Data: 2009-03-27 07:48:49 | |
Autor: Ivam | |
2T nie chce ruszyć po zimie | |
Od czego zacząć budzenie do życia 2T? Ja zaczynam od wlania swierzej wachy, a potem troszeczke (~10ml) benzyny pod swiece, dwa, trzy razy kopne bez swiecy, potem wkrecam swiece i pali od kopa... ale to nie ktm, a mz'tka 250. Ale to po baaaaardzo dlugim postoju (wlasnie powyzej 6 miesiecy). Jak stoi np. 3 miechy to kopie, az do skutku. Poza tym standardzik - swiece nowe, a co z kablami? (jak kaszlnie czy cos, po wlaniu pod swiece to juz dobry znak)Czy gaznik czysty, czy wyregulowany? Bateria mocna (nieraz swieca daje ladna iskre, ale za malo, zeby zapalic)? itd... -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-03-27 14:16:02 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
2T nie chce ruszyć po zimie | |
Ivam wydusił z siebie te słowy:
Od czego zacząć budzenie do życia 2T? a stara to sie zestarzała, czy jak? a potem troszeczke (~10ml) to po co tam wlewasz benzyne, jak ją potem wypompujesz? -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-03-27 14:59:53 | |
Autor: Spider A.J. | |
2T nie chce ruszyæ po zimie | |
"Kuba (aka cita)" <idiota@z.pl> wrote Ja zaczynam od wlania swierzej wachy, ROTFL miesiaca :-) -- -=[Spider A.J.]=- Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-) http://www.foto-spider.pl RF900RS2 |
|
Data: 2009-03-27 19:12:03 | |
Autor: Ivam | |
2T nie chce ruszyć po zimie | |
a stara to sie zestarzała, czy jak? Ano! ;) Czesc wyparowala i teraz zostalo duuuuzo wiecej oleju (maszyna stoi kolo grzejnika). Do tego na zime nie zalewam do pelna. Poza tym, moze zle napisalem - nie wlewam, ale DOlewam, do tego co jest w baku. benzyny pod swiece, dwa, trzy razy kopne bez swiecy ??? Nic z tych rzeczy. Pozwalam, aby oliwa zawarta w paliwie, przesmarowala cylinder, lozyska itp. Poza tym pisalem, ze wlewam ~10ml. To malo, ale jakbys sprobowal odpalic MZ'tke z taka iloscia paliwa to bys po prostu swiece zalal, a tak zawsze cos zostanie i odpali. Poza tym gadaj se co chcesz - robie tak co roku, od 8miu lat i jakos tak mi latwiej. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-03-27 19:19:27 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
2T nie chce ruszyć po zimie | |
Ivam wydusił z siebie te słowy:
ale wierze... Uwierzyłbym też, ze zaraz przed tym co napisaleś, rozpalasz ognisko, tańczysz w indianskim pióropuszu, pijesz olej do 2T, zeby zjednoczyć dusze z motocyklem i później odpalasz i _zawsze_ odpala :D ps. a tak se dżołkam. Nie mam doświadczenia z 2T (tzn mam, ale nigdy nie zimowały tylko jeździły całosezonowo) wiec problemu z odpalaniem po zimnie nie miałem :D -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-03-27 19:40:42 | |
Autor: Ivam | |
2T nie chce ruszyć po zimie | |
Uwierzyłbym też, ze zaraz przed tym co napisaleś, rozpalasz ognisko, tańczysz w indianskim pióropuszu, pijesz olej do 2T, zeby zjednoczyć dusze z motocyklem i później odpalasz i _zawsze_ odpala :D A to ma pomoc jakos w nasmarowaniu cylindra, albo pozbyciu sie za duzej ilosci oleju z gaznika? wiec problemu z odpalaniem po zimnie nie miałem :D A ja nie wiem co jest grane, ale zawsze jakos tak mam, ze nie chce sama zassac paliwa z gaznika to albo na pych, albo benzyne pod swieczke. Pchac nie lubie, wiec wybieram zawsze ta druga opcje. -- pzdr: Ivam |
|
Data: 2009-03-28 07:59:55 | |
Autor: Kuba \(aka cita\) | |
2T nie chce ruszyć po zimie | |
Ivam wydusił z siebie te słowy:
wg mnie to problem wysychającego paliwa w gaźniku ... ale moge sie mylić. Brat ma Varadero ... stosunkowo nie stary motor, ze stosunkowo niewielkim przebiegiem, ma go już długo, jeździ mało (on z gatunku tych leniwych motocyklistów, ktorzy lubią mieć motor, ale nie koniecznie na nich jeździc) .... i moto jest naprawde w stanie idealnym .. a mimo to po zimie ciężko mu odpalić .. i to nawet nie 2T Ja mam wtrysk i po ziomie zrobi łikłik brum brum ... bez żadnych dodatkowych zabiegów. Mysle wiec, ze to wlasnie w gazniku moze być pies pogrzebany.. -- Pozdrawiam Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r) HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI |
|
Data: 2009-03-28 10:17:43 | |
Autor: Marek B | |
2T nie chce ruszyć po zimie | |
Kuba (aka cita) pisze:
Ivam wydusił z siebie te słowy: Ja w swoim 4T mam gaźnik i też raczej żadnych problemów nie miałem po 5 miesięcznej przerwie (na rekonwalescencję) ale z tym 2T to jakiś ciężki przypadek. A mój 4T także zalany po korek na okres postoju był, wystarczyło przechylić gada i 2 razy manetką zakręcić no i nacisnąć przycisk start. Mysle wiec, ze to wlasnie w gazniku moze być pies pogrzebany..wyleję z niego stare paliwko i zaleję nowe może to coś zmieni a że pogoda dziś ładna to i z górki pojadę bo pchać to mi się nie bardzo chce ;-) -- pozdrawiam Marek crf250x |
|
Data: 2009-03-28 19:56:16 | |
Autor: newrom | |
2T nie chce ruszyæ po zimie | |
On Sat, 28 Mar 2009 10:17:43 +0100, Marek B <redywywalto@noe.net.pl>
wrote: Ja w swoim 4T mam ga¼nik i te¿ raczej ¿adnych problemów nie mia³em po 5 miesiêcznej przerwie (na rekonwalescencjê) ale z tym 2T to jaki¶ ciê¿ki przypadek. Zaplon off, maneta on do oporu, kopnij go pare razy. Zaplon on, manety nie tykaj, powinien zapalic. Przynajmniej tak u mnie dziala jak nie dziala ;> pozdr newrom -- DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-) Kosovo je Srbija! jesli piszesz przez scigacz.pl to masz szanse ze nikt Cie nie przeczyta |
|
Data: 2009-03-28 20:08:07 | |
Autor: Monster | |
2T nie chce ruszyæ po zimie | |
U¿ytkownik "Kuba (aka cita)" napisa³ w wiadomo¶ci wg mnie to problem wysychaj±cego paliwa w ga¼niku ... ale moge sie myliæ. Mia³em tak samo w Dukacie-po zimie nie by³o szans zapaliæ.Próbowa³em ró¿nych opcji puste/pe³ne ga¼niki itp.Na szczê¶cie by³ ³atwy dostêp do airboxu i wlewa³em po kilka kropel benzyny do gardzieli,po kilku próbach gada³ ju¿ normalnie. Tomek BMWR1100S Dniepr MT10 koszowiec |