Data: 2015-08-31 09:38:05 | |
Autor: tomko39 | |
125/50 | |
Witam,
Mam problem ponieważ nie wiem czy lepiej jeździć 125 bez prawka czy 125 zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami ? Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1" -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2015-08-31 13:10:52 | |
Autor: masti | |
125/50 | |
tomko39 wrote:
Witam, przeczytaj przepisy i zdaj A1 -- BMW R1100GS '94 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2015-08-31 15:23:17 | |
Autor: ernst | |
125/50 | |
W dniu 2015-08-31 o 11:38, tomko39 pisze:
Witam, Czy to jest 125 czy 50 jak nie masz uprawnień, to 500 zł. Jak spowodujesz wypadek z własnej winy, to ubezpieczyciel puści cię w skarpetach. Jak będzie przy tym trwałe kalectwo, to do końca życia będziesz chodził w skarpetach. |
|
Data: 2015-09-01 09:21:56 | |
Autor: Gof | |
125/50 | |
Artur Gatty <bez.maila@bez.maila.com> wrote:
Wtedy oprócz konsekwencji za brak prawa jazdy zostanie Ci zatrzymany dowód rejestracyjny z zakazem kontynuowania jazdy, zostanie też powiadomiony UFG i zapłacisz coś ok. 3000zł kary za brak OC na motocykl. W sumie ciekawe czy dowalą jeszcze zarzut za fałszowanie dokumentów. -- Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2015-09-01 14:54:55 | |
Autor: Artur Gatty | |
125/50 | |
Użytkownik "Gof" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:gof.prm.1441099316@news.chmurka.net... Artur Gatty <bez.maila@bez.maila.com> wrote: W sumie ciekawe czy dowalą jeszcze zarzut za fałszowanie dokumentów. To przeważnie jest mało wyrafinowany przekręt, bez fałszowania dokumentów. Dokumenty są od innego pojazdu, tzn. jedzie 125-tką, a okazuje papiery od 50-tki albo też jest zrobiony swap silnika z 50 na 125. Uda się pod warunkiem, że policjanci będą mało rozgarnięci. Obecnie rzadko w drogówce się tacy trafiają. Ja znam człowieka, który przełożył silnik w skuterze ze 125ccm na 300ccm i podczas kontroli miśki się zorientowały, a co tu mówić o 50-tce, którą po uruchomieniu od razu słychać. |
|
Data: 2015-09-01 09:22:28 | |
Autor: Gof | |
125/50 | |
tomko39 <tomko1@_nospam_onet.pl> wrote:
Mam problem ponieważ nie wiem czy lepiej jeździć 125 bez prawka czy 125 zarejestrowaną na 50. Jakie konsekwencje wiążą się z tymi obiema opcjami ? Proszę o nie pisanie komentarzy typu "zdaj A1" Pomyliły Ci się "forumy"... -- Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r. & Toyota Yaris I FL 1.3 2004 r. PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++ http://motogof.tumblr.com/ |
|
Data: 2015-09-01 11:38:19 | |
Autor: Marcin N | |
125/50 | |
W dniu 2015-08-31 o 11:38, tomko39 pisze:
Witam, Nie słuchaj tych straszących tutaj. Śmiało jeździj, ale przerób od razu 500 na 50. 125 to już trochę obciach. -- MN |
|
Data: 2015-09-05 20:08:53 | |
Autor: Grzegorz Rogala | |
125/50 | |
W dniu 2015-09-01 o 11:38, Marcin N pisze:
W dniu 2015-08-31 o 11:38, tomko39 pisze:Nie ma takiej formy "jeździj" jest jeźdź :P Litr, najmniej litr! od r1! -- Pozdr! Rogal GSX1300RL2 XT660ZA http://www.rogal.riders.pl -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- - |
|