Data: 2019-03-13 10:46:33 | |
Autor: ń | |
737 uziemione | |
Gdyby Airbus należał do Rosjan to podejrzewałbym ich o podłożenie jakiegoś czipa lub buga.
Oczywiście Airbusów tak szybko by w UE nie uziemili. BTW wielokrotnie mieli w Europie do nas pretensje, że będąc w Unii kupujemy Boeingi. A swoją drogą czy 737Max8 nie mogłyby nadal latać na Ukrainę i Białoruś oraz dalej przez te kraje? -- -- - czy to tylko polityczne przepychanki ... z Airbusem i/lub RR w tle? |
|
Data: 2019-03-13 12:19:15 | |
Autor: J.F. | |
737 uziemione | |
Użytkownik "ń" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:q6ajhq$q9h$1@node1.news.atman.pl...
Gdyby Airbus należał do Rosjan to podejrzewałbym ich o podłożenie jakiegoś czipa lub buga. Pretensje niby zasadne, ale: -podejrzewam, ze Boeing dal jednak lepsza oferte w przetargu, -a Airbus to nam powierzyl produkcje choc paru cześci, tak w imie europejskich wartosci :) -a jakas promocje typu 1000h na symulatorach darmo zaproponowal ? Jest jeszcze inna sprawa - nasze F16 i kolejne. Ale tu sprawa bardziej skomplikowana :-) A swoją drogą czy 737Max8 nie mogłyby nadal latać na Ukrainę i Białoruś oraz dalej przez te kraje? Ale czy jest sens, jesli rzeczywicie czyms to grozi ? Do USA latac, dopoki Boeing/FAA nie zaleci uziemienia, to nie mozna nic zarzucic :-) J. |
|
Data: 2019-03-13 15:17:51 | |
Autor: ń | |
737 uziemione | |
Niestety po drodze inna pszeszczeń ;-)
-- -- - Do USA latac, dopoki Boeing/FAA nie zaleci uziemienia |
|
Data: 2019-03-14 09:11:06 | |
Autor: J.F. | |
737 uziemione | |
Dnia Wed, 13 Mar 2019 15:17:51 +0100, ń napisał(a):
Niestety po drodze inna pszeszczeń ;-) Nad Baltykiem leciec ? :-) -- -- - |
|
Data: 2019-03-13 18:00:45 | |
Autor: Shrek | |
737 uziemione | |
W dniu 13.03.2019 o 12:19, J.F. pisze:
Ale czy jest sens, jesli rzeczywicie czyms to grozi ? A EASA nie wystarcza? No i pomijając że mamy parę krajów po drodze to jeszcze kałużę a etopsu chyba nie ma. |
|
Data: 2019-03-13 20:59:18 | |
Autor: Shrek | |
737 uziemione | |
W dniu 13.03.2019 o 12:19, J.F. pisze:
Do USA latac, dopoki Boeing/FAA nie zaleci uziemienia,Już;) Shrek |
|
Data: 2019-03-14 09:10:01 | |
Autor: J.F. | |
737 uziemione | |
Dnia Wed, 13 Mar 2019 20:59:18 +0100, Shrek napisał(a):
W dniu 13.03.2019 o 12:19, J.F. pisze: Szybko poszlo :-) A LOT juz wypozyczyl samoloty zastepcze ... tez sie pospieszyl, ale moze dzieki temu zdazyl :-) Swoja droga - takie samoloty to z zalogami ? Czy chwilowo LOT ma nadmiar pilotow ? J. |
|
Data: 2019-03-15 05:58:53 | |
Autor: Shrek | |
737 uziemione | |
W dniu 14.03.2019 o 09:10, J.F. pisze:
A LOT juz wypozyczyl samoloty zastepcze ... tez sie pospieszyl, ale Raczej zawsze z załogami. Shrek |
|
Data: 2019-03-20 17:54:11 | |
Autor: Szczepan Bialek | |
737 uziemione | |
Użytkownik "ń" <ku@ta.sie> napisał w wiadomości news:q6ajhq$q9h$1node1.news.atman.pl... Gdyby Airbus należał do Rosjan to podejrzewałbym ich o podłożenie jakiegoś czipa lub buga. Oczywiście Airbusów tak szybko by w UE nie uziemili. BTW wielokrotnie mieli w Europie do nas pretensje, że będąc w Unii kupujemy Boeingi. A swoją drogą czy 737Max8 nie mogłyby nadal latać na Ukrainę i Białoruś oraz dalej przez te kraje? -- -- - czy to tylko polityczne przepychanki ... z Airbusem i/lub RR w tle? W USA tubylcy nie produkuja samolotow. Boeing to firma niermcow: "William Boeing was born in Detroit, Michigan, to Marie M. Ortmann, from Vienna, Austria, and Wilhelm Böing (1846-1890) from Hohenlimburg, Germany.[ S* |
|
Data: 2019-03-20 20:37:04 | |
Autor: Robert Tomasik | |
737 uziemione | |
W dniu 20.03.2019 o 17:54, Szczepan Bialek pisze:
Gdyby Airbus należał do Rosjan to podejrzewałbym ich o podłożenie jakiegoś czipa lub buga. Publikacje prasowe pozwalają sądzić, że "podkładanie czipów i bugów" jest dość powszechnie stosowaną praktyką. Po prostu jedni to robią lepiej, a drudzy gorzej. Raz, na czas ktoś wpada i tyle. Nie sądzę, by Rosjanie jakoś szczególnie w tym wypadku byli bardziej predysponowani do tego. Prędzej robią to mniej poradnie, albo z uwagi na obiegową opinię, ze to robią po prostu ludzie częściej ich sprawdzają, co w dalszej konsekwencji prowadzi do częstszego ujawniania. Problemem obecnych samolotów jest to, że często brak bezpośredniego mechanicznego przewidywalnego połączenia mechanicznego pomiędzy wolantem i sterem. Połączenie jakimś oprogramowaniem zawsze daje sporo możliwości do popełnienia błędu. To nie sznurek, czy pręt, w wypadku którego da się z grubsza przewidzieć skutki popchnięcia, czy pociągnięcia jednego końca. Wszelkie "czarne skrzynki" po trasie wprowadzają niepewność. |
|