na felerny exemplarz.

Pozdrav.
Gonzik.

Amerykanskie Shoei

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona