Data: 2010-08-29 12:53:24 | |
Autor: AZ | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic
nie pęka... W Ducati 1098 wczoraj pękła sobie... zębatka. Foty hostowane u Doktorskiego: <http://4motoracing.pl/galeria/albums/nowodwor_280810/DSC06132.JPG> <http://4motoracing.pl/galeria/albums/nowodwor_280810/DSC06140.JPG> -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-29 21:36:39 | |
Autor: gloon | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
W dniu 8/29/2010 20:53, AZ pisze:
Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic a slider nie pomuk ? G |
|
Data: 2010-08-29 22:08:44 | |
Autor: wsk125 | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
co to za zębatka? JT? Sunstar? inne cu¶?
-- marcin Triumph Trophy 900 wroc |
|
Data: 2010-08-30 08:21:57 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
AZ napisał(a):
Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-08-30 10:36:48 | |
Autor: Marcin N | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5fit0$v1m$1@mx1.internetia.pl... AZ napisał(a): A jak w ogóle działa takie sprzęgło? Marzy mi się co¶ takiego do przedzierania się w korkach. |
|
Data: 2010-08-30 08:39:41 | |
Autor: AZ | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Ze jak? Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-30 10:50:34 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
AZ napisał(a):
Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow? Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-08-30 08:58:38 | |
Autor: AZ | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-30, Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Nie mogles mi tego na priv wyslac? Bo teraz to wstyd na cala grupe...Co ma sprzeglo antyhoppingowe do korkow? -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-30 10:53:18 | |
Autor: duddits | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
W dniu 2010-08-30 10:50, Kamil Nowak 'Amil' pisze:
Okladziny w sprzegle sa z korka, wez nie mow ze nie wiedziales. A to nie chodziło o buty? ;) -- duddits |
|
Data: 2010-08-30 09:16:56 | |
Autor: Piotr Klimek | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Dnia (Mon, 30 Aug 2010 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
wyklawiaturowal co nastepuje: Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nic W korku raczej sie ten gadzet nie przydaje. Jak bys jednak chcial takie cos w swoim Fazerze, to popatrz tu: http://www.dynotech.pl/stm/stm.htm -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-08-30 11:35:25 | |
Autor: Przemysław Bernat | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Dnia Mon, 30 Aug 2010 09:16:56 +0000 (UTC), Piotr Klimek napisał(a):
i teraz dziala jak sprzeglo antyhopingowe Wolne koło! Jak w trampku :-) Wiem, że upraszczam, ale tak mi się skojarzyło :-) -- Pozdrawiam, Przemek |
|
Data: 2010-08-30 14:09:56 | |
Autor: Marcin N | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:slrn.pl.i7mtoa.724.usenet@piko.homelinux.net... Dnia (Mon, 30 Aug 2010 10:36:48 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N Kurczę, a ja byłem pewny, że takie sprzęgło odpowiada za nieszarpanie motocykla przy niskich prędko¶ciach. |
|
Data: 2010-08-30 12:11:07 | |
Autor: AZ | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Motur sobie wyreguluj :-) -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-30 14:31:00 | |
Autor: Marcin N | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5g74r$7sh$2@node1.news.atman.pl... On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote: Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500). |
|
Data: 2010-08-30 12:33:31 | |
Autor: AZ | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:
Wyreguluj/wyczysc gazniki i zrob synchro. No chyba ze tentyptakma aleMotur sobie wyreguluj :-) to by musial ktos obeznany w Fazerach sie wypowiedziec. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-08-30 22:26:27 | |
Autor: Don Pedro | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
AZ pisze:
On 2010-08-30, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote: Do tego: - luz na łańcuchu, - luz na lince gazu, - luz na zabieraku (wybite gumy), - przewody świece (gubi zapłony na niskich obrotach). Brudne gaźniki i brak synchronizacji raczej spowodują zamulanie niż szarpanie. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-08-31 09:59:49 | |
Autor: de Fresz | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said:
- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach). Jak przewody WN mog± się zużyć? -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-08-31 08:19:05 | |
Autor: Piotr Klimek | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Dnia (Tue, 31 Aug 2010 09:59:49 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje: - przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach). Parcieje izolacja, sniedzieja styki, lamia sie wewnatrz. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-08-31 10:48:32 | |
Autor: de Fresz | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said:
- przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach). Po ilu, 10 latach na dnie Bałyku? sniedzieja styki, Styki w kablu? lamia sie wewnatrz. Się same? U¶ci¶lijmy może o jakim wieku motocykla mówimy, bo co¶ mi tu trochę nie gra. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-08-31 09:52:43 | |
Autor: Piotr Klimek | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Dnia (Tue, 31 Aug 2010 10:48:32 +0200) ktos podajacy sie za de Fresz
wyklawiaturowal co nastepuje: - przewody ¶wiece (gubi zapłony na niskich obrotach). Nie wiem, wymienialem raz czy dwa w samochodach.
Laczenie ze swieca, jak zwal tak zwal.
Napisalem z doswiadczenia samochodowego. Fakt, ze pacjent byl z rocznika `89 i jezdzil na LPG (podobno silnik zasilany LPG jest bardziej wrazliwy na jakosc kabli WN). Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :) Pytales o zuzycie, wiec odpowiedzialem. -- Pozdrawiam Piotr Klimek Suzuki SV1000S K3 http://bikepics.com/members/piko/ |
|
Data: 2010-08-31 12:00:36 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Piotr Klimek napisał(a):
Moze w motocyklach sie nie psuja nigdy :) Psuja psuja i motur wcale nie musi miec 50 lat. IMHO motocyklowe przewody WN maja gorzej niz autowe. Dodatkowo durne japonce w wiekszosci moturow stosuja przewody zintegrowane z cewkami. Ale wymiana przewodow + fajek potrafi uczynic cuda z motocyklem :) -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-08-31 10:57:45 | |
Autor: Marcin N | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Użytkownik "de Fresz" <defresz@NOSPAMo2.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5ifl0$ggc$1@inews.gazeta.pl... On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said: Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500 obrotów. Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał. Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute. ;) |
|
Data: 2010-08-31 17:52:31 | |
Autor: Ivam | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5ig64$up5$1@news.onet.pl...
Wiecie co? To ja się wycofuję ze stwierdzenia, że mi szarpie przy 1500 obrotów. Szarpie. Nie szarpie i niczego nie będę naprawiał. Bo nie trzeba... Zwłaszcza, że nic nie jest zepsute. Wlasnie dlatego ;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-09-01 09:56:47 | |
Autor: Marcin N | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:4c7d2519$0$21006$65785112@news.neostrada.pl... Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5ig64$up5$1@news.onet.pl... Pozostaje więc tylko jedynka defiladowa? |
|
Data: 2010-08-31 11:04:44 | |
Autor: Don Pedro | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
de Fresz pisze:
On 2010-08-31 10:19:05 +0200, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> said: Trzymasz moto na dnie Bałtyku? lamia sie wewnatrz. No wła¶nie. Główny zainteresowany nie raczył napisać czym jeĽdzi, a ja wróżk± nie jestem. Dopiero póĽniej kto¶ dopisał co¶ o Fazerze, ale o roczniku nikt nie wspomina. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-08-31 12:07:50 | |
Autor: de Fresz | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-31 11:04:44 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said:
Jak przewody WN mog± się zużyć? No nie, ale nawet w nastoletnich sprzętach stoj±cych pod chmurk± nie widziałem jeszcze takich cudów, żeby kable same z siebie odmówiły przewodzenia. Ale może o czym¶ nie wiem? Pomińmy tu przypadek majstra z dwoma lewymi łapskami, bo w to, że wszystko da się zepsuć akurat bez problemu uwierzę. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-08-31 12:09:50 | |
Autor: Kamil Nowak 'Amil' | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
de Fresz napisał(a):
Bo tego "nie widac". Wimieniasz i nagle nie ten motur. Odpala od pierszego, na deszczu jakos nie slabnie i takie tam historie. To nie jest tak, ze stary kabel w ogole nie bedzie dzialac. On bedzie dzialac, ale bedzie slabsza iskra a czasami jej brak. -- Kamil Nowak 'Amil' rocker's not dead Krakuf |
|
Data: 2010-08-31 12:56:50 | |
Autor: Don Pedro | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
de Fresz napisał(a): Dokładnie. Po wymianie kabli nagle równiej pracuje na zimno, nie ma prychnięć przy szybszym dodaniu gazu, nie gubi zapłonów, itp. Kable nie zdychaj± z dnia na dzień. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-08-31 12:00:14 | |
Autor: Don Pedro | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
de Fresz pisze:
On 2010-08-30 22:26:27 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said: 1. Ze staro¶ci (przebija izolacja). 2. Uszkodzenia mechaniczne (przetarcia, załamania). 3. Niewła¶ciwy montaż (fajka zsunięta ze ¶wiecy, przewód wysunięty z cewki). 4. Itp... pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-08-31 15:33:06 | |
Autor: Monster | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
W dniu 2010-08-31 09:59, de Fresz pisze:
Jak przewody WN mog± się zużyć?Czasem mog±,w mojej po dziesięciu latach ładnie się zwęglił przy fajce,ale nie wykluczam ze uszkodzenie mogło powstać przy dzwonie. -- Tomek BMW R1100S Dniepr z wozem |
|
Data: 2010-08-30 14:35:21 | |
Autor: duddits | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
W dniu 2010-08-30 14:31, Marcin N pisze:
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich Na którym biegu? Jak na pierwszym to u mnie też tak jest (FZ6). Nie wiem co prawda co się kryje pod określeniem "strasznie", ale w moim przypadku nigdy nie stanowiło to dla mnie problemu. Może wystarczy skontrolować naciąg łańcucha? -- duddits |
|
Data: 2010-08-30 16:16:01 | |
Autor: Ivam | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$1@news.onet.pl...
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500). Nie wiem jaka maszyna, ale we fazerach wyzsze obroty sa milej widziane. IMHO zarowno FZS, jak i FZ zeby zachowywal sie w miare normalnie musi miec te 2,5 - 3k rpm. Ponizej szarpie lancuchem i wydaje odglosy takie, ze przechodnie mysla, ze cos sie w silniku rozsypalo na amen. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-08-30 16:19:41 | |
Autor: de Fresz | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said:
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:i5g89u$t7p$1@news.onet.pl... Zaryzykowałbym stwierdzenie, że we wszystkich R4, które ze swej natury lubi± obroty. Ale szarpanie w takich silnikach to i tak piku¶ w porównaniu z dużymi V-kami czy singlami. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-08-30 22:30:36 | |
Autor: Don Pedro | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
de Fresz pisze:
On 2010-08-30 16:16:01 +0200, "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> said: Przeciwnie, generalizuj±c - w cywilnych silnikach - im więcej garów tym spokojniej. I na tym kończy się zależno¶ć, bo w dzisiejszych czasach za dużo jest kombinacji z elektronik±, wykorbieniami, poprzestawianymi zapłonami, itp. Ale szarpanie w takich silnikach to i tak piku¶ w porównaniu z dużymi V-kami czy singlami. Czyli widzisz, że sam sobie przeczysz? pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-08-31 09:58:00 | |
Autor: de Fresz | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
On 2010-08-30 22:30:36 +0200, Don Pedro <no.fear@op.pl> said:
Kurczę, chciałbym, żeby to pomogło, bo strasznie szarpie przy niskich obrotach (rzędu 1500). Moje praktyczne spostrzeżenie jest takie, że znakomita większo¶ć R4 którymi jechałem przy absurdalnie niskich obrotach lubiła se poszarpać, a już zwłaszcza na 1., z jej natury. Ile to jest "bardzo", to każdy pewnie uważa po swojemu.
Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpi± bardziej. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2010-08-31 11:06:31 | |
Autor: Don Pedro | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
de Fresz pisze:
Gdzie tam. To że R4 szarpie, nie znaczy że inne silniki nie szarpi± bardziej. Jaaasne. Zaraz bez sejsmografu się nie obędzie. Tak bajdełejem, taki GTR1400 nie szarpie. Ale za to niezno¶nie wibruje pow. 4500 obr. pozdr DP TL-S |
|
Data: 2010-08-30 17:20:11 | |
Autor: Norbi | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
W dniu 2010-08-30 16:16, Ivam pisze:
Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w Mialem takie objawy w KFazerze ale przy zepsutych gaznikach - sprezynki byly nierownomiernie wyciagniete i nie otwierala sie przepustnica rowno. Objawy - pon 3 tys szarpanie. Wyregulowanie sprezynek pomoglo od 2 tys ciagnal - ponizej tak sobie. Wymiana gaznikow pomogla - od 1500 spokojnie jechal :) Norbi BLACK XX'03 |
|
Data: 2010-08-30 19:59:04 | |
Autor: Ivam | |
A w Ducati pękają... zębatki | |
Użytkownik "Norbi" <norbisz1@o2.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c7bcc31$0$27029$65785112@news.neostrada.pl...
Mialem takie objawy w KFazerze Jak litr, to sie nie liczy. 600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i tyle. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-08-31 08:11:25 | |
Autor: Seba | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Dnia Mon, 30 Aug 2010 19:59:04 +0200, Ivam napisał(a):
600 tak ma sie krecic powyzej tych 2 - 3k rpm i tyle. A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo sobie przyspiesza i tyle. Icomipanzrobisz ;) -- Pozdrawiam, Sebastian S. FZS 600 |
|
Data: 2010-08-31 17:55:31 | |
Autor: Ivam | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Użytkownik "Seba" <seb_beztego_sob@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bsdagi1itgg$.1lvvaxyuq9ev2.dlg@40tude.net...
A u mnie nawet poniżej 2 kprm nic złego się nie dzieje - ot niemrawo No wlasnie to jest to szarpanie, tylko Ty masz inna definicje. Wszystkie fazery, na ktorych sie przewiozlem szarpia i nie wierze, ze Twoj jest wyjatkowy (no chyba, ze ma silnik z kilofazera). Pozostaje kwestia wczesniej przez kogos wspomnianego sejsmografu;) -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2010-09-01 07:27:51 | |
Autor: Seba | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Dnia Tue, 31 Aug 2010 17:55:31 +0200, Ivam napisał(a):
No wlasnie to jest to szarpanie, tylko Ty masz inna definicje. Wszystkie fazery, na ktorych sie przewiozlem szarpia i nie wierze, ze Twoj jest wyjatkowy (no chyba, ze ma silnik z kilofazera). Pozostaje kwestia wczesniej przez kogos wspomnianego sejsmografu;) Dupa nie sejsmograf ;) - u mnie nie szarpie i tyle. Chyba, że mówimy o jeĽdzie na pograniczu zdławienia silnika - ale przecież nie o tym była mowa :) -- Pozdrawiam, Sebastian S. FZS 600 |
|
Data: 2010-08-30 11:09:50 | |
Autor: doktorski | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
On 29 Sie, 21:53, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
Wnioski z ostatniego Nowodworu to takie, że nie ma marki w której nicZ ta roznica, ze wg wlasciciela Ducati sie nie wypielo jak Bakeliten Motorrad Werke i bierze naprawe w calosci na siebie. Ot, dbalosc o postrzeganie marki. Poza tym zapomniales dodac, ze to sie stalo w ferworze walki na torze! :) W sumie dzieki tej zebatce stanalem na pudle. Inaczej byloby czwarte miejsce. Tak czy inaczej mysl, ze przede mna byly tylko ZX-10 i CBR1000RR jest budujaca. :) pzdr, dr 14/525 P.S. To nie ja hostuje te foty... |
|
Data: 2010-08-30 20:39:10 | |
Autor: Jacot | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
doktorski <doktorski@gmail.com> wrote:
Z ta roznica, ze wg wlasciciela Ducati sie nie wypielo jak Bakeliten Atam. Sa firmy ze spizu, ktorych postrzegania w szerokim kontekscie nic nie naruszy i takie, ktorym nawet smarowanie tylka klienta 18 karatowym zlotem oprocz wazeliny postrzegania na wyzyny nie wzniesie;) Wszelako w istocie, BMW najbardziej zaszkodzila sama sobie w oczach potomnosci najpierw dopuszczajac do produkcji serii K a potem udzielajac marki temu jednocylindrowemu makaronowi... I caly wizerunek w pizdu..;) -- Pozdrowionka Jacot M10 http://www.junak.riders.pl http://www.stokrotka.ath.cx |
|
Data: 2010-08-31 15:50:04 | |
Autor: Tytus | |
A w Ducati pękaj±... zębatki | |
Siemka
***"doktorski" Tak czy inaczej mysl, ze przede mna byly tylko ZX-10 i CBR1000RR jest budujaca. :) Bo mnie nie bylo??? :) Jezdzimy kompletnymi motocyklami!!! -- Tytus żółta motorynka i malagutek p.s. to juz innego aparatu niz w telefonie z lat 90 nie mieliscie??? |