Data: 2010-04-25 06:03:02 | |
Autor: saturn5 | |
A co jesli wysokosciomierze mają rózne wskazania? | |
Czy pilot mogł przyjąc zalozenie, ze radiowysokosciomierz pokazuje poprawnie Jest ale w tym momencie robisz z pilota glupka z podstawowymi brakami w lotniczym wyszkoleniu. -- |
|
Data: 2010-04-25 09:01:36 | |
Autor: Janina Kolina | |
A co jesli wysokosciomierze mają rózne wskazania? | |
Jest ale w tym momencie robisz z pilota glupka z podstawowymi brakami w efekt tego londowania chyba dowiódł tego bezpornie. Dali im medale, ciekawe czy odbiora jak komisja orzeknie że to wina załogi (na co wzystko wskazuje)\ jk |
|
Data: 2010-04-25 22:54:21 | |
Autor: Michal | |
A co jesli wysokosciomierze mają rózne wskazania? | |
efekt tego londowania Może gdyby londowali w Lądynie to do katastrofy by w ogóle nie doszło :) M. |
|
Data: 2010-04-25 10:20:19 | |
Autor: Piotr [trzykoty] | |
A co jesli wysokosciomierze mają rózne wskazania? | |
"saturn5 " <saturn5.SKASUJ@gazeta.pl> wrote
Czy pilot mogł przyjąc zalozenie, ze >radiowysokosciomierz pokazuje poprawnieJest ale w tym momencie robisz z pilota glupka z >podstawowymi brakami w Dokładnie, masz rację. Chociaż znane są przypadki popełniania kardynalnych błędów przez doświadczonych pilotów. Z pewnością raczej takiego założenia nie przyjęli (chyba, żeby nie mieli zaufania co do prawidłowo odebranego i wprowadzonego przez siebie ciśnienia). Do końca nie da się wykluczyć, że pjawiające się różnice wskazań nieco wprowadziło ich w błąd percepcyjnyc, wskutek zaabsorbowania innymi czynności..., sekundy... zanim zrozumieli i... Oczywiście jednak tak jak to tu podkreślano sugerowanie się radiowyskościomierzem oznaczałoby duży błąd. |