Śmierć nie kończy tego, co dobre...

Data: 2011-09-11 09:36:20
Autor: jadrys
Śmierć nie kończy tego, co dobre...
Czy panowie Kaczyńscy byli zwolennikami kary śmierci?

Czy to zestawienie dobrze świadczy o sprawowaniu władzy:

-- BBlida odbiera sobie życie w wyniku śledztwa prowadzonego przez PiS

-- któraś z posłanek PO jest bliska odebrania sobie życia w efekcie
   nakÅ‚aniania jej do wziÄ™cia Å‚apówki (mam nadziejÄ™, że ktoÅ›
   przypomni nazwisko -- chodzi o wybory parlamentarne sprzed 4 lat)

-- ALepper odbiera sobie życie w przededniu wyborów, kiedy okazuje się,
   że jego kariera polityczna raczej koÅ„czy siÄ™ na zawsze, chociaż do
   czasu współpracy ALeppera z PiS (a raczej pomówienia o nieuczciwość)
   ALepper wspina siÄ™ na szczebelki swej kariery politycznej caÅ‚kiem
   żwawo pomimo wielu trudnoÅ›ci i (delikatnie ujmujÄ…c) nieokrzesania
   szefa Samoobrony

A tak naprawdę co chcesz powiedzieć? I pierwsze słyszę o że to PiS prowadził śledztwo w sprawie "Afery Węglowej".

Data: 2011-09-11 20:56:11
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mieræ nie koñczy tego, co dobre...

"jadrys" j4hond$2sd$1@news.onet.pl

A tak naprawdê co chcesz powiedzieæ? I pierwsze s³yszê o ¿e to PiS prowadzi³ ¶ledztwo w sprawie "Afery Wêglowej".

Zawsze jest pierwszy raz. :) BBlida pope³ni³a samobójstwo
w czasie przes³uchania, w kwietniu roku 2007 -- cos dodaæ?...
Kto ja przes³uchiwa³? Mo¿e to ja j± przes³uchiwa³em? :) Do
tej pory my¶la³em, ¿e ówczesna bezpieka -- ABezpieczeñstwaW. :)

-=-

Swoj± drog±... ZZiobro zmienia p³eæ, imiê i nazwisko... ;)
Widzia³em jego nowe plakaty podpisane nowym nazwiskiem
i nowym imieniem -- ¿eñskim, kobiecym...
Mo¿e i to dobrze. ;)

Data: 2011-09-16 21:25:01
Autor: jadrys
Śmierć nie kończy tego, co dobre...

"jadrys" j4hond$2sd$1@news.onet.pl

A tak naprawdę co chcesz powiedzieć? I pierwsze słyszę o że to PiS prowadził śledztwo w sprawie "Afery Węglowej".

Zawsze jest pierwszy raz. :) BBlida popełniła samobójstwo
w czasie przesłuchania, w kwietniu roku 2007 -- cos dodać?...
Kto ja przesłuchiwał? Może to ja ją przesłuchiwałem? :) Do
tej pory myślałem, że ówczesna bezpieka -- ABezpieczeństwaW. :)

Pani Blida nie miała odwagi poddać się przesłuchaniu. Nawet można jej postawę zrozumieć.

Data: 2011-09-16 21:42:20
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j507u4$55s$2news.onet.pl...

[...]

I się zastrzeliła. A potem wytarła odciski na broni, z której się zastrzeliła.

Data: 2011-09-16 21:47:05
Autor: jadrys
[...]

A skąd to wiadomo czy jakieś czytelne odciski były na tej broni?

Data: 2011-09-17 09:32:02
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j50918$a2d$1news.onet.pl...

[...]

Nie pal głupa! Przecież doskonale woesz, że wiewiórki!

Data: 2011-09-17 00:15:48
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
¦mieræ nie koñczy tego, co dobre...

"jadrys" j507u4$55s$2@news.onet.pl

Pani Blida nie mia³a odwagi poddaæ siê przes³uchaniu.

Czym przypomina Rydzyka wzywanego przez Suchock±. :)

Nawet mo¿na jej postawê zrozumieæ.

Nawet? Znasz metody pozyskiwania informacji w czasie takiego
przes³uchania? PiSuarczycy przypalali boczki? £amali ko³em?
Bo chyba cz³onków kobiecie nie rozci±gano? ;)

 -- Dlaczego ¶ciêto mu g³owê?
 -- Najpierw rozci±gano mu cz³onki, ale okaza³o siê,
    ¿e przesadzono, wiêc trzeba by³o skróciæ ca³o¶æ...

Jest i inna wersja -- rozci±gano nies³usznie, wiêc naprawiono b³±d... ;)

-=-

Wiêc -- jak to by³o z BBlid±? Jakiego przes³uchania ba³a siê?
Jakich metod wola³a unikn±æ? Co by³o dla niej gorsze od ¶mierci?

Data: 2011-09-12 08:04:35
Autor: cytryna
> [...]

A tak naprawdê co chcesz powiedzieæ? I pierwsze s³yszê o ¿e to PiS

prowadzi³ ¶ledztwo w sprawie "Afery Wêglowej".

**************************

Nieodmiennie Szanowny Panie Jadry¶. Podpowiem kto zainicjowa³ ¶ledztwo w sprawie afery wêglowej pos³uguj±c siê imionami z Orwella.
"Squealer (Krzyka³a) Niewielki i gruby, lecz ruchliwy knur o okr±g³ych policzkach, najlepiej znany spo¶ród tuczników zamieszkuj±cych folwark. Posiada³ przenikliwy g³os oraz dar wymowy, który wykorzystywa³, by umacniaæ pozycjê Napoleona. Potrafi³ tak przekonywuj±co manipulowaæ informacjami, i¿ uwa¿ano, ¿e "czarne potrafi uczyniæ bia³ym". W zamian za przywileje s³awi³ postaæ Napoleona, usprawiedliwia³ jego poczynania, uprawia³ propagandê sukcesu, przedstawiaj±c zwierzêtom fa³szywe dane na temat stanu gospodarki w folwarku. ¯eby uwiarygodniæ swoje s³owa, uczy³ owce populistycznych hase³, które skandowa³y, by zag³uszyæ g³osy protestu." Ostatnio Squealer wygryz³ lochê z pierwszego miejsca na li¶cie wybrañców folwarku.

Data: 2011-09-16 21:26:26
Autor: jadrys
W dniu 2011-09-12 08:04, cytryna pisze:
[...]

Nieodmiennie Szanowny Panie Jadryś. Podpowiem kto zainicjował śledztwo w
sprawie afery węglowej posługując się imionami z Orwella.
"Squealer (Krzykała)
Niewielki i gruby, lecz ruchliwy knur o okrągłych policzkach, najlepiej znany
spośród tuczników zamieszkujących folwark. Posiadał przenikliwy głos oraz dar
wymowy, który wykorzystywał, by umacniać pozycję Napoleona. Potrafił tak
przekonywująco manipulować informacjami, iż uważano, że "czarne potrafi
uczynić białym". W zamian za przywileje sławił postać Napoleona,
usprawiedliwiał jego poczynania, uprawiał propagandę sukcesu, przedstawiając
zwierzętom fałszywe dane na temat stanu gospodarki w folwarku. Żeby
uwiarygodnić swoje słowa, uczył owce populistycznych haseł, które skandowały,
by zagłuszyć głosy protestu."

Ostatnio Squealer wygryzł lochę z pierwszego miejsca na liście wybrańców
folwarku.

Wyjątkowo bezczelny typek! W SLD pełno takich..

Śmierć nie kończy tego, co dobre...