Data: 2010-11-04 23:30:53 | |
Autor: mostlycloudy | |
ACR w Play... | |
.... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w Play24.
http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/ -- mostlycloudy |
|
Data: 2010-11-04 22:37:52 | |
Autor: Waldek Godel | |
ACR w Play... | |
Dnia Thu, 04 Nov 2010 23:30:53 +0100, mostlycloudy napisał(a):
... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w Play24. Play sam nie wie co robi i kiedy - dziś popołudniu na tym samym blogu pisali, że już działa - i faktycznie stosowna opcja już była w self care. Tyle, że włączenie w ciągu 24 godzin, ale to jakby standard u nich. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2010-11-04 23:39:00 | |
Autor: mostlycloudy | |
ACR w Play... | |
W dniu 2010-11-04 23:37, Waldek Godel pisze:
Play sam nie wie co robi i kiedy - dziś popołudniu na tym samym blogu Hm, ja włączyłem ok. 2h temu, i działa. -- mostlycloudy |
|
Data: 2010-11-05 00:39:04 | |
Autor: Piotr M | |
ACR w Play... | |
W dniu 4 lis 2010 23:37, Waldek Godel pisze:
Dnia Thu, 04 Nov 2010 23:30:53 +0100, mostlycloudy napisał(a): I wcale nie tak jakby :) BTW. Ile to czasu musi upłynąć aby niektórzy operatorzy łaskawie włączyli jakąś usługę. I jak zawsze, z przyczyn nacisków społecznych i przyszłych prawnych, poza tym wykorzystanie marketingowo czegoś co jest normalne i co powinno już z 5 lat temu być i należeć się jak psu buda. No ale tak jest, pieniądz rządzi swiatem. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-11-05 11:25:28 | |
Autor: J.F. | |
ACR w Play... | |
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w
Ile to czasu musi upłynąć aby niektórzy operatorzy łaskawie włączyli jakąś usługę. A ty oczywiscie bys chcial za darmo, coz za roszczeniowa postawa, nalezy mi sie :-) Popracujesz kiedys, zobaczysz ile to pracy kosztuje. Pol biedy w komorkach, gdzie z natury rzeczy sporo jest scentralizowane, ale jak mamy centrale kilku typow, zamowic stosowna zmiane, skonfigurowac, przetestowac, zmienic IVR BOK i E-bok, poprawic istniejace lacza, bo teraz identyfikacja musi poprawnie przechodzic, zalatwic tysiace reklamacji .. Oczywiscie inaczej to wyglada po paru latach, gdy ktos inny zaplacil, a teraz wystarczy tylko ptaszka postawic. J. |
|
Data: 2010-11-05 19:43:44 | |
Autor: Piotr M | |
ACR w Play... | |
W dniu 5 lis 2010 11:25, J.F. pisze:
Użytkownik "Piotr M" <xx@xx.xx> napisał w No tak, wróćmy od razu do naliczania minutowego. To nie postawa roszczeniowa a opinia że taka winna być podstawową usługą. Popracujesz kiedys, zobaczysz ile to pracy kosztuje. Tiaa, przecież tu chodzi o sztuczne powstrzymywanie przed wprowadzeniem tego, tak długo ile się da. Chodzi o kasę, a nie o pracę jakąś tam i że to kosztuje. -- pzdr, Piotr M "Najczęstsze kłamstwo w Internecie? - Szukałem, ale nie znalazłem." |
|
Data: 2010-11-05 07:40:01 | |
Autor: Dominik & Co | |
ACR w Play... | |
W dniu 04-11-2010 23:30, mostlycloudy rzecze:
http://blogplay.pl/2010/11/acr-2/ Uff. Dzięki Bogu i Partii, wreszcie. -- Dominik (& kąpany) "Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajmy go sobie zabrać." (S.J. Lec) Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP |
|
Data: 2010-11-05 09:36:58 | |
Autor: osiek | |
ACR w Play... | |
mostlycloudy pisze:
... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w Play24. a kiedy będzie w Orange? bo chyba mi nie umknęło, że tam jeszcze nie ma? |
|
Data: 2010-11-05 18:01:16 | |
Autor: Seba101 | |
ACR w Play... | |
W dniu 2010-11-04 23:30, mostlycloudy pisze:
... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w a tak w ogóle to co to jest? -- Seba101 Ożesz ku#@$wa jego w dupę zapier#$@%ona mać - powiedział stary marynarz, po czym zaklął szpetnie. |
|
Data: 2010-11-05 19:46:17 | |
Autor: ALex /M.I.D. Dept/ (Jarosław Ignatowski) | |
ACR w Play... | |
W dniu 2010-11-05 18:01, Seba101 pisze:
/.../ a tak w ogóle to co to jest? Anonymous Call Reject - blokowanie numerów z ukrytą prezentacją + komunikat dla ukrywającego. ALex |
|
Data: 2010-11-08 13:45:35 | |
Autor: dwr | |
ACR w Play... | |
W dniu 2010-11-04 23:30, mostlycloudy pisze:
... zacznie oficjalnie działać za 30 minut. Można go już aktywować w A na jakie numery ta usługa działa? Przed chwila jakiś numer prywatny się dodzwonił. Dzwoniłem z innego numeru ukrywając numer #31# i w porządku - usługa jest aktywna. Czyli nie na wszystkie ukryte/zastrzeżone to działa? |
|
Data: 2010-11-08 13:48:59 | |
Autor: Liwiusz | |
ACR w Play... | |
W dniu 2010-11-08 13:45, dwr pisze:
W dniu 2010-11-04 23:30, mostlycloudy pisze: Usługa działa, jeśli ktoś ma włączonego CLIRa, a nie w przypadku, kiedy po drodze rozmowy pojawia się centrala, która z jakichś powodów nie przekazuje numeru - może taki przypadek miał miejsce? -- Liwiusz |
|
Data: 2010-11-08 17:24:38 | |
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl) | |
ACR w Play... | |
W dniu 2010-11-08 13:45, dwr pisze:
A na jakie numery ta usługa działa? Są dwa przypadki, kiedy numer się nie wyświetla: numer zastrzeżony (czyli jest przekazywany, ale operatorowi nie wolno Ci go udostępnić) i anonimowy, czyli brak w ogóle wysyłania numeru. ACR działa jedynie w tym pierwszym przypadku. |
|
Data: 2010-11-08 18:52:28 | |
Autor: dwr | |
ACR w Play... | |
W dniu 2010-11-08 17:24, Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:
W dniu 2010-11-08 13:45, dwr pisze: Dziękuję za wyjaśnienia. Pozostaje dalej programowo sobie radzić. Trochę to w sumie dziwne bo jednak blokada powinna działać w obu przypadkach. |
|
Data: 2010-11-08 12:52:46 | |
Autor: Ircys | |
ACR w Play... | |
On 8 Lis, 18:52, dwr pisze...
>> A na jakie numery ta usługa działa? Nie. Szczegółowe wyjaśnienie działania usługi znajduje się w dokumencie ETSI EN 301 798 V1.1.1 (2000-10) "1. Information coming from network to called party 2. result of triggering of ACR service 3. result at called party terminal Przypadki I 1. No CgPN 2. ACR not invoked call delivered, 3. no Calling Identity displayed II 1. CgPN " address not available " 2. ACR not invoked call delivered, 3. no Calling Identity displayed III 1.CgPN " presentation allowed " 2. ACR not invoked call delivered, 3. Calling Identity displayed IV 1. CgPN " presentation restricted " 2. ACR invoked no call delivered, 3. no Calling Identity displayed" Jak widać z 4 możliwych przypadków zadziałanie usługi ACR jest możliwe tylko i wyłącznie(!) dla połączenia zastrzeżonego (CLIR) Ircys |
|
Data: 2010-11-09 12:33:42 | |
Autor: wit | |
ACR w Play... | |
Ircys <ircys@post.pl> wrote:
Nie. O widzisz, ciekawe rzeczy... A jakie są techniczne możliwości żeby ktoś uzyskał przypadek I lub II? Jakiś specjalny hardware, zmodyfikowany soft? Pytam, bo z ACR w Play jestem zadowolony ale się zastanawiam czy zaraz nie zaczną tego jakoś obchodzić... wit |
|
Data: 2010-11-09 09:53:41 | |
Autor: Ircys | |
ACR w Play... | |
On 9 Lis, 13:33, wit pisze...
> Szczeg owe wyja nienie dzia ania us ugi znajduje si O widzisz, ciekawe rzeczy... A jakie s techniczne mo liwo ci eby kto Wystarczy "tylko" dostęp do SS7 ;) Ircys |
|
Data: 2010-11-09 12:36:15 | |
Autor: Waldek Godel | |
ACR w Play... | |
Dnia Tue, 9 Nov 2010 12:33:42 +0000 (UTC), wit napisał(a):
O widzisz, ciekawe rzeczy... A jakie są techniczne możliwości żeby ktoś Bez dostepu do centrali lub łącza operatorskiego - niespecjalnie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel "Wiec prosze ... nie podpinaj sie POD MOJA RACJE (jak zawsze gdy mam racje)" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski |
|
Data: 2010-11-09 12:51:17 | |
Autor: wit | |
ACR w Play... | |
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> wrote:
Bez dostepu do centrali lub łącza operatorskiego - niespecjalnie. Czyli, o ile Play nie zacznie sprzedawać nowej usługi pod tytułem "dostęp do centrali lub łącza operatorskiego", powinno być ok? ;) wit |
|
Data: 2010-11-22 18:00:18 | |
Autor: dwr | |
ACR w Play... | |
W dniu 2010-11-08 21:52, Ircys pisze:
On 8 Lis, 18:52, dwr pisze...[...] Szczegółowe wyjaśnienie działania usługi znajduje się Dziękuję za wyjaśnienie. Na niedziałające przypadki pomaga soft w telefonie. Wydaje mi się, że przydałby się jednak "systemowy, całkowity" ACR. |